Gå til innhold

Mannen under prøvetiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Vi snakker mye om prøving og barn, her er det han som vil ha flest :ler: Siden vi bor på ulike steder i ukedagene pga hans jobbsituasjon akkurat nå og jeg vil gifte meg først snakker vi foreløpig om det, og det betyr mye for meg at han også har meninger. Tror jeg ville blitt skuffa om han bare var mutt og jeg måtte ta alt initiativ.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke helt å glede meg. Dette var noe vi skulle gjøre sammen. Han var mitt livs kjærlighet og barnet vil alltid minne meg om han.

Anonymous poster hash: a58b0...381

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt motsatt her. Mannen var mer ivrig på å prate om det og planlegge enn meg, jeg var mer redd for å bli stresset og at det skulle ødelegge en spire.



Anonymous poster hash: 882ce...15f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pausemusikk

Jeg er TS. Mannen reiste når jeg sa jeg fikk positiv test. Så nå forstår jeg hvorfor han har vært så uinteressert.

Anonymous poster hash: a58b0...381

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner med ikke igjen i denne situasjonen. Vi pratet masse om det og gledet oss. Det var pute under rumpa etter sex og hele pakka, hehe! Men nå høres jo mannen din ut som et rasshøl uansett da, tenk å stikke når du er i den sårbare situasjonen. Fysj for en umoden dust!



Anonymous poster hash: 657dc...c3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fra starten av prøvingen her, har samboer vært kjempeivrig og han blir lei seg hver gang testen blir negativ når jeg har tegn på graviditet. Så han ønsker virkelig dette, samme med meg. Så det syns jeg er godt når det gjelder samboer min. Er at vi begge ønsker det veldig! Noen ganger er det han som er mer ivrig og er helt oppi taket før testen har kommet ut av eska. Det er han som står ved siden av den helt til den skal kastes. Han er herlig da, kunne ikke bedt om en bedre person når det gjelder dette. :biggrin:



Anonymous poster hash: eca08...26d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit å høre TS! :unsure: Jeg håper du har familie eller nære venner rundt deg som kan støtte deg, og at alt ordner seg til det beste.

Her har samboeren vært noe reservert, og ler litt av meg når jeg legger ut i det vide og brede om symptomer og googler babyklær, babyseng og mere til. Men nå nærmer det seg IKM og han har spurt etter pms/menstruasjon de to siste dagene, så jeg tipper han er spent han også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...