Gå til innhold

Facebook og giraffer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at mange legger ut bilde av giraffer på profilbilde sitt på Facebook. Er det noen som vet hva greia er?

Anonymous poster hash: 72470...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ok. Ikke at jeg ble så mye klokere av det. Tydeligvis mange som har svart feil på den gåten 😄

Anonymous poster hash: 72470...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt. Prøv den store giraff utfordringen! Avtalen er jeg gir deg en gåte. Får du det riktig du får beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbær syltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde.

Anonymous poster hash: 14471...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svaret på gåten, øynene? :P

Jeg orker ikke prøve meg på den på facebook, synes det er så teit med å skifte profilbilde og sånn.



Anonymous poster hash: cc4ff...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døra.

Anonymous poster hash: b718d...b71

Feil, giraff på deg.

Er svaret på gåten, øynene? :P

Jeg orker ikke prøve meg på den på facebook, synes det er så teit med å skifte profilbilde og sånn.

Anonymous poster hash: cc4ff...032

Riktig!

Anonymous poster hash: 14471...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også øynene, siden det var 03. Men hele gåten er jo lagt opp slik at man skal anta at både øynene og døren er åpnet allerede.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, giraff på deg. Riktig! Anonymous poster hash: 14471...e08

Tror du jeg gidder det ;)?

Anonymous poster hash: b718d...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, så jeg er borte et par dager på ferie, og nå er hele facebooken min fylt opp med folk som har byttet ut sitt profilbilde med giraffer.

Jeg er bare veldig nysgjerrig: hva er greia? Hva er det jeg ikke har fått med meg? :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt (neeeeeei!). Prøv den store giraff utfordringen! Avtalen er jeg gir deg en gåte. Får du det riktig får beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbær syltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du vil tippe, ikke skriv i kommentarfeltet. Send meg heller en melding, så får du svaret. Bommer du, må du være en sjiraff i tre dager du også.

Gåten: Klokka er 0300, det ringer på døren og du våkner. Det er uventede gjester - foreldrene dine, og de vil ha frokost. Du har jordbær, syltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner?

Giraffer er da fine dyr de. Det begynte vel i dag/kveld, så er noe helt nytt.

Anonymous poster hash: 752b2...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg ikke heeelt forstår greia. Men så kaster jeg meg sjelden på disse "facebook-trendene". :)

Mvvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle åpner dører med lukkede øyner med andre ord. :fnise:



Anonymous poster hash: 632b2...9c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...