AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #22 Skrevet 23. oktober 2013 ?? Poenget er å samle inn penger til en god sak Snakket om det vedkommende sa, ikke kalenderen. Anonymous poster hash: cbd9e...f27
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #23 Skrevet 24. oktober 2013 Fat camp next. Anonymous poster hash: 61cd9...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #24 Skrevet 24. oktober 2013 Veltrente, sterke, flotte kvinner. Drømmedamer alle sammen! Anonymous poster hash: 0b9e9...7bc 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #25 Skrevet 24. oktober 2013 jeg har sånn kropp,blir trist når jeg leser her Anonymous poster hash: 4d8de...b5f 3
Gjest Animula Skrevet 24. oktober 2013 #26 Skrevet 24. oktober 2013 Alle kropper er akseptable. Det er den eneste man har å tilbringe livet i. For en vanvittig idiotisk tråd 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #27 Skrevet 24. oktober 2013 De fleste norske kvinner er faktisk større. Er det rart folk har problemer med kropp, når så mange kaller dem for dvaske, utrente og ikke bra nok? Kjære vene.Anonymous poster hash: b8c03...608 7
Eriks Skrevet 24. oktober 2013 #28 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Er dette akseptable kropper? http://www.dagbladet.no/2013/10/22/nyheter/adams_drakt/naken/studentene/rolaget/29910156/ Anonymous poster hash: 0f23f...625 http://gfx.dagbladet.no/labrador/299/299127/29912770/jpg/active/729x.jpg I linken din er det alt fra slanke til lubne kropper. Ta bildet jeg linker til som et eksempel. Der har de to første jentene fra venstre akseptable kropper i forhold til min smak, mens hun til høyre er for stor/dvask. Endret 24. oktober 2013 av Eriks 1
Alina X Skrevet 24. oktober 2013 #29 Skrevet 24. oktober 2013 Hjelpes...er ikke rart folk får spiseforstyrrelser.... Menn har så sinnsyke høye krav til alle andre,men null til seg selv... 14
Så stylish. ixant? Skrevet 24. oktober 2013 #30 Skrevet 24. oktober 2013 Hjelpes...er ikke rart folk får spiseforstyrrelser.... Menn har så sinnsyke høye krav til alle andre,men null til seg selv... Haha, seriøst? Selv har jeg en fettprosent på under 10 store deler av året og trener styrke 3-4 ganger i uken. Skal ikke jeg få forvente meg en veltrent jente annet enn de dvaske lemmene der? Stiller ikke krav til meg selv? Mange kvinner har dessverre vanskelig for å se forskjellen på deres tynne/tynnfeite kropper og menns veltrente og hardtarbeidende byggverk. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 24. oktober 2013 #31 Skrevet 24. oktober 2013 Hjelpes...er ikke rart folk får spiseforstyrrelser.... Menn har så sinnsyke høye krav til alle andre,men null til seg selv... Korrekt. Og så klager noen av dem etterpå over at unge kvinner har så dårlig selvfølelse i sengen... I wonder why..... Det er verd å merke seg for dem som piper mest at de kanskje kan skylde seg selv. 12
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #32 Skrevet 24. oktober 2013 Haha, seriøst? Selv har jeg en fettprosent på under 10 store deler av året og trener styrke 3-4 ganger i uken. Skal ikke jeg få forvente meg en veltrent jente annet enn de dvaske lemmene der? Stiller ikke krav til meg selv? Mange kvinner har dessverre vanskelig for å se forskjellen på deres tynne/tynnfeite kropper og menns veltrente og hardtarbeidende byggverk. At du har en bestemt preferanse rettferdiggjør da ikke drittslenging om andres kropper... "De dvaske lemmene" der er faktisk helt normale, for folk som ikke har trening og kosthold som hobby. Du kan trene til krampa tar deg, og ha så fin kropp som helst, men du vil aldri ha rett til å ty til uhøfligheter og barnslige betegnelser på folk som ikke har gjort deg noe vondt. Er du en voksen mann, eller en bitchy liten fjoritsjente? Voks opp... Anonymous poster hash: c2310...c2b 13
Så stylish. ixant? Skrevet 24. oktober 2013 #33 Skrevet 24. oktober 2013 Korrekt. Og så klager noen av dem etterpå over at unge kvinner har så dårlig selvfølelse i sengen... I wonder why..... Det er verd å merke seg for dem som piper mest at de kanskje kan skylde seg selv. Nå får du gi deg. Faktumet er at menn trener hardt og konkuranseorientert, mens kvinner fokuserer på å "holde vekta". Kombiner det med at kvinner knapt gidder å forholde seg til menn utenfor et påspandert middagsbord eller kinobesøk, så gir det vrangforestillinger om at den gjennomsnittlige attraktive herrekropp også bare er et resultat av kyllingsalat og pepsi max, blogglesing og fingergymnastikk på facebookchatten, i stedet for en sterk psyke som presser seg på gymmen selv etter 12 timers overtidsarbeid. 1
geene Skrevet 24. oktober 2013 #34 Skrevet 24. oktober 2013 Hvis disse jentene er feite burde kunst fra gresk oldtid vært forbudt. 7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #35 Skrevet 24. oktober 2013 Nå får du gi deg. Faktumet er at menn trener hardt og konkuranseorientert, mens kvinner fokuserer på å "holde vekta". Kombiner det med at kvinner knapt gidder å forholde seg til menn utenfor et påspandert middagsbord eller kinobesøk, så gir det vrangforestillinger om at den gjennomsnittlige attraktive herrekropp også bare er et resultat av kyllingsalat og pepsi max, blogglesing og fingergymnastikk på facebookchatten, i stedet for en sterk psyke som presser seg på gymmen selv etter 12 timers overtidsarbeid. Har du noen erfaring med kvinner, og livet generelt, overhodet egentlig, eller bruker du hele dagen på å spise steroider og leke gorilla foran speilet? Du virker helt blåst... Anonymous poster hash: c2310...c2b 13
Alina X Skrevet 24. oktober 2013 #36 Skrevet 24. oktober 2013 Haha, seriøst? Selv har jeg en fettprosent på under 10 store deler av året og trener styrke 3-4 ganger i uken. Skal ikke jeg få forvente meg en veltrent jente annet enn de dvaske lemmene der? Stiller ikke krav til meg selv? Mange kvinner har dessverre vanskelig for å se forskjellen på deres tynne/tynnfeite kropper og menns veltrente og hardtarbeidende byggverk. Menns veltrente og hardtarbeidende byggverk....hahaha,dagens! Nei,dere får søke dere perfekte matcher,leve og ånde for å tekkes andre, og den dagen dere er 90år så kan dere tenke over hvor mye tid og energi dere brukte på konstant trening og selvsulting.... Menn klager over at damer er usikre,samtidig som de bidrar at kvinner blir usikre. 10
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #37 Skrevet 24. oktober 2013 Det finnes menn for slike kvinner, enten de med stor ølmage eller de som såvidt bærer en muskel. Anonymous poster hash: fa18e...b27
Gjest Chloe87 Skrevet 24. oktober 2013 #38 Skrevet 24. oktober 2013 Er folk her seriøse eller? Jøss, jammen ikke rart jeg sleit med anoreksia i flere år slik dagens kroppspress er! Denne tråden orker ikke jeg å lese mer hvertfall, triggende så det holder!...
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #39 Skrevet 24. oktober 2013 Er folk her seriøse eller? Jøss, jammen ikke rart jeg sleit med anoreksia i flere år slik dagens kroppspress er! Denne tråden orker ikke jeg å lese mer hvertfall, triggende så det holder!... Enig, jeg slet voldsomt selv. Og jeg er tynn i utgangspunktet (BMI 17), men føler meg aldri god nok slik samfunnet er idag.. Pass på hva dere skriver her, folkens! Anonymous poster hash: 2b4b4...0b0 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #40 Skrevet 24. oktober 2013 http://gfx.dagbladet.no/labrador/299/299127/29912770/jpg/active/729x.jpg I linken din er det alt fra slanke til lubne kropper. Ta bildet jeg linker til som et eksempel. Der har de to første jentene fra venstre akseptable kropper i forhold til min smak, mens hun til høyre er for stor/dvask. For stor? Så man må ha 12 i BMI for å bli akseptert av deg da? Så du har drømmekroppen selv med sixpack og lav fettprosent? Ellers kan du jo ikke si at en kvinne må se sånn og sånn ut. Jeg er tynn selv, men reagerer på sånne som deg som tror selv at man er perfekt og derfor kan ha skyhøye forventninger til en partner. Det er direkte kvalmt med sånne menn. Anonymous poster hash: 65f23...40c 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå