Gå til innhold

Idealkroppen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trente 6-8 timer i uka i over et år med kosthold anbefalt uten å oppnå det der.

Da har du ikke spist og drukket riktig, om Pitt's kropp var målet. Du trenger ikke deffe hardt eller noe for å oppnå det.

Å hjelpes. Jeg som trodde/håpte sånne som TS var en urban legend.

Det er mye vanskeligere for jenter å oppnå idealkroppen, face it. Det må svært strengt kosthold til, mye trening, og en del operasjoner.

Å telle kalorier kommer man kort med. Jeg spiser 800 kcal hver dag (idiotisk, men er aldri sulten). Mager? Langt i fra. Mer som fleskepølsa til høyre. Du får ikke idealkropp av å spise lite - du ødelegger mange av funksjonene i kroppen. Men om det kan glede TS så..

That said - det er da vitterlig karene jeg kjenner som har skapet fylt opp med mest snacks. Til og med min egen kjæreste sier han har blitt mye sunnere etter vi ble sammen - siden jeg foretrekker sunn mat og er opptatt av kosthold (bare ikke kalorier.

Anonymous poster hash: 525c8...fe4

Mange kunne økt inntaket av kcal og allikevel gått ned i vekt. Spiser man for lite så går kroppen inn i sparemodus og metabolismen minker.

Endret av Charmander
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du ikke spist og drukket riktig, om Pitt's kropp var målet. Du trenger ikke deffe hardt eller noe for å oppnå det.

Mange kunne økt inntaket av kcal og allikevel gått ned i vekt. Spiser man for lite så går kroppen inn i sparemodus og metabolismen minker.

http://www.popworkouts.com/wp-content/uploads/2013/03/brad-pitt-workout-routine-body-troy.jpg

Joda. Må deffe jævli hardt for å se sånn ut.

Skrevet (endret)

Det der er ca 8-10 fettprosent. "Deffe jævlig"... lol.

Endret av Charmander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...