Gå til innhold

Er dette akseptable kropper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Riktig, kvinner både skal ha og har vanligvis høyere fettprosent enn menn. Til gjengjeld ser vanligvis en kvinne med f.eks. 20% kroppsfett mye fastere ut enn en mann med 20%. Det er med andre ord en dårlig unnskyldning for å se dvask ut.

Ja og de har to oppevaringssekker hvor dette overskuddsfettet skal lagres på brystet.

Anonymous poster hash: 280c9...40d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste feilen jeg kunne se, var de lite kledelige redningsvestene. Det trakk litt ned. Heldigvis har jeg en livlig fantasi, så det blir godkjent totalt. Roing er visst en fin sport.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det blir helt riktig å sammenligne enhver kvinne med håndballproffer,

som har kroppen som det viktigste verktøyet i yrket sitt, og som trener flere ganger til dagen fordi det er jobben deres.

Da kommer ikke sixpacken "lett", men med hardt arbeid hver eneste dag.

Nytter ikke å trene 3 ganger i uken og spise sunt bortsett fra lørdag, som de fleste menn med sixpack jeg kjenner gjør.

Just sayin.

Selv om du trener som en toppidrettsutøver så vil ikke fysikken din bli estetisk overlegen de som trener på moderat nivå. Toppidrettsutøvere trener hovedsakelig på en måte som gjør at de skal tåle hyppig fysisk påkjenning og restituere raskt, tåle å trene på lite energi og være mentalt sterk nok til å holde ut på de siste restene man har av krefter, holde seg skadefri osv. Den treningen er på ingen måte optimal for å få en mest mulig eksplosiv og veltrent kropp, rent estetisk sett. Derfor vil ikke disse håndbaljentene ese ut om de følger et to dagers splitt program, med tilpasset kosthold.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mye mer sexy med en sterk mann fordi han arbeider, og ikke bare leker tøff på treningssenter. :) Sjåvinisme er turn off btw, øv litt mer før du utnevner deg til mester.

Jeg vil vel tro at de fleste menns store grøss er å ende opp med jenter som ser på arbeidsvilje og inntekt som hovedgrunnen til å bli sammen med han. Du må derfor ikke tro jeg tar det som noe nederlag at enkelte menn lar seg lure til å føle seg sexy, ved å dele lønna si med kvinner, som ellers ser det som sin naturgitte rett til å belære andre menn om hvordan de kan fremstå som attraktiv for henne, så typen hennes ikke skal innbille seg at han kan sette seg for behagelig i godstolen.

Endret av Så stylish. ixant?
  • Liker 3
Skrevet

Jeg vil vel tro at de fleste menns store grøss er å ende opp med jenter som ser på arbeidsvilje og inntekt som hovedgrunnen til å bli sammen med han, så du må ikke tro jeg tar det som noe nederlag at enkelte menn lar seg lure til å føle seg sexy ved å dele lønna si med kvinner som ellers ser det som sin naturgitte rett å belære andre menn om hvordan de kan fremstå som attraktiv for henne så typen hennes ikke skal innbille seg at han skal sette seg for behagelig i godstolen.

Dette var tungt å lese, gitt. Hørt om punktum?

Anonymous poster hash: 2b4b4...0b0

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da var herreversjonen ute:

http://www.dagbladet.no/2013/10/25/nyheter/naken/kalender/nakenkalender/homofobi/29986998/

Legg merke til ingen (kanskje ett unntak om man er veldig streng) er smålubne. De aller fleste er faktisk relativt muskuløse i tillegg. Hvem var det som hadde høyest kroppskrav i samfunnet igjen? Og hvem er det som klager mest over kroppsfokuset?

Endret av Eriks
Skrevet

http://www.dagbladet.no/2013/10/25/nyheter/naken/kalender/nakenkalender/homofobi/29986998/

Legg merke til ingen (kanskje ett unntak om man er veldig streng) er smålubne. De aller fleste er faktisk relativt muskuløse i tillegg. Hvem var det som hadde høyest kroppskrav i samfunnet igjen? Og hvem er det som klager mest over kroppsfokuset?

Det er jo DU som har høye kroppskrav som påstår at de mannfolka er smålubne!

Hahah!

Skrevet

Ja og de har to oppevaringssekker hvor dette overskuddsfettet skal lagres på brystet.

Anonymous poster hash: 280c9...40d

pff. Det lagres oftest på rumpe, lår og hofter hos kvinner og ikke i puppene om kvinnen er normalvektig. Det er altså ikke i puppene man først vil se det ved vektoppgang.

Anonymous poster hash: 65f23...40c

• Liker 1
Skrevet

Det er da du som la ut linken, og du er mann. Og det er du som sier de er småubne. Ikke jeg som er kvinne som synes det der er alt for hardt for min smak. Så hvem var det som hadde høyest kroppskrav i samfunnet igjen? ;)

• Liker 1
Skrevet

Selv om du trener som en toppidrettsutøver så vil ikke fysikken din bli estetisk overlegen de som trener på moderat nivå. Toppidrettsutøvere trener hovedsakelig på en måte som gjør at de skal tåle hyppig fysisk påkjenning og restituere raskt, tåle å trene på lite energi og være mentalt sterk nok til å holde ut på de siste restene man har av krefter, holde seg skadefri osv. Den treningen er på ingen måte optimal for å få en mest mulig eksplosiv og veltrent kropp, rent estetisk sett. Derfor vil ikke disse håndbaljentene ese ut om de følger et to dagers splitt program, med tilpasset kosthold.

Så du trener for å se bra ut og ikke ha god helse? Haha, det er veldig intelligent av deg :fnise:

Hehe, sånne menn som deg er helt fantastisk morsomme synes jeg :P God underholdning en fredagskveld ihvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Den eneste feilen jeg kunne se, var de lite kledelige redningsvestene. Det trakk litt ned. Heldigvis har jeg en livlig fantasi, så det blir godkjent totalt. Roing er visst en fin sport.

Du bør melde deg inn i en sånn roklubb der nede. Kjenner en som har vært medlem av en sånn roklubb da han var student der nede, og den festen de har en gang i året er visst helt syke greier. Så om du er heldig så får du kanskje hooka opp med en av de jentene ;)

Skrevet

Synes ikke det blir helt riktig å sammenligne enhver kvinne med håndballproffer,

som har kroppen som det viktigste verktøyet i yrket sitt, og som trener flere ganger til dagen fordi det er jobben deres.

Da kommer ikke sixpacken "lett", men med hardt arbeid hver eneste dag.

Nytter ikke å trene 3 ganger i uken og spise sunt bortsett fra lørdag, som de fleste menn med sixpack jeg kjenner gjør.

Just sayin.

Jeg tror ikke det hjelper å skrive dette engang, for det er noen som ikke klarer å lære ting uansett hvor mange ganger de leser det. Og når man holder så sterkt på egne meninger fremfor å lære nye ting fordi man er bestemt på at det man mener er den universelle sannhet, så blir man ganske dum etterhvert.

Skrevet

De så smashing ut alle sammen. Friske og sunne kropper som var naturlig trente ute i friluft, og ikke feiltrente på et svett treningsstudio.

Anonymous poster hash: 4f36f...609
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Så du trener for å se bra ut og ikke ha god helse? Haha, det er veldig intelligent av deg :fnise:

Hehe, sånne menn som deg er helt fantastisk morsomme synes jeg :P God underholdning en fredagskveld ihvertfall!

Til å hentyde så ofte til min manglene intelligens, lirer du av deg komisk mye dumt selv.

PÅstanden var som følger - toppidrettsutøvere trener for å tåle et langt liv med ekstrem påkjenning helg etter helg, uke etter uke, og samtidig prestere på øverste nivå, og trener derfor med helt andre målsetninger enn god helse og en estetisk vellykket fysikk. Det trenger på ingen måte å være helsebringende, og mange toppidrettsutøvere hadde nok hatt godt av å roe ned, i stedet for å terpe mer. Personlig så er ikke jeg toppidrettsutøver, og kan derfor trene hardt færre ganger i uka, og satse på god og tilstrekkelig restitusjon, som både gir meg bedre helse og gir meg ønsket fysikk, og jeg har ingen behov for å forebygge belastningsskader eller lære meg å trene på lave energilagre. Noen her hevdet at håndballjentene har six pack fordi de lever av kroppen og trener 6 dager i uka, jeg hevder at man ikke trenger det for å oppnå samme estetiske fysikk, men at mye av treningen til håndballjentene går ut på å slippe å få skader og tåle mange kamper i løpet av et år, men at det på ingen måte trenger å være optimalt for å bygge en sterk, veltrent og frisk kropp.

Det er absolutt ikke jeg som har tungt for å lære her.

Endret av Så stylish. ixant?
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet jeg... For jeg får da bare opp noen flotte damer jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...