Gjest Birti Skrevet 25. oktober 2013 #61 Skrevet 25. oktober 2013 Er 28. Har hatt 20. Synes det er helt greit, men håper at nr 20 skal vare en stund i det minste ;-) Tror det, for min alder, er "normalt" med et sted mellom 2 og 50 sexpartnere. Og grensa? Den er så individuell du kan få den. Så lenge jeg slipper å få vite og slipper å fortelle, så er det samme for meg. jeg ser bare ikke relevansen. Men for the record - jeg vil heller ha en mann som har hatt 30 sexpartnere enn en som har hatt en...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #62 Skrevet 28. oktober 2013 hva skjer med verdens lengste kjedeligste innlegg daAnonymous poster hash: 7a8ea...22c
Velasq Skrevet 28. oktober 2013 #63 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tenker at så lenge du er trygg på egen seksualitet og har frivillig sex er det ingen svar som er feil. Hadde masse god (og dårlig) sex i min singelpeiode, men når jeg har vært i forhold har jeg vært trofast.
NonJuan Skrevet 28. oktober 2013 #64 Skrevet 28. oktober 2013 -Hvor mange sex-partnere har du hatt? -Hvor mange sex-partnere synes du er "normalt, og hvor mye cirka er "unormalt"? -Hva er total grensen? Anonymous poster hash: 292d7...404 3 x Mange!! Se på det som en Twistpose... Smake på den... på den.. på den... Ja den var god.. den vil jeg ha mer av..... Og dermed har du funnet den rette... Leve I sølebat er oppskrytt!!
ninuska_ Skrevet 28. oktober 2013 #65 Skrevet 28. oktober 2013 Tråden har blitt splittet. Diskusjonen om sexpartnere og evolusjon kan dere finne her. ninuska_, mod
Gjest JakeGreen Skrevet 28. oktober 2013 #67 Skrevet 28. oktober 2013 Er det så viktig å telle egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå