AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Man leser absolutt hele tiden om hvordan kropp kvinner og menn skal ha. Det er veldig tydelig at kvinner her på KG mener at kvinner skal ha former. De mener også at menn skal være like veltrent som f.eks Channing Tatum eller lignende. Hva skjer med det? Kvinner i dag skal se ut som jenta i midten. Absolutt ikke hun på høyre da hun er rett og slett feit. http://images.sodahead.com/polls/001949373/46389770_Skinny20vs20Curvy20Malia20Sarai_xlarge_xlarge.jpeg Alle seriøse menn vil ha en kvinne med en sunn og slank kropp. "Kurver" er et pent or for overvektig. Så kommer vi til mannekroppen, Alle menn skal ha synlig sixpack, brede skuldre, osv osv. Alle kvinner vil ha dette. I hvert fall alle på KG. Som er ironisk siden veldig mange på KG sier at kvinner skal ha "kurver". Ideal mannekropp i følge KG: http://images.huffingtonpost.com/2010-03-21-pitt_brad_2000.jpg Mitt spørsmål er herved: Hvorfor er det greit at kvinner sin kropp kan være fet, mens mannen sin kropp må være veltrent? Anonymous poster hash: eb9fe...537 Bilder er gjort om til linker. Estrella, mod. Endret 23. oktober 2013 av estrella 1
Gjest Summers Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Mitt spørsmål er herved: Hvorfor er det greit at kvinner sin kropp kan være fet, mens mannen sin kropp må være veltrent? Anonymous poster hash: eb9fe...537 Hvordan kom det spørsmålet etter du skrev: Kvinner i dag skal se ut som jenta i midten. Absolutt ikke hun på høyre da hun er rett og slett feit. Endret 23. oktober 2013 av Summers 14
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Jenter har naturlig høyere fettprosent enn menn. har du to som er like trent/sunne av ulikt kjønn vil mannen ha tydeligere muskler enn jenta. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 43311...331 8
Gjest s@nd Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hvordan folk ser ut, bare de opptrer pent og respekterer andre mennesker. Det er ikke kroppen som betyr noe. Ser en person ut som en modell, men oppfører seg spydig og ekkel, betyr ikke utseendet hennes/hans noe som helst for meg.. Det er iallefall det jeg mener. 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Kurver og fedme er ikke det samme, veldig mange jenter som ikke skjønner det, og bruker "kurver" som en unnskyldning for å være tykk. Og om de trives sånn, er jo det helt greit! Opp til enhver hvordan de ønsker å se ut! Men en jente som har kurver vil ha kurver uansett om hun er slank eller feit, det betyr jo bare at hun har hofter og pupper! Se på VS-modellene, feks. Slanke, men plenty med kurver. Har mange slike i venninnegjengen også, er ikke noe uoppnåelig ved å være slank, trent og curvy (ikke alle som har like mye kurver når fettprosenten synker, selvsagt. Har selv rimelig lite pupper, men trives bedre med det og en fit kropp en omvendt) Er jente selv altså, for alle jenter som kommer til å hate på meg nå. Mener bare at "jenter skal ha kurver" er et teit utspill om man bruker det for å forsvare ens egen høye fettprosent. Anonymous poster hash: 4f9b0...eca 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor? Dette er kvinneguiden, det er kvinnene som setter kravene. Hvis dette hadde vært manneguiden skal du ikke se bort i fra at kvinner som hun i midten hadde til å og blitt kalt feite. Det er vi som setter kravene og da er det "kosligere" å si at runde kvinner er fint,mens runde menn er stygt. Anonymous poster hash: 4c560...8b4 5
Druid Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor? Dette er kvinneguiden, det er kvinnene som setter kravene. Hvis dette hadde vært manneguiden skal du ikke se bort i fra at kvinner som hun i midten hadde til å og blitt kalt feite. Det er vi som setter kravene og da er det "kosligere" å si at runde kvinner er fint,mens runde menn er stygt. Anonymous poster hash: 4c560...8b4 1. Dette er en helt idiotisk sysnpunkt, for det er ett synspunkt som provoserer fram konflikt mellom kvinner og menn. 2. Det er også ett feil synspunkt siden kvinner generelt er mye mer kritisk til utseende enn menn. Jeg kjenner menn som er fokusert på dette, men volumet av mine herrebekjentskaper ville anse kvinne nr 3 som slank også: det er mulig å se at puppene er lengre ute enn magen. Og jeg kjenner ingen menn som vil anse kvinne nr 2 som feit, men mange kvinner som vil se det slik. 3. Det jeg også ser , er mange kvinner som er bælfeite, og bruker betegnelsen at de har kurver, når det de egentlig mener, er at de er en badeball. Tilsvarende med menn, som meg selv som har ca 10 kg for mye, anser meg som Normal, fordi kriteriet jeg har for å være feit,er at jeg ikke ser tissemann i slapp utførelse. Disse omgåelsene av sannheten er kun ett problem når vi møter hverandre med feile forventniger. 4. Flesteparten av menn jeg kjenner gir javnt F i hvordan du ser ut så lenge du suger , svelger og inviterer til sex. Jeg har alldri møtt en kvinne som har sett på seksuell tilgjengelighet som kompensasjon for utseende. Dette er noe av grunnen til at menn føler seg mer følsomme for kvinners utseendekrav enn det menn typeisk krever av kvinner. (And BTW, hva vi ser på film har ingenting med hva vi forventer i virkeligheten. Vi vet hvordan disse menneskene ser ut UTEN makeup og fluffing; betraktelig værre enn de fleste vanlige jenter.) 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Alltid like gøy når en eller annen Nobody på KG forteller kvinner og menn hvordan de skal se ut. Anonymous poster hash: 689d7...728 11
kiimainen teini Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hvordan folk ser ut, bare de opptrer pent og respekterer andre mennesker. Det er ikke kroppen som betyr noe. Ser en person ut som en modell, men oppfører seg spydig og ekkel, betyr ikke utseendet hennes/hans noe som helst for meg.. Det er iallefall det jeg mener. Støtter denne. En fin og veltrent kropp er selvfølgelig en digg bonus, men det er slettes ikke noe must. 2
Serpica Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Hvor kommer denne ekstreme fikseringen deres på utseende egentlig? Blir dere aldri lei av å snakke om utseende? Fatter det ikke... 5
Gorgonzola Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Hvor kommer denne ekstreme fikseringen deres på utseende egentlig? Blir dere aldri lei av å snakke om utseende? Fatter det ikke... Og dette spør du kvinner om på kvinneguiden?? Fatter det ikke........... For å svare på trådens spørsmål: Idealkroppen - som sådan - finnes ikke, takke skaperen, statsministeren og Drillo for det. Idealkroppen er den du selv har som du selv tar vare på slik du selv ønsker/makter det. Endret 23. oktober 2013 av Gorgonzola 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg selv mener at menn skal ha muskler og sånt mens damer skal ha former. Det er jo sånn verden ble til? Gud skapte adam og eva, og jeg kan lett se for meg at eva hadde timeglass fasong, ordentlige kvinnelige former (men ikke feit, SLANK) mens adam med litt muskler og sånt. For det er jo SÅNN det skal være... Men den dag i dag har folk blitt så utrolig forskjellige! Nå finnes det ALLE varianter av menn og kvinner. Og det er jo egentlig superbra, for ikke alle har lik smak! Det finnes kvinner som liker småtjukke menn, det finnes menn som liker lange tynne modeller. Men det finnes også kvinner som liker menn med muskler (og flesteparten av oss gjør jo det. Er ikke overrasket) mens det finnes menn som liker damer som har noen kilo ekstra eller damer med veltrent kropp and so on. Slik JEG har oppfattet det, så liker de fleste menn kvinner med deilig rumpe, en fin midje og akkurat passe store pupper. Det er det gjennomsnittet menn liker. Og så vi kvinner da. De fleste kvinner liker jo å føle seg feminin med en mann, så da er det vel kanskje ikke så rart vi liker litt muskler? Mannen må være høyere, bredere, sterkere. Rett og slett være MANNEN av oss to. Syns det hele bare virker logisk jeg. La nå folk like det de liker og finn på noe annet å klage på liksom! Anonymous poster hash: 7e988...41f 1
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Syntes ikke lav fettprosent er fint på menn jeg, og iallefall ikke oransje tan... Er vel de færreste som forlanger noe slikt i et forhold, håper iallefall folk ikke er så grunne.
Gjest Summers Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Syntes ikke lav fettprosent er fint på menn jeg, og iallefall ikke oransje tan... Snakker du om bodybuildere eller brad pitt? Endret 27. oktober 2013 av Summers 1
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Snakker du om body buildere eller brad pitt? Begge.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Og dette spør du kvinner om på kvinneguiden?? Fatter det ikke........... For å svare på trådens spørsmål: Idealkroppen - som sådan - finnes ikke, takke skaperen, statsministeren og Drillo for det. Idealkroppen er den du selv har som du selv tar vare på slik du selv ønsker/makter det. Power is a curious thing...Three great men, a king, a priest, and a rich man. Between them stands a common sellsword. Each great man bids the sellsword kill the other two. Who lives, who dies? Power resides where men believe it resides; it's a trick, a shadow on the wall, and a very small man can cast a very large shadow Anonymous poster hash: 4c560...8b4 1
MrSmith Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Mitt svar på spørsmålet ditt er, som andre har vært inne på, ganske enkelt at kvinnekroppen er ulik mannekroppen. En typisk kvinnekropp er mykere og har rundere former. Det liker de fleste menn. Det kan godt være opptil 20 kilo i vektforskjell mellom to kropper som begge er myke, og har de rette formene. Begge kan ha en utgave av "idealkroppen" ut fra kroppsbygning og høyde.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. oktober 2013 #19 Skrevet 25. oktober 2013 Hva som er idealkroppen vil selvsagt avhenge av det mennesket som svarer. Du vil alltid ha idealkroppen for minst ett annet menneske, og får komplimenter som "Du har den perfekte modellkropp med det smale livet og de lange flotte bena!"
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 Du er ei usedvanlig snusfornuftig katte:) Sjelden kombinasjon av emosjoner og forstand - begge deler på høygir;)Anonymous poster hash: 2d2da...6f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå