Så stylish. ixant? Skrevet 24. oktober 2013 #61 Skrevet 24. oktober 2013 De har også veldig lav fettprosent, noe som på damer vil bety at puppene nærmest svinner hen. Vi kan godt være skrapa, tilsvarende på damer ser ikke så veldig sexy ut, syns jeg. Jeg har alltid syntes at små, nette pupper er perfekt. Kvinner som bærer det med selvtillit er mye deiligere enn kvinner som har for mye der foran. Men for min del skal jeg ikke protestere på dine preferanser, men det må være lov å hevde at man syns noen er for massive for sin egen tenning uten å bli fortalt at man stiller høyere krav til andre enn seg selv. 2
Gjest Summers Skrevet 24. oktober 2013 #62 Skrevet 24. oktober 2013 Herregud, kroppene er mer enn akseptable, de er utrolig pene. 2
LittDiva Skrevet 24. oktober 2013 #63 Skrevet 24. oktober 2013 Gadd i grunnen bare lese overskriften. Akseptable kropper . For hvem ?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #64 Skrevet 24. oktober 2013 De har også veldig lav fettprosent, noe som på damer vil bety at puppene nærmest svinner hen. Vi kan godt være skrapa, tilsvarende på damer ser ikke så veldig sexy ut, syns jeg. Det er ikke greit å kritisere kroppene i HI alle som gjør det er idioter men andre kropper og kvinner kan man selvsagt kritisere og mene er stygge og usexy Ja stemmer det var sånn logikken var på kg ja. Anonymous poster hash: 38577...de1 1
svante Skrevet 24. oktober 2013 #65 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg sier som en tidligere taler. Det eneste problemet med disse kvinnene var at de tydeligvis ser på det som en nødvendighet å ha på seg redningsvest på land. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #66 Skrevet 24. oktober 2013 Det er bare tull. Kvinner har ikke engang særlig fettlagring på magen og alt handler om kalorier inn og ut. Kvinner trenger også mindre protein pga kroppsvekt og kvinner trenger ikke beholde massivt volum på muskelmassen da ingen spesielt fint med kvinner og store muskler. Jeg ser aldri kvinner ta seg ut på samme måte som menn gjør på trening, så holdninger forklarer nok mer enn hormoner. Nå på gymmen var det kun menn å se, med unntak av en eneste kvinne, som også viser litt av dedikasjon, kvinner gidder rett og slett ikke i samme grad. Kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn. Dette er ikke bare tull. Om du ikke engang har klart å fått med deg dette, så lurer jeg på hvor du var hen da du skulle ha vært på skolen og lært dette. Anonymous poster hash: 65f23...40c 7
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #67 Skrevet 24. oktober 2013 Det er ikke greit å kritisere kroppene i HI alle som gjør det er idioter men andre kropper og kvinner kan man selvsagt kritisere og mene er stygge og usexy Ja stemmer det var sånn logikken var på kg ja. Anonymous poster hash: 38577...de1 Jeg ytret min personlige mening, noe ordene "syns jeg" tyder på. 1
Ruby_Tuesday Skrevet 24. oktober 2013 #68 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg syntes de var kjempe pene jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #69 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg ytret min personlige mening, noe ordene "syns jeg" tyder på. Men da må jo også andre mennesker få lov å ytre sine personlige meninger uten at det er noe galt i det vel. Om noen mener kroppene i HI er usexy, stygge og tykke så ser jeg da ikke noe problem med det, de "synes" jo bare en annen mening. Anonymous poster hash: 38577...de1
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #70 Skrevet 24. oktober 2013 Men da må jo også andre mennesker få lov å ytre sine personlige meninger uten at det er noe galt i det vel. Om noen mener kroppene i HI er usexy, stygge og tykke så ser jeg da ikke noe problem med det, de "synes" jo bare en annen mening. Anonymous poster hash: 38577...de1 Kan ikke huske å ha sagt noe om "de andres" meninger her heller. 1
Så stylish. ixant? Skrevet 24. oktober 2013 #71 Skrevet 24. oktober 2013 Kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn. Dette er ikke bare tull. Om du ikke engang har klart å fått med deg dette, så lurer jeg på hvor du var hen da du skulle ha vært på skolen og lært dette. Anonymous poster hash: 65f23...40c Nei, det er bare politisk korrekt svada som så alt for mye annet vi lærer i skolen og i samfunnet. Kvinner har høyere fettprosent ved at de alltid vil ha reserver på bryst og rumpe, men det betyr ikke at det ikke går å få six pack for det. Se håndballjentene, der det store flertallet av dem har six pack, mens det finnes en del fotballspillere på elitenivå uten. Det er på ingen måte vanskeligere for kvinner å få six pack, men man vil måle fettprosenten etter andre parametre for kvinner og menn. 2
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #73 Skrevet 24. oktober 2013 Nå får du gi deg. Faktumet er at menn trener hardt og konkuranseorientert, mens kvinner fokuserer på å "holde vekta". Kombiner det med at kvinner knapt gidder å forholde seg til menn utenfor et påspandert middagsbord eller kinobesøk, så gir det vrangforestillinger om at den gjennomsnittlige attraktive herrekropp også bare er et resultat av kyllingsalat og pepsi max, blogglesing og fingergymnastikk på facebookchatten, i stedet for en sterk psyke som presser seg på gymmen selv etter 12 timers overtidsarbeid. Mye mer sexy med en sterk mann fordi han arbeider, og ikke bare leker tøff på treningssenter. Sjåvinisme er turn off btw, øv litt mer før du utnevner deg til mester. 2
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #74 Skrevet 24. oktober 2013 Så får du bare sitte der å synes det er usjarmerende med ærlighet, så går jeg og får gjort unna økten min før de stenger og samtidig få sett litt på jenter av handling og ikke av bitre ord og late holdninger. Forskjellen på meg og deg er at du tror man trenger bol og ufattelig med dedikasjon til for å være fit, mens jeg bygger meg en kropp uten andre hjelpemidler enn god teknikk og tilstrekkelig kosthold. Å kalle en kropp dvask er ikke hets, annet enn beskrivende, og lem er et helt akseptabelt uttrykk for kropp her jeg kommer fra. Det er greit å prate rett fra levra i slike saker da mange menn vegrer seg for å ytre hva de faktisk tenner på da mange kvinner blir ømtfintlig der mange menn ser en mulighet til å tråkke ærlige menn ned i søla ved å referere til dem som gutter, mens de får medhold i at de med sine føyende og medgjørlige holdninger er de ekte mennene sånne barnslige hersketeknikker bryr jeg meg ikke om. Syntes ikke du burde nevne hersketeknikker. Så eksen min er en tøffel fordi han fortsatt var med meg når jeg gikk opp femten kilo grunnet skade? Mistet han alle mannepoengene sine? 1
Trapp Skrevet 24. oktober 2013 #75 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Krysser fingrene for at det er min absolutte KG-favoritt, Kalkunkrøll, som er tilbake her. Endret 24. oktober 2013 av Trapp 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #76 Skrevet 24. oktober 2013 Hjelpes...er ikke rart folk får spiseforstyrrelser.... Menn har så sinnsyke høye krav til alle andre,men null til seg selv... Menn stiller høye krav? De spinkle modellene på catwalken er det vel stort sett kvinner og noen homofile menn som står bak. Og kroppshysteriet hos kvinner generellt er også stort sett skapt av kvinnene selv gjennom blogger laget av og for kvinner og blader og annen media laget av og for kvinner. Anonymous poster hash: 280c9...40d 2
Eriks Skrevet 25. oktober 2013 #77 Skrevet 25. oktober 2013 Kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn. Dette er ikke bare tull. Om du ikke engang har klart å fått med deg dette, så lurer jeg på hvor du var hen da du skulle ha vært på skolen og lært dette. Anonymous poster hash: 65f23...40c Riktig, kvinner både skal ha og har vanligvis høyere fettprosent enn menn. Til gjengjeld ser vanligvis en kvinne med f.eks. 20% kroppsfett mye fastere ut enn en mann med 20%. Det er med andre ord en dårlig unnskyldning for å se dvask ut. 3
parmo Skrevet 25. oktober 2013 #78 Skrevet 25. oktober 2013 Hvorfor bry seg om hva kvinnekroppekspertene på kvinneguiden mener? Det er helt totalt idioti og helt alvorlig mene det er noe feil med de kroppene. De er friske og menneskene i dem er komfortable. Hva rabagaster med et tåpelig forsøk på og utvise raffinert smak og peiling på kvinneguiden tenner på og ikke er uviktig. 2
geene Skrevet 25. oktober 2013 #79 Skrevet 25. oktober 2013 Nei, det er bare politisk korrekt svada som så alt for mye annet vi lærer i skolen og i samfunnet. Kvinner har høyere fettprosent ved at de alltid vil ha reserver på bryst og rumpe, men det betyr ikke at det ikke går å få six pack for det. Se håndballjentene, der det store flertallet av dem har six pack, mens det finnes en del fotballspillere på elitenivå uten. Det er på ingen måte vanskeligere for kvinner å få six pack, men man vil måle fettprosenten etter andre parametre for kvinner og menn. Synes ikke det blir helt riktig å sammenligne enhver kvinne med håndballproffer, som har kroppen som det viktigste verktøyet i yrket sitt, og som trener flere ganger til dagen fordi det er jobben deres. Da kommer ikke sixpacken "lett", men med hardt arbeid hver eneste dag. Nytter ikke å trene 3 ganger i uken og spise sunt bortsett fra lørdag, som de fleste menn med sixpack jeg kjenner gjør. Just sayin. 2
Gjest Fjotten Skrevet 25. oktober 2013 #80 Skrevet 25. oktober 2013 Helt normale kropper. Med andre ord; fine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå