Gå til innhold

Facebook og giraffer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud. Hva er den bloggeren for en fyr? Finnes det folk som leser sånt?

Håper det er bloggen til rene kleveland du mener? :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 90, 99

Tell nitallene. Det er 12 stykker.

Hva skjedde med 91,92,93,94,95,96,97 og 98?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Hacking... :P

Nei. Neineinei.

Herregud, folk mister all form for kildekritikk når de logger på Facebook. Sauegenet slår inn for fullt. "JEG LESTE DET PÅ NETT, SÅ MÅ JO VÆRE SANT! "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://renekleveland.blogg.no/1382750304_har_du_skiftet_profil.html

Les denne linken, så finner dere fort ut at det er hackere som vil ha passordet ditt!

Anonymous poster hash: 1ac53...520

Å se! Bullshit!

Det beste med det blogginnlegget må være kommentarene under;

-Du ser det hvis du har den nyeste nettleseren

-Hvilken nettleser?

-Den nyeste.

.....og det verste er at folk tror på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo, jo!

Jeg driver med koding av nettsider, java, HTML, C++ osv. Jeg kan konstanter at dette er hacking! Har selv venner som sliter med dette og de kan konstante at det ikke er de som gjør dette. Min kilde er ikke denne bloggen, men mine kunnskaper om programmering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Må innrømme at jeg ikke heeelt forstår greia. Men så kaster jeg meg sjelden på disse "facebook-trendene". :)

Mvvh Yvonne :heiajente:

Jeg later som om at jeg er i trassalderen, og dropper giraffen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Håper det er bloggen til rene kleveland du mener? :)

Haha! Ja! Tjomlid er jo flink. Han Kleveland virker derimot retardert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo, jo!

Jeg driver med koding av nettsider, java, HTML, C++ osv. Jeg kan konstanter at dette er hacking! Har selv venner som sliter med dette og de kan konstante at det ikke er de som gjør dette. Min kilde er ikke denne bloggen, men mine kunnskaper om programmering.

Jeg er veldig spent på hvordan du kan konstantere at dette er hacking. "mine kunnskaper om programmering" er ikke et argument, jeg er virkelig nysgjerrig på hva som er grunnlaget ditt for å si det.

Anonymous poster hash: 487f7...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nå er det visst to tråder her om giraffene som florerer på Facebook.. Har sendt en PM til Yvonne med forespørsel om å koble disse trådene sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Idiotiske greier, statusen er ikke satt opp riktig engang :sur:

Det står jo allerede at du har våknet, så det er jo implisitt at du allerede har åpnet øynene i og med at du vet hvem som står utenfor?

Haha, jeg byttet ikke til giraff da jeg svarte "døren", og argumenterte med nettopp dette :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på hvordan du kan konstantere at dette er hacking. "mine kunnskaper om programmering" er ikke et argument, jeg er virkelig nysgjerrig på hva som er grunnlaget ditt for å si det.

Anonymous poster hash: 487f7...d1e

Henger meg på. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Haha, jeg byttet ikke til giraff da jeg svarte "døren", og argumenterte med nettopp dette :ler:

Syntax error over hele linja, jeg klikker!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg flettet tråden jeg opprettet med denne (helt lik, het "Giraffer på facebook"). Regner med at dette er greit. Jeg skriver dette altså som bruker og moderator, men regner med at folk ikke har noe i mot dette (vanligvis ville jeg ha bedt en annen modde om å ta det). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gåten virka veldig hjemmesnekra. Det første man åpner fra hvilket tidspunkt?

Hvordan vet man at det er foreldrene som banker på hvis man ikke engang har åpnet øynene, eller er det bare "fortelleren" som vet dette?

Hvorfor kommer de så tidlig som kl 03.00?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på hvordan du kan konstantere at dette er hacking. "mine kunnskaper om programmering" er ikke et argument, jeg er virkelig nysgjerrig på hva som er grunnlaget ditt for å si det.

Anonymous poster hash: 487f7...d1e

Har større grunnlag enn en kvinne som er kildekritisk. Også mine egne venner har blitt plaget av dette og det var der hoved argumentet kom frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har større grunnlag enn en kvinne som er kildekritisk. Også mine egne venner har blitt plaget av dette og det var der hoved argumentet kom frem

Er det nødvendig å være frekk? Det var bare et spørsmål, fordi er er nysgjerrig. Fordi jeg helt oppriktig lurer på hvordan du kan si at dette er hacking.

Vennene mine har ikke hatt noen problemer, så dette er tydeligvis ikke hacking likevel. Du ser at det ikke hjelper?

Jeg var interessert i å lære skjønner du. Jeg var interessert i fakta, siden dette er noe du tydeligvis har kjempepeiling på. Men siden det eneste du kan hoste opp er "jeg er en nerd og vennene mine sliter og du er kvinne uansett!", så går jeg ut ifra at du er full av bullshit.

Anonymous poster hash: 487f7...d1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har større grunnlag enn en kvinne som er kildekritisk. Også mine egne venner har blitt plaget av dette og det var der hoved argumentet kom frem

Plaget av hva? For å repetere, dette er altså om en påstand om at facebook-kontoen blir hacket om man henter ned et jpeg bilde fra internett. Noe som er det reneste bull. Det hjelper lite om man har aldri så mye kunnskaper i C++, det gjør det egentlig bare verre. For da bør man virkelig kunne forskjellen på en eksekverbar fil og en ren datafil.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke greia! Og nå har alle som har byttet til giraff på profilbildet sitt fått panikk fordi de tror at alle kan se passordet deres fordi en stor dust av en blogger, René Kleveland har skrevet det på bloggen sin, at det liksom er en "hack". Hvor dum går det an å bli lurer jeg på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo, jo!

Jeg driver med koding av nettsider, java, HTML, C++ osv. Jeg kan konstanter at dette er hacking! Har selv venner som sliter med dette og de kan konstante at det ikke er de som gjør dette. Min kilde er ikke denne bloggen, men mine kunnskaper om programmering.

C++ er minimalt brukt ved nettsider.

Lista du opp noen språk du hadde hørt om?

Endret av Sakone
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...