sjøhest Skrevet 13. desember 2013 #321 Del Skrevet 13. desember 2013 Gikk veldig fint, en liten klump med øyne, armer og ben:) og hjerte som slo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #322 Del Skrevet 13. desember 2013 Gikk veldig fint, en liten klump med øyne, armer og ben:) og hjerte som slo. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #323 Del Skrevet 13. desember 2013 Kan jeg få være med her? Er uke 6+3 og får opp termin 8. August beregnet fra eggløsning. Er så heldig å vite eksakt dato siden jeg var hos gyn og tok UL to dager etter EL. Er skikkelig kvalm og har vært hjemme fra jobb en uke og ligget nærmest strak på senga og sofaen. Hvis jeg ikke blir bedre til mandag blir det legetime. Skal på tidlig UL på torsdag da vi ønsket å se om det er liv, antall huleboere og at de(n) har funnet riktig hule er så full av symptomer som kvalme og tretthet at det må minst være 5 stk inni der... Hehehe Er første barn, vi er gift og rundt 30 år Selvfølgelig kan du være med gratulerer så mye! Kvalme er noe herk, men jo et godt tegn på at det står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjuskefjes Skrevet 13. desember 2013 #324 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg råder alle gravide å holde seg unna dopapir med julemønster! Får jo hjertestans hver gang jeg har tørket meg og det ser ut som blod på papiret... Men så er det bare rødt julekurv-mønster!! hi hi - har det samme settet- skvetter hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2013 #325 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg lærte da jeg var gravid i fjor, ikke noe julepapir her i huset Guri så sliten man blir av å underholde en syv måneder gammel baby samtidig som man er kvalm! Sovnet nesten selv under legging i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. desember 2013 #326 Del Skrevet 13. desember 2013 Mihi! Spennende med tidlig UL ! :D dere som har vært på der, hva har dere betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 13. desember 2013 #327 Del Skrevet 13. desember 2013 Mihi! Spennende med tidlig UL ! :D dere som har vært på der, hva har dere betalt? Nå har vi ikke vært ennå, men koster 1200. Blir jo privat, så sikkert billigere om man har medisinsk grunn og henvisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #328 Del Skrevet 13. desember 2013 Mihi! Spennende med tidlig UL ! :D dere som har vært på der, hva har dere betalt? Jeg var i uke 9, betalte 900. Virka som om jeg måtte betalt mer hadde jeg vært lenger på vei syns det var verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 13. desember 2013 #329 Del Skrevet 13. desember 2013 Mihi! Spennende med tidlig UL ! :D dere som har vært på der, hva har dere betalt? Og takk for velkomst 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 13. desember 2013 #330 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg ble henvist så betalte ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 14. desember 2013 #331 Del Skrevet 14. desember 2013 Nå må jeg klage litt. Det å gå ukesvis med "fyllesyke" tar på humøret! Har prøvd akupunktur, men det har ikke lettet på kvalmen i det hele tatt. Kvalmen varer hele dagen, morgenkvalme du liksom! Jeg er veldig dårlig på å kaste opp (kommer ut nesa...), og holder gjerne igjen. Hjelper det å "få det ut av systemet"? Og jeg har nesten ikke lyst på noe mat lenger, men tar til det usunne valget med brød, brød og mer brød. Er redd jeg kommer til å bli ekstra tykk, og har allerede mage når jeg kun er snart 10 uker (ikke babymage). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 14. desember 2013 #332 Del Skrevet 14. desember 2013 Brød er vel ikke det mest usunne jeg kan komme på? Det trenger du nå i hvert fall ikke tenke på. Men føler med deg, livskvaliteten blir ikke helt god når en er dårlig hele tiden :/ men sannsynligvis går det over når du kommer til uke 12, hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 14. desember 2013 #333 Del Skrevet 14. desember 2013 Nå må jeg klage litt. Det å gå ukesvis med "fyllesyke" tar på humøret! Har prøvd akupunktur, men det har ikke lettet på kvalmen i det hele tatt. Kvalmen varer hele dagen, morgenkvalme du liksom! Jeg er veldig dårlig på å kaste opp (kommer ut nesa...), og holder gjerne igjen. Hjelper det å "få det ut av systemet"? Og jeg har nesten ikke lyst på noe mat lenger, men tar til det usunne valget med brød, brød og mer brød. Er redd jeg kommer til å bli ekstra tykk, og har allerede mage når jeg kun er snart 10 uker (ikke babymage). Ååå... Da er vi to! Har vært sengeliggende en uke og er drittlei! Vekta raser nedover og mandag blir det legen. Dette kan ikke være bra! Har du vært hos legen? For min del føles det mer som omgangssyke enn fyllesyke, men følelsen er nok individuell. Syns ikke du skal bekymre deg for brødspising, all energi er bedre enn ingen! Her går det i saft, farris og et par salte kjeks om dagen. Greier du å jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 14. desember 2013 #334 Del Skrevet 14. desember 2013 Ååå... Da er vi to! Har vært sengeliggende en uke og er drittlei! Vekta raser nedover og mandag blir det legen. Dette kan ikke være bra! Har du vært hos legen? For min del føles det mer som omgangssyke enn fyllesyke, men følelsen er nok individuell. Syns ikke du skal bekymre deg for brødspising, all energi er bedre enn ingen! Her går det i saft, farris og et par salte kjeks om dagen. Greier du å jobbe? Nei, jeg har fått problemer med ryggen som gjør at jeg ikke kan være i jobb. Jeg har en jobb som er svært fysisk. Utrolig kjedelig å ikke være i jobb - kan ikke vente til jeg kan være tilbake. Kanskje jeg har for god tid til å synes synd på meg selv? Legen sier bare at man skal spise javnlig. :-) Håper det går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 14. desember 2013 #335 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Denne kvalmen er noe herk her hjemme går det i akkurat det som faller meg inn å spise når jeg orker så det blir ikke alltid sunt, men det får være en periode. Et sted skal man jo hente energien ifra Er det forresten noen som har erfaring med eller hørt noe om slyngevuggen fra sneglehuset.com? Synes den virker så fin som dagseng. http://www.sneglehuset.com/product/natures-sway-slyngevuggen-original-extended-45/ Endret 14. desember 2013 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 14. desember 2013 #336 Del Skrevet 14. desember 2013 Uff, i dag var det min tur å bli kvalm. Er riktignok et stykke fra å kaste opp, men det er jo plagsomt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 14. desember 2013 #337 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er ikke sånn som kaster opp, men springer til do og tror det skjer hele tiden, så kvalmen er like fæl fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 14. desember 2013 #338 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg kaster opp som bare det. Er en liten fordel i at jeg i en periode etterpå føler meg bedre før kvalmen kommer tilbake. Gubben presterte å vise meg en gryte som hadde stått litt lenge her i stad, "sjekk lapskausen a.. Haha!" åh, unnskyld!! .... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 14. desember 2013 #339 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er på uke 5 - og håper ikke får kvalme i jula - blir veldig kjedelig Prøvde dere f.eks seaband? Spise lite og ofte? prøvd mange kvalmekjerringråd uten det hjalp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 14. desember 2013 #340 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg har forsøkt mange forskjellige råd, innimellom virker de greit, andre ganger er det ikke noe som hjelper. Da får en ta tida til hjelp da ga seg i slutten av uke 13 forrige svangerskap Har noen tenkt på hvor de skal søke fødeplass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå