Alina X Skrevet 28. oktober 2013 #41 Skrevet 28. oktober 2013 Kan du definere veltrent og forklare hvorfor jeg tar feil? Da snakker jeg om sixpack og greier. Det er ikke mange som har sixpack, de er normalt bygde men ikke trente. Samme med kvinner, mange er slanke men få er trente.
NonJuan Skrevet 28. oktober 2013 #42 Skrevet 28. oktober 2013 Man leser absolutt hele tiden om hvordan kropp kvinner og menn skal ha. Det er veldig tydelig at kvinner her på KG mener at kvinner skal ha former. De mener også at menn skal være like veltrent som f.eks Channing Tatum eller lignende. Hva skjer med det? Kvinner i dag skal se ut som jenta i midten. Absolutt ikke hun på høyre da hun er rett og slett feit. http://images.sodahead.com/polls/001949373/46389770_Skinny20vs20Curvy20Malia20Sarai_xlarge_xlarge.jpeg Alle seriøse menn vil ha en kvinne med en sunn og slank kropp. "Kurver" er et pent or for overvektig. Så kommer vi til mannekroppen, Alle menn skal ha synlig sixpack, brede skuldre, osv osv. Alle kvinner vil ha dette. I hvert fall alle på KG. Som er ironisk siden veldig mange på KG sier at kvinner skal ha "kurver". Ideal mannekropp i følge KG: http://images.huffingtonpost.com/2010-03-21-pitt_brad_2000.jpg Mitt spørsmål er herved: Hvorfor er det greit at kvinner sin kropp kan være fet, mens mannen sin kropp må være veltrent? Anonymous poster hash: eb9fe...537 Bilder er gjort om til linker. Estrella, mod. Hei!!! Hun som var helt til høyre var rålekker!!!! MITT VALG helt klart brad Pitt? Lever han enda? Ja da kan vi vel ta med Clint Eastwood også.... Kjekk som bare det
Så stylish. ixant? Skrevet 28. oktober 2013 #43 Skrevet 28. oktober 2013 Da snakker jeg om sixpack og greier. Det er ikke mange som har sixpack, de er normalt bygde men ikke trente. Samme med kvinner, mange er slanke men få er trente. Det er forskjell på bulk og cut. Det er særdeles få som går rundt med six pack hele året, og man kan ikke ha formtopp året rundt. Skal du opp i styrke må du opp i vekt, og det innebærer som regel å legge på seg litt. De fleste orker ikke trene året rundt uten å sette seg nye mål, og å gå rundt med six pack året rundt vil i bestefall kun fungere som vedlikeholdt stagnering, men mest sannsynlig vil stagneringen også tære på motivasjon, som fører til dårligere innsats og trening, som igjen går utover fysikken. Jo, mange menn er veltrente og har overlegen, atletisk fysikk i forhold til disse vektpasserne på kvinnesiden.
Alina X Skrevet 28. oktober 2013 #44 Skrevet 28. oktober 2013 Ja ok,hvis du sier det så får jeg vel baretro på det du sier istedenfor det jeg selv ser.
Gjest Belle âme Skrevet 28. oktober 2013 #45 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hvordan folk ser ut, bare de opptrer pent og respekterer andre mennesker. Det er ikke kroppen som betyr noe. Ser en person ut som en modell, men oppfører seg spydig og ekkel, betyr ikke utseendet hennes/hans noe som helst for meg.. Det er iallefall det jeg mener. Endelig ein som tenker som meg!
Gjest Heartbeat Skrevet 28. oktober 2013 #46 Skrevet 28. oktober 2013 Den generelle trenden er fortsatt at kvinner ser det som en selvsagthet å gjøre akkurat det menn gjør, enten det er bra for dem eller ikke, og at om kjæresten spiser en hel pizza, så skal han ikke innbille seg at hun ikke kan eller har rett til å gjøre akkurat det samme. Ingen i av mennene i min omgangskrets spiser godteri overhode, men kvinnene har med seg en liten sjokoladebit i veska, og knasker litt på jobb, mens de samler og sparer restene til helgen i tillegg til alt ektra de kjøper på fredags og lørdagskveldene. Ikke rart de er dvaske. Nei trenden er heller at menn spiser usunt mens kvinner er mer bevisste på hva de putter i munnen. At du bare omgir deg med dvaske kvinner står ikke til undersøkelsen som sier noe annet http://nhi.no/forside/hvem-lever-sunnest-i-norden-39320.html 1
Charmander Skrevet 30. oktober 2013 #47 Skrevet 30. oktober 2013 Det skal så mye mer til for en mann å få idealkroppen enn en kvinne i dag. Kosthold er nok for kvinner. Menn må trene mange timer i uka i tillegg. Hvor mange glamourmodeller tror dere trener minst 10 timer i uka? For å få kroppen til Pitt der, snakker vi mer enn 10 timer også. Kroppen til Pitt dreier seg egentlig kun om en decent diett, han har ikke mye muskler og du kan lett trene 3-4 timer i uka og kjøre litt strict på karbs for å oppnå det der. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #48 Skrevet 30. oktober 2013 Å hjelpes. Jeg som trodde/håpte sånne som TS var en urban legend. Det er mye vanskeligere for jenter å oppnå idealkroppen, face it. Det må svært strengt kosthold til, mye trening, og en del operasjoner. Å telle kalorier kommer man kort med. Jeg spiser 800 kcal hver dag (idiotisk, men er aldri sulten). Mager? Langt i fra. Mer som fleskepølsa til høyre. Du får ikke idealkropp av å spise lite - du ødelegger mange av funksjonene i kroppen. Men om det kan glede TS så.. That said - det er da vitterlig karene jeg kjenner som har skapet fylt opp med mest snacks. Til og med min egen kjæreste sier han har blitt mye sunnere etter vi ble sammen - siden jeg foretrekker sunn mat og er opptatt av kosthold (bare ikke kalorier..) Vet ikke hva idealkroppen til menn er, men vi kvinner er nok mer rause (med menn, ikke hverandre). Kjæresten akker seg over at han er undervektig, jeg ser bare en hot fyr jeg. Uansett ser jeg ikke hva TS vil oppnå. Jeg bryr meg vel fint lite om en bitterpikks meninger om hvordan alle kvinner bør se identiske ut. Eller..nå løy jeg. Jeg blir litt varm inni meg av å tenke at jeg slipper å tiltrekke meg slike guttunger. I stedet kan jeg få ekte mannfolk :D <3 Og vet du hva? Om jeg ikke kan nyte en sjokolade, en is eller et glass vin når jeg vil, så er ikke det å veie 40 kg verdt det.Anonymous poster hash: 525c8...fe4
Gjest Mocchhaa Skrevet 30. oktober 2013 #49 Skrevet 30. oktober 2013 Hun til høyre kan jo ikke beregnes som feit da.. Hun hadde jo dødslekker kropp. Uansett, til svaret på spørstmålet ditt: Det er ikke det at menn må være så jævla veltrent. Jeg har ingenting imot en litt kraftigere dude, men jeg (og alle andre!) har rett til å ha en personlig mening på hvordan menn skal se ut. Man må f.eks tiltrekkes fysisk også for at et forhold f.eks skal fungere. (De fleste i allefall) og slik jeg ser det, så er det penere når damer har former, overvekt, er kraftig, kall det hva du vil, da det gjerne gir ekstra rumpe, hofter, pupper og lår, men når det kommer til en gutt, så er det faktisk ikke spesielt pent. Unnskyld meg, men slik er det. Men altså, nå mener ikke jeg at det skal være sånn at kvinner kan veie 150 kilo, mens mannfolk ikke kan det, for det er ikke pent på noen kjønn.
Gjest chjon Skrevet 30. oktober 2013 #50 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg backer unna hvis en gutt har fin kropp. Føler meg rett og slett litt truet, selv om jeg ikke har grunn til det. Syns en normal-lubben kropp er finest - det sier meg at han har et avslappet forhold til kroppen sin. Er selv opptatt av trening og kosthold, og det kan sies at jeg har vært påvirket av dette med ideal lenge, ettersom jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden jeg var 14. Kanskje derfor jeg er redd for disse veltrente guttekroppene - vil ikke igjen føle meg presset til å passe inn som "hans type".
Tidus Skrevet 30. oktober 2013 #51 Skrevet 30. oktober 2013 Kroppen til Pitt dreier seg egentlig kun om en decent diett, han har ikke mye muskler og du kan lett trene 3-4 timer i uka og kjøre litt strict på karbs for å oppnå det der. Jeg trente 6-8 timer i uka i over et år med kosthold anbefalt uten å oppnå det der.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #52 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg trente 6-8 timer i uka i over et år med kosthold anbefalt uten å oppnå det der. syns han har minimalt med muskler.. kanskje du trener feil? eventuelt lyver? Litt rart å ikke ha noe muskler etter å ha trent i ett å Anonymous poster hash: 4c560...8b4 1
Tidus Skrevet 30. oktober 2013 #53 Skrevet 30. oktober 2013 syns han har minimalt med muskler.. kanskje du trener feil? eventuelt lyver? Litt rart å ikke ha noe muskler etter å ha trent i ett å Anonymous poster hash: 4c560...8b4 Jeg hadde masse muskler. Men så ikke like fin ut i fisken.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #54 Skrevet 30. oktober 2013 syns han har minimalt med muskler.. kanskje du trener feil? eventuelt lyver? Litt rart å ikke ha noe muskler etter å ha trent i ett å Anonymous poster hash: 4c560...8b4 Han har vel endel muskler? Dessuten er det formene på musklene hans som gjør kroppen hans fin, og det er genetisk betinget. Anonymous poster hash: 14370...5f6
Gjest Summers Skrevet 30. oktober 2013 #55 Skrevet 30. oktober 2013 Dessuten er det formene på musklene hans som gjør kroppen hans fin, og det er genetisk betinget. Anonymous poster hash: 14370...5f6 Samme tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #56 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde masse muskler. Men så ikke like fin ut i fisken. Det kommer jo helt an på genetikken, hva du ønsker å oppnå, hvordan du trenger og hvordan kostholdet er. Alle får ikke den samme fysikken selv om de trener og spiser likt. Anonymous poster hash: 5363d...35a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #57 Skrevet 30. oktober 2013 Det skal så mye mer til for en mann å få idealkroppen enn en kvinne i dag. Kosthold er nok for kvinner. Menn må trene mange timer i uka i tillegg. Hvor mange glamourmodeller tror dere trener minst 10 timer i uka? For å få kroppen til Pitt der, snakker vi mer enn 10 timer også. Vil heller trene 10 timer i uka enn å sulte. Men nå er jeg en av dem som liker å trene. Trening får en til å føle seg bra. Sult får en til å føle seg dårlig. At 10 timer trening skal være værre enn maks 800-1200 kcal per dag forstår jeg ikke.Anonymous poster hash: b3bc3...333
Trapp Skrevet 30. oktober 2013 #58 Skrevet 30. oktober 2013 Men så har vi jo også høyere appetitt og kaloribehov. Man har vesentlige større mangler enn lav forbrenning, om man innbiller seg at det er metabolske betingelser som gjør at typen kan holde seg slank, og at det ikke er det at hun spiser lenge etter at mettheten er passert, som sørger for at hun forfaller. Merkelig tankegang det der. En eks så ut til å se på fellesmiddagen som en konkurranse, som om hun skulle bevise at hun ikke var appetittlig redusert pga kjønn, mens hun så på meg nærmest hånlig og selvtilfreds, der hun trodde hun hadde oppnådd noe annet enn økt risiko for blodårefortetning og en etter hvert utennbar kropp, samt gitt meg stygge bilder på netthinna av ukvinnelig bordskikk med påfølgende upassende og udelikate lyder, når hun slukte ned den ene kyllingfilleten etter den andre. Faktisk gikk jeg noen kg ned i vekt i det forholde, pga den reduserte appetitten griseriet hennes ga meg, mens hun økte. Og om hun innbiller seg at det handler om andre ting enn at hun spiste langt mer i forhold til kroppsstørrelse enn hva jeg gjorde, så kommer hun til å ende opp som evig singel, sånn som hun kommer til å bli seende ut. Og når jeg tenker over det, så tror jeg aldri jeg ser noen andre enn gutter under 15, og kvinner i alle aldre, i godterihyllene når jeg er ute å handler. Det er heller ingen tvil om at kvinner flest ikke vet når nok er nok når de får tilgang til barskapet, eller et kredittkort for den saks skyld, så hvor mye høyere forbrenning vi har er totalt irrelevant, da den er tilpasset kroppsstørrelse som igjen avgjør appetitt og matlyst. fantastisk innlegg
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #59 Skrevet 30. oktober 2013 Snakker vi om Brad Pitt i dag, eller for tjue år siden nå? Anonymous poster hash: 43311...331
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #60 Skrevet 30. oktober 2013 Snakker vi om Brad Pitt i dag, eller for tjue år siden nå? Anonymous poster hash: 43311...331 Brad Pitt i Troja tenker jeg Anonymous poster hash: 14370...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå