Gå til innhold

Er dette akseptable kropper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menns veltrente og hardtarbeidende byggverk....hahaha,dagens!

Nei,dere får søke dere perfekte matcher,leve og ånde for å tekkes andre, og den dagen dere er 90år så kan dere tenke over hvor mye tid og energi dere brukte på konstant trening og selvsulting....

Menn klager over at damer er usikre,samtidig som de bidrar at kvinner blir usikre.

Nei, forskjellige meninger gjør kvinner usikre. Jeg sier det svart på hvitt at jeg ikke godtar en jente som tror hun ikke trenger å jobbe like hardt for fysikken som det jeg har gjort. Kan det bli klarere enn det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menns veltrente og hardtarbeidende byggverk....hahaha,dagens!

Nei,dere får søke dere perfekte matcher,leve og ånde for å tekkes andre, og den dagen dere er 90år så kan dere tenke over hvor mye tid og energi dere brukte på konstant trening og selvsulting....

Menn klager over at damer er usikre,samtidig som de bidrar at kvinner blir usikre.

Noen som tror at utseendet betyr alt. Og de finner seg partnere som er helt like som dem. Vi får være glad for at vi har noe mellom ørene og ikke er like overfladiske da vet du ;)

Anonymous poster hash: 65f23...40c

• Liker 5
Skrevet

Nei, forskjellige meninger gjør kvinner usikre. Jeg sier det svart på hvitt at jeg ikke godtar en jente som tror hun ikke trenger å jobbe like hardt for fysikken som det jeg har gjort. Kan det bli klarere enn det?

Du må lære deg forskjellen på å ytre preferansene dine på en smakfull og normal måte, og det å være ufin/slenge dritt om alle som ikke passer med akkurat dine preferanser.

Det eneste du har klart å gjøre veldig tydelig, er at du er et uerfarent og usympatisk individ. Som sagt: Voks opp. Du er ikke mann bare fordi du klarer å løfte litt på noen vekter.

Anonymous poster hash: c2310...c2b

• Liker 11
Skrevet

Da er det bare flott at det helt sikkert finnes en kvinne som kun bryr seg om utseendet som passer perfekt til deg der ute :) Like barn leker best vet du.

• Liker 3
Skrevet

Du må lære deg forskjellen på å ytre preferansene dine på en smakfull og normal måte, og det å være ufin/slenge dritt om alle som ikke passer med akkurat dine preferanser.

Det eneste du har klart å gjøre veldig tydelig, er at du er et uerfarent og usympatisk individ. Som sagt: Voks opp. Du er ikke mann bare fordi du klarer å løfte litt på noen vekter.

Man blir lei av at kvinner aldri godtar menns preferanser og stadig skal svartmale oss og spille på samvittigheten vår hver gang de er misfornøyde med de få kravene som stilles til dem. Du burde følge dine egne råd og slutte å kalle folk for uerfarne, steroidtyggende gorillaer.

Det finnes da sikkert nok av formfulle magemenn som vil ha disse jentene, men slutt å anta at vi som stiller høyere krav er de samme som ølvommerne. Slike svertekampanjer mot menn som har gjort seg fortjent til ypperste kvalitet er unødvendig.

• Liker 1
Skrevet

synes nå godt de kunne droppet de teite redningsvestene.

• Liker 1
Skrevet

Man blir lei av at kvinner aldri godtar menns preferanser og stadig skal svartmale oss og spille på samvittigheten vår hver gang de er misfornøyde med de få kravene som stilles til dem. Du burde følge dine egne råd og slutte å kalle folk for uerfarne, steroidtyggende gorillaer.

Det finnes da sikkert nok av formfulle magemenn som vil ha disse jentene, men slutt å anta at vi som stiller høyere krav er de samme som ølvommerne. Slike svertekampanjer mot menn som har gjort seg fortjent til ypperste kvalitet er unødvendig.

.... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2b4b4...0b0

• Liker 4
Skrevet

Det handler ikke om at man er lei preferanser, det handler om at man er lei barnslig og usaklig drittslenging. Som sagt, lær deg forskjellen. Det vil spare deg for mye avvisning og ensomhet.

Det siste avsnittet i innlegget ditt bekrefter at det jeg har kalt deg stemmer fullstendig. Typisk liten bolegutt som tror han vet alt. ;) Meget usjarmerende!

• Liker 9
Gjest Snoken-
Skrevet

Hjelpes...er ikke rart folk får spiseforstyrrelser.... Menn har så sinnsyke høye krav til alle andre,men null til seg selv...

Hva har dette med menn å gjøre?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det handler ikke om at man er lei preferanser, det handler om at man er lei barnslig og usaklig drittslenging. Som sagt, lær deg forskjellen. Det vil spare deg for mye avvisning og ensomhet.

Det siste avsnittet i innlegget ditt bekrefter at det jeg har kalt deg stemmer fullstendig. Typisk liten bolegutt som tror han vet alt. ;) Meget usjarmerende!

Så får du bare sitte der å synes det er usjarmerende med ærlighet, så går jeg og får gjort unna økten min før de stenger og samtidig få sett litt på jenter av handling og ikke av bitre ord og late holdninger. Forskjellen på meg og deg er at du tror man trenger bol og ufattelig med dedikasjon til for å være fit, mens jeg bygger meg en kropp uten andre hjelpemidler enn god teknikk og tilstrekkelig kosthold.

Å kalle en kropp dvask er ikke hets, annet enn beskrivende, og lem er et helt akseptabelt uttrykk for kropp her jeg kommer fra. Det er greit å prate rett fra levra i slike saker da mange menn vegrer seg for å ytre hva de faktisk tenner på da mange kvinner blir ømtfintlig der mange menn ser en mulighet til å tråkke ærlige menn ned i søla ved å referere til dem som gutter, mens de får medhold i at de med sine føyende og medgjørlige holdninger er de ekte mennene :roll: sånne barnslige hersketeknikker bryr jeg meg ikke om.

Endret av Så stylish. ixant?
  • Liker 3
Skrevet

Noen menn stiller krav til at kvinner har noe mellom ørene, og synes det er fint med kvinner som har normal BMI. Og ut i fra det du skriver så stiller du ingen krav til intelligens, muligens fordi du ikke har noe selv.

Og sånn er det med noen av oss kvinner også. Noen av oss vil faktisk ha en mann som er intelligent, morsom og snill fremfor en mann som bruker hele dagen på et treningssenter og er høy på seg selv og har 0 i IQ.

Man kan faktisk være i god fysisk form og ikke ha sixpack skjønner du. Jeg har ingen interesse av menn som står og pumper muskler på treninssenter, og jeg har fin kropp selv. Jeg interesserer meg i menn som liker å gå i fjellet og har god helse og jeg har heldigvis akkurat en sånn kjæreste :)

• Liker 6
Skrevet

Noen menn stiller krav til at kvinner har noe mellom ørene, og synes det er fint med kvinner som har normal BMI. Og ut i fra det du skriver så stiller du ingen krav til intelligens, muligens fordi du ikke har noe selv.

Og sånn er det med noen av oss kvinner også. Noen av oss vil faktisk ha en mann som er intelligent, morsom og snill fremfor en mann som bruker hele dagen på et treningssenter og er høy på seg selv og har 0 i IQ.

Man kan faktisk være i god fysisk form og ikke ha sixpack skjønner du. Jeg har ingen interesse av menn som står og pumper muskler på treninssenter, og jeg har fin kropp selv. Jeg interesserer meg i menn som liker å gå i fjellet og har god helse og jeg har heldigvis akkurat en sånn kjæreste :)

Ja, for jenter med six pack trener riktig og spiser riktig fordi de har for lav IQ til å fråtse feil mat og for glemske til å spise kake til middag. De kan selvfølgelig ikke lese seg opp på ernæringsstoff å leve etter det, derfor må de bo på treningssenteret å vise hvor uintelligente der er når de løper på mølla og bruker resten av dagen på pull ups og knebøy, og er for udugelige til å snøre en sekk for å spise matpakka oppe på en fjelltopp fordi de uheldgvis ikke klarer å innse at det finnes menn som vil gå på intellektuell fjelltur og kan å åpne hermetikkboks og slenge det i primusen, UTEN å kreve at jenta tar spesielt vare på seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje en overraskelse:

Men de fleste som tar vare på seg selv har ikke six pack.

Det skal ekstremt mye trening og ikke minst kosthold til for en kvinne å få sixpack. Noen kan omtrent ikke få det pga av gener.

Det betyr IKKE at de ikke trener og tar vare på seg selv.

Folk er forskjellige, når skal det bli akseptert?

Blir trist av å se at noen ikke synes kroppene på bildet er "akseptable".
Greit for meg at DU ikke ville pult en sånn kropp, men det er ikke bra å si at en sånn kropp ikke er akseptabel!!

Syns forøvrig ikke at TS burde spurt om dette engang, da det bare fører til dumme diskusjoner som kan såre mange.. (Men man vet jo ikke bakgrunnen for spørsmålet, som kan være usikkerhet.. hvilken gjør denne diskusjonen enda værre)

Sålenge en tar vare på kroppen sin er den akseptabel, og det fører bare til problemer for unge jenter når en slenger dritt om mennesker som tydelig tar vare på kroppen sin, men har littegrann fett til overs og derfor ikke kan ansees som "akseptabel"?

Jeg synes dere er onde som kan si slikt.

• Liker 4
Skrevet

Ja, for jenter med six pack trener riktig og spiser riktig fordi de har for lav IQ til å fråtse feil mat og for glemske til å spise kake til middag. De kan selvfølgelig ikke lese seg opp på ernæringsstoff å leve etter det, derfor må de bo på treningssenteret å vise hvor uintelligente der er når de løper på mølla og bruker resten av dagen på pull ups og knebøy, og er for udugelige til å snøre en sekk for å spise matpakka oppe på en fjelltopp fordi de uheldgvis ikke klarer å innse at det finnes menn som vil gå på intellektuell fjelltur og kan å åpne hermetikkboks og slenge det i primusen, UTEN å kreve at jenta tar spesielt vare på seg selv.

Man trenger ikke å være intelligent for å løpe på en 3d-mølle :)

Du skjønner det at det er faktisk mulig å interessere seg for andre ting enn kropp, og det er faktisk mulig å ha en bra og trent kropp uten å tro at man er så mye bedre enn alle andre og at man kan hetse alle andre som ikke ser ut som en selv, men dette klarer du kanskje ikke å forstå.

Jeg er opptatt av en god helse, og en god helse er ikke å løpe på 3d-mølle dagen lang. God helse er å være ute i frisk luft og spise et sunt og variert kosthold.

Jeg vil ikke ha en overfladisk kjæreste som er kun interessert i å bygge muskler og en som hetser andre. Sånne menn er det kvalmeste jeg vet.

Skrevet

Ja, for jenter med six pack trener riktig og spiser riktig fordi de har for lav IQ til å fråtse feil mat .....jabla habla

De har også veldig lav fettprosent, noe som på damer vil bety at puppene nærmest svinner hen. Vi kan godt være skrapa, tilsvarende på damer ser ikke så veldig sexy ut, syns jeg.

• Liker 7
Skrevet

En jente som gjør den samme jobben vil fortsatt ha en høyere fettprosent enn deg, fordi kvinnekroppen er konstruert litt annerledes og har mindre testoteron. Skulle gjerne sett et bilde av deg, for å vurdere om attituden står til resultatet.

Anonymous poster hash: dc1fe...ce0

• Liker 6
Gjest JakeGreen
Skrevet

jeg har sånn kropp,blir trist når jeg leser her :(

Anonymous poster hash: 4d8de...b5f

Ikke bli det. Vær. Så. Snill.

Jeg antar at alle som har antydet at dette ikke er flotte kropper bare troller eller tuller.

Grunnen til at jeg i det hele tatt så mitt snitt til å dra en tørr og dårlig spøk om 'fitte' jenter, var fordi jeg gikk ut i fra at det var helt opplagt at det måtte være spøk og at ingen kunne stille dette som et seriøst spørsmål.

Nydelige jenter og kropper, alle som en!

:)

• Liker 1
Skrevet

Er dette akseptable kropper?

Akseptable i forhold til hva?

Skjønner ikke spørsmålet, men de kroppene er ihvertfall sexy.

• Liker 2
Skrevet

En jente som gjør den samme jobben vil fortsatt ha en høyere fettprosent enn deg, fordi kvinnekroppen er konstruert litt annerledes og har mindre testoteron. Skulle gjerne sett et bilde av deg, for å vurdere om attituden står til resultatet.

Anonymous poster hash: dc1fe...ce0

Det er bare tull. Kvinner har ikke engang særlig fettlagring på magen og alt handler om kalorier inn og ut. Kvinner trenger også mindre protein pga kroppsvekt og kvinner trenger ikke beholde massivt volum på muskelmassen da ingen spesielt fint med kvinner og store muskler. Jeg ser aldri kvinner ta seg ut på samme måte som menn gjør på trening, så holdninger forklarer nok mer enn hormoner. Nå på gymmen var det kun menn å se, med unntak av en eneste kvinne, som også viser litt av dedikasjon, kvinner gidder rett og slett ikke i samme grad.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...