Gå til innhold

sex-partnere.

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Hvor mange sex-partnere har du hatt?

-Hvor mange sex-partnere synes du er "normalt, og hvor mye cirka er "unormalt"?

-Hva er total grensen?

Anonymous poster hash: 292d7...404
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 21 år, og har hatt 4. Vet ikke hva som er normalt, og unormalt..

Anonymous poster hash: eb618...7e1
Skrevet

-Jeg har hatt rundt 23 sexpartnere

-Har lest at gjennomsnittet er 11 sex-partnere

-Om en person hadde hatt over 200 sex-partnere hadde jeg nok begynt og lure

Skrevet

Er 18 år. Har hatt 11 partnere. Den yngste et år yngre enn meg, den eldste 12 år eldre enn meg. Synes alt mellom 5 og 25 sexpartnere er normalt.

Anonymous poster hash: 56075...c29
Skrevet

5 partnere. Og mer en nok. :laugh:

Hva synes du er "normalt" da? Og hvor går grensen?

Skrevet

Er 18 år. Har hatt 11 partnere. Den yngste et år yngre enn meg, den eldste 12 år eldre enn meg. Synes alt mellom 5 og 25 sexpartnere er normalt.

Så 35 sex-partnere er "for mye" på en måte?

Skrevet

SYNES DU AT 11 SEX PARTNERE ER LITE ELLER MYE?

• Liker 1
Skrevet

Tja, litt kanskje. Men det kommer an på utseendet ditt. Ser du normal ut er det mye, er du jævlig kjekk er det ikke like mye, om du skjønner.

Skrevet

(er mann)

- 23 år og 26 partnere
- Unormalt med over 100 eller under 3 når man er 23.
- Skjønner ikke spørsmålet? Antall menn min fremtidige kjæreste max kan ha hatt seg med?

Anonymous poster hash: 29471...0f0
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Hva synes du er "normalt" da? Og hvor går grensen?

Normalt er jo bare et nummer basert på hva gjennomsnittet bedriver. Dessuten er jeg gammel, og verden har sikkert endret seg siden min tid. Hohoho. :laugh:

Men hvis jeg skal si hva jeg syns BURDE være normalt, så vil jeg vel si mellom 1 og 10. Og grense på 10. Men det kommer da fra en person som ikke liker ONS, så ta det i betraktning.

Endret av Malanthor
  • Liker 1
Skrevet

30 år og ca 40 partnere. Ja, vet det er mye, men gjort er gjort. Har aldri hatt en kjønnsykdom og har nå funnet min siste partner.

Anonymous poster hash: e7f5c...e2c

Skrevet

Jente 21 år, 23 sexpartnere.

Jeg synes det er litt mye, men vet ikke hva jeg syns er normalt jeg.. kanskje under 10?

:-D

Anonymous poster hash: 27812...a2f

Gjest Eurodice
Skrevet

Når du er bare 18 år?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det kommer helt an på hvor gammel en er, når det gjelder oss vanlige kvinner. For prostituerte kan antallet komme opp i det mangedobbelte.

Endret av Arabella
Skrevet (endret)

Hatt 50++ mistet tellinga når jeg var 21-22 er snart 24 nå.

Bryr meg ikke om hvor mange det har vært før meg, men er alle på samme sted så jeg risikerer og på møte dem overalt så er det deal breaker.

Edit: har ho vært på gode venner er det også dealbreaker.

Endret av Viventium
Skrevet

-Hvor mange sex-partnere har du hatt?

-Hvor mange sex-partnere synes du er "normalt, og hvor mye cirka er "unormalt"?

-Hva er total grensen?

I og med jeg er mann og engang en gutt med stor sans for pene og sexy jenter ble det fort noen.

Det finnes jo ingen ting "normalt" innen antall sexpartnere. I tidligere tider var det normale 1, slik er det heldigvis ikke. Hva slags situasjon man er i er viktig. Det er vanlig og ha bare en nå også når man er gift med mindre man i sammen liker swing klubber. Der er det unormalt med 1.

For deg som åpenbart er veldig ung tenker jo ikke slik så hvis jeg avgrenser det til tidsrummet fra 16-20 vil det å ha 2-3 sexpartnere i året være omtrent normalen, vil jeg tro. Men jeg forstår nå at dette har skutt fart og flere debuterer med grupper og trekanter. Dette er neppe normalen fortsatt og det finnes ingen øvre grense. Det er hva du selv føler for som er normalt for deg, men hvis du er jente og blir med en ny fyr hver helg, synes jeg personlig at det ikke er det normale og synes du er "slutty" uten at jeg nødvendigvis sier at det er galt.

Skrevet

Når du er bare 18 år?

Ja :)

Skrevet

Dette bør i alle fall diskuteres uten å dra inn hvilket kjønn du er, har da ingen ting å si.

Anonymous poster hash: dfc7a...5bb
Skrevet

Er 21 år, hatt fem sexpartnere totalt.

Vet ikke hva som er normalt/unormalt, men jeg selv syns ti sexpartnere begynner å bli litt vel mye. Håper å holde meg under det :-)

Anonymous poster hash: b28ab...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...