Gå til innhold

Facebook og giraffer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svaret kan ikke være øynene fordi personen allerede vet at det er foreldrene som står bak døren. Dersom vedkommet hadde visst at de skulle komme kunne det vært mulig, men her er det snakk om uventede gjester. Så med mindre de tar blunking i betrakting vil det eneste logiske svaret kunne være kjøleskapet, skapet eller vinen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg endret profil bilde mitt til en giraff. Jeg svarte feil på en gåte. Tørr du å svare på en gåte?? Svarer du riktig får du beholde profilbilde ditt, svarer du feil må du endre bilde ditt til en giraff i 3 dager. Send svar på innboksen. Gåten : Lars fikk i oppgave å male nummer på 100 nye kontordører. Fra 1-100,

hvor mange ganger måtte han male nummere 9 ?

Nummer 9 males kun en gang, tallet 9 males mange ganger. Ifølge teksten spør du etter nummeret 9, ikke tallet, så en gang er riktig svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til den der nummer 9 gåten, så må man kanskje ta med hvor mange 6 tall han maler også? Det er jo 9 opp ned :fnise:



Anonymous poster hash: 96861...4f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt morsommere om det faktisk hadde vært BRA gåter. Men disse to er jo bare helt rævva. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jepp! Jeg svarte på gåten på pm til noen første gang jeg så den..Fordi jeg liker gåter.  Svarte feil, og.. guess what... Jeg gjorde ikke om bildet mitt til en lama likevel!! :hakeslepp:

Virker som folk tror det er lovpålagt å gjøre det andre ber om. Litt som hvis man blir utfordra til diverse bildeposter. Er lov å la være! 

Anonymkode: 9ab58...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp! Jeg svarte på gåten på pm til noen første gang jeg så den..Fordi jeg liker gåter.  Svarte feil, og.. guess what... Jeg gjorde ikke om bildet mitt til en lama likevel!! :hakeslepp:

Virker som folk tror det er lovpålagt å gjøre det andre ber om. Litt som hvis man blir utfordra til diverse bildeposter. Er lov å la være! 

Anonymkode: 9ab58...404

Har ikke orket å svare på gåten :fnise: 

Uansett, mitt svar på den gåta:
Hadde ikke åpnet en dritt! XD
Jeg hadde garantert vært våken, men hadde jeg sovet, så hadde jeg ikke våknet av ringeklokka og intens banking på døra :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Chibi skrev:

Har ikke orket å svare på gåten :fnise: 

Uansett, mitt svar på den gåta:
Hadde ikke åpnet en dritt! XD
Jeg hadde garantert vært våken, men hadde jeg sovet, så hadde jeg ikke våknet av ringeklokka og intens banking på døra :fnise: 

Hvilken gåte er dette og var er det med disse sjiraffene? Jeg har ikke fått dette med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvilken gåte er dette og var er det med disse sjiraffene? Jeg har ikke fått dette med meg

Prøv den store giraff utfordringen! Avtalen er jeg gir deg en gåte. Får du det riktig du får beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbær syltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde.




Nå er det Lama ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...