Gå til innhold

sex-partnere.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år, og har kun hatt 1 sexpartner!

Til mitt forsvar ble vi sammen når vi var 14 år :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt en halv partner. Stakk halve kuken inn i jenta og så ut igjen. Så da teller det ikke helt..

Anonymous poster hash: 78ee8...f46
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hatt en halv partner. Stakk halve kuken inn i jenta og så ut igjen. Så da teller det ikke helt..

Fikk du ikke plass til hele? :fnise:

Skrevet

Jeg er 20 og har hatt to stk. Eksen min og han jeg er sammen med nå :)

Anonymous poster hash: 1a507...e73
Skrevet

Er 23, har hatt 8. Vet ikke hva jeg synes er "mye" eller "normalt". Synes ikke det der er så viktig.

Anonymous poster hash: 17526...efb
Gjest Raindrops
Skrevet

9 tror jeg. Jeg holder ikke helt tellingen, også mener jeg tydelig at jeg har svart 10 en annen gang, men så klarer jeg ikke å huske hvem i alle dager jeg kan ha glemt...

Er 23, driter i hva som er normalt og har egentlig ingen øvre grense.

Skrevet

-Hvor mange sex-partnere har du hatt?

-Hvor mange sex-partnere synes du er "normalt, og hvor mye cirka er "unormalt"?

-Hva er total grensen?

Anonymous poster hash: 292d7...404

29 og har bare hatt 4, som er ganske få. Synes 10-15 begynner å bli mange, men det avhenger av alder og hvor lenge man har vært singel.

Anonymous poster hash: 034c1...9c7

Skrevet

Fikk du ikke plass til hele? :fnise:

Det kom blod på kuken. Så hun hadde mensen. Er vel ikke vanlig å fortsette et slikt blodig samleie?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det kom blod på kuken. Så hun hadde mensen. Er vel ikke vanlig å fortsette et slikt blodig samleie?

Det er ganske vanlig. Selv synes jeg ikke noe om det.

Skrevet

38 år og 8 stk

Synes det er akkurat passe, men betyr ikke så mye for meg. Total grense har jeg ikke, men hadde nok skygget banen hvis jeg møtte en mann jeg visste hadde hatt sex med halve byen... Ellers så spør jeg ikke partner om antall sex-partnere....

Anonymous poster hash: 0a3ce...7eb
Skrevet

Snart 18 og 9 partnere, kun ONS og FF. Mange vil vel si det er ganske mye, men med tanke på at jeg har vært aktiv i litt over et år, blir det mindre enn 1 partner i måneden. Man kan da ikke leve i sølibat bare fordi man er singel vel?

Skrevet

Vært singel i 2 år nå...så...drar ut på byen nesten hver helg. Kan være moderat og si 45 helger i året. Vil anslå det har blitt ons 1 av 3 helger da...

Det betyr minst 30 sexpartnere de siste to årene. Pluss de 5-6 jeg hadde før der igjen.

Skrevet

I og med jeg er mann og engang en gutt med stor sans for pene og sexy jenter ble det fort noen.

Det finnes jo ingen ting "normalt" innen antall sexpartnere. I tidligere tider var det normale 1, slik er det heldigvis ikke. Hva slags situasjon man er i er viktig. Det er vanlig og ha bare en nå også når man er gift med mindre man i sammen liker swing klubber. Der er det unormalt med 1.

For deg som åpenbart er veldig ung tenker jo ikke slik så hvis jeg avgrenser det til tidsrummet fra 16-20 vil det å ha 2-3 sexpartnere i året være omtrent normalen, vil jeg tro. Men jeg forstår nå at dette har skutt fart og flere debuterer med grupper og trekanter. Dette er neppe normalen fortsatt og det finnes ingen øvre grense. Det er hva du selv føler for som er normalt for deg, men hvis du er jente og blir med en ny fyr hver helg, synes jeg personlig at det ikke er det normale og synes du er "slutty" uten at jeg nødvendigvis sier at det er galt.

Enn en gutt da? Anser du en gutt som "slutty"/løs om han blir med en ny jente hver helg? :) Bare lurer, av nysgjerrighetens skyld.

Anonymous poster hash: 16e14...d13

Gjest Awzm me
Skrevet

Skjønner ikke hva som er normalt og ikke. Om gjennomsnittet ligger på 11 som noen her nevnte, så er det vel det som er normalt

Synes at over 15 blir over min moralske grense, om jeg skal tenke på en kjæreste osv, med andre så bryr jeg meg ikke. Men jeg er 19 år, om ti år så er nok den grensen også hevet.

Skrevet

Snart 18 og 9 partnere, kun ONS og FF. Mange vil vel si det er ganske mye, men med tanke på at jeg har vært aktiv i litt over et år, blir det mindre enn 1 partner i måneden. Man kan da ikke leve i sølibat bare fordi man er singel vel?

Det er veldig mange. Du snakker om et snitt på én NY hver måned.

Anonymous poster hash: 034c1...9c7

• Liker 2
Skrevet

31 år, 5 partnere.

Ville nok holdt meg langt unna en potensiell kjæreste som hadde 20+.

Synes èn i året etter at man blir seksuelt aktiv er et ok snitt.
Da rekker man både å rote litt rundt og ha et seriøst forhold eller to av litt lengde før man når min alder.

Anonymous poster hash: 334f8...860
Skrevet

-Hvor mange sex-partnere har du hatt?

-Hvor mange sex-partnere synes du er "normalt, og hvor mye cirka er "unormalt"?

-Hva er total grensen?

Anonymous poster hash: 292d7...404

Hvorfor spør du?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 19 år, og nærmer meg et tresifret tall allerede, og tror ikke det kommer til å stoppe opp med det første - på grunn av min ekstreme sexdrift :fnise:

Hva som er normalt? Haha, det er som å spørre hva som er normalt å ha på brødskiva - ost eller skinke?

Hvor mange partnere en potensiell kjæreste har hatt tidligere har ikke en døyt å si for min del. Han kan gjerne ha hatt 500 partnere så lenge følelsene hans tilhører meg :hjerter_rundt:

Anonymous poster hash: 1ab83...f00
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor spør du?

Er det ikke typisk AB-er å stille spørsmål om alt som har med sex å gjøre?

Skrevet

Er det ikke typisk AB-er å stille spørsmål om alt som har med sex å gjøre?

Jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...