Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte vogn og bilsete som noe av det første forrige runde :)

Har en TFK Joggster Twist, er superfornøyd med den! Lett å ha med seg i by og på kollektivtransport, funker på rimelig jevne skogsstier og har håbdbrems! Og med Multi-X baggen kunne vi begynne å sette henne opp litt når hun var klar for det og allikevel ha henne vendt mot meg :)

Bestilte fra Kiddies24.de, når man registrerer seg og logger inn, trekker de fra tysk moms. Sparte masse kontra å kjøpe i Norge :)

Kjøpte mye klær brukt, så vi hadde alt for mye i de minste størrelsene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg vil kjøpe vogn, greit å vite litt hvilke farger som er aktuelle;) tror vi skal ha en emmaljunga eller brio happy. Men den har bare kjedelige farger syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syns jeg var fin. Syns dere den er jentete/guttete?

Vi har også lyst på emmaljunga, men vet ikke helt hvilken modell ennå. Tror vi går for ensfarget trekk uten mønster. Blir ikke hvit veldig raskt skitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne syns jeg var fin. Syns dere den er jentete/guttete?

Synes den kan passe til begge kjønn jeg, veldig fin :) Selv tror jeg vi kommer til å velge en mørk farge, så skitt ikke synes så godt når høsten og regnværet kommer :P Om vi skal ha tre eller fire hjul aner jeg ikke, vi må vel ta en tur i butikken og prøvetrille litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å være "ufornuftig" på bagen fordi det blir ikke så mye gris i en babybag, ungen ligger jo nedi uansett. På sportsdelen kommer jeg nok til å gå for en mer praktisk farge når ungen sitter opp og griser. Er det ruskevær har en jo på regntrekk og sånn uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne syns jeg var fin. Syns dere den er jentete/guttete?

Denne syns jeg var knallfin :) dog jeg vil gjerne ha min i brun, syns det ervså fint. Hvilken modell er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det passe tid å kjøpe vogn forresten? Føler det er litt tidlig for oss ennå. Hva har dere andre tenkt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har alle oul? Og hvor langt er dere på vei da? Jeg har så sent som 19+5. Er såå spent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekola: ser du er 12 uker idag. Gratulerer :) :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel vite det i løpet av uka, tenker jeg! 12-ukerskontroll i morgen! :hoppe:

Takk! Det er helt sprøtt hvor mye fortere tiden går denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time til oul igår, men måtte flytte den så da ble det litt tidligere. 18+2. Håper tiden går litt fortere enn det føles ut som den gjør nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal egentlig 12.02 og da er jeg i uke 17 eller 18.

Men vi må mest sannsynlig flytte på datoen da mannen skal tur med jobben.

Går ikke det så reiser jeg alene, eller med en god venn. Tenk hvis jeg får en kjedelig beskjed, da er det godt å ikke være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi også endelig over 12-ukes grensen :) har vært på UL og alt så bra ut! Synes absolutt det var verdt pengene å ta en UL før den ordinære, så anbefales :) fikk med bilder og video hjem og gynekologen var kjempeflink.

Jeg er jo skråsikker på at det blir jente, men gyn tippet gutt, men presiserte at det var veldig vanskelig å se, så det var litt kvalifisert gjetning :)

Alt ble så mye virkeligere nå ❤ alt bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna nettopp fra middagsluren. Har lyst å ta ultralyd jeg og, men er under en mnd til ordinær så litt waste kanskje! Har bare så lyst å vite kjønn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første legetime da jeg var 7 uker. Han søkte om fødeplass til meg (Ullevål), to dager etterpå fikk jeg bekreftelse på fødeplass i posten. :) Fikk innkalling til ultralyd i samme brev, det er når jeg er 18+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...