Gå til innhold

Lave personer har flere fordeler enn høye!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Malanthor

Jeg er ikke sjalu på høye folk og jeg er 156 cm og trives med den høyden og ønsker ikke at jeg var høyere, fordi det ville ikke passet meg og da ville jeg ikke følt meg like bra som nå. Hvis folk har mer respekt for de høye så bryr ikke det meg noe og det er faen meg rart at de har mer respekt for høye folk. En lav person har jo mange mer fordeler enn en høy person i mange livsviktige situasjoner. :)

En høy politimann er ikke noen fordel. Men en lav politimann er en større fordel enn en høy.

En høy politimann får problemmer med å arrestere meg som er 156cm og i tilleg er jeg altfor god i kampsport og selvforsvar.

Jeg har jo selv erfart at jeg har mange mer fordeler enn en person som er høyere enn meg.

Jeg har også erfart det i kamp mot en høy person. Og den kampen vinner jeg altfor lett hvis jeg møter en som er høyere enn meg. Hvis personen er på samme høyde som meg, så vinner jeg ikke kampen like lett har jeg erfart.

La oss si at personen jeg skulle møte i kamp var lavere enn meg. Selvfølgelig hadde han da klart å vunnet over meg hvis jeg ikke hadde vært så jævla god som jeg er i kamp. Jeg er jo så god at jeg vinner jo over hvem som helst uansett høyde. Det er altså opp til hver enkelt om man kommer til å vinne over noen eller ikke. Og ingen ting kan avgjøres kun ved en bestemt høyde osv. Det er altså opp til hver enkelt. Alle har jo egne metoder i kamp uansett høyde. så det kan gå begge veier uansett om man er lav eller høy.

En ting til å nevne er jo at det er en fordel for meg at hendene til min motstander er litt høyere opp enn meg pågrunn av teknikker som vi bruker i kampsporten skal virke mer

effektivt.

Og ellers er det mye teknikker osv. som vi bruker i kampsport som vil være mest effektiv å bruke mot en motstander som var høyere enn en selv.

Tenk at folk har ekstra respekt for folk som kan bli banket opp lett. Altså en høy person mot en lav person. Den lave personen vinner. Tenk hvor idiotiskt det egentlig er å ha ekstra respekt for en som får problemer med å arrestere en person. Det er jo akkurat det som foregår at folk har ekstra respekt for høye folk. Høye folk er altså pingler i forhold til en person som er lavere enn den høye.

La oss si at den høye politimannen hadde like mye muskler og like god i kampsport som den lave motstanderen han skulle arrestere. Det som ville skjedd er at den lave personen ville hatt fordeler og den høye politimannen ville fått det vanskeligere. Den høye politimannen ville ikke klart å arrestere den lave. Tenk hvor idiotiskt det egentlig er å ha ekstra respekt for en høy person.

Lav fungerer best, slik er det og folk er så dumme at de tror at høye personer er noe bedre enn lave. Lave personer har også det lettere for å bygge muskler og det har også noe med å gjøre at kroppen til den lave fokuserer på å bygge muskler. Dette er komplissert å forklare egentlig.

Lave personer kan også lettere skjule seg og ikke bli oppdaget så derfor ville en lav person vært den perfekte spesialsoldaten. Og en perfekt snikskytter.

Mange gode grunner for å være lav finnes det så at høye personer skal tro at de er noe bedre enn lave personer blir feil å tro. :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Har aldri hørt på maken til tøv. En høyere person veier stort sett mye mer enn en liten person noe som betyr at de er i helt forskjellige vektklasser. Det er en grunn til at det faktisk er vektklasser ikke bare i tradisjonelle idretter som boksing men også MMA. Det som generelt skjer når en mye større og tyngre motstander slåss mot en liten og lettere en er at den minste TAPER. Skjønner ikke hva du driver og fabler om her. Hva er det egentlig du trener, karate eller lignende? og sjelden har jeg hørt så mye piss om hvor bra en selv er. Skryt litt mindre av deg selv du gutten min.

Og nei en liten person gjør seg ikke bedre som spes jeger eller lignende. Spes jegere må ofte bære veldig tung last over lange avstander og en veldig liten person vil da matte bære vesentlig mer av kroppsvekten sin og vil ikke være istand til og forflytte seg like langt. Og kamuflasje er ikke nevneverdig lettere for en 156 person enn for en 180 annet enn i et svært lite og meget spesifikke situasjoner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Du går nok under kategorien fluevekt. Du kan banke alle? Har sett samme syndromet i små bikkjer som bjeffer masse og tror de kan slåss mot en Doberman....

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Du går nok under kategorien fluevekt. Du kan banke alle? Har sett samme syndromet i små bikkjer som bjeffer masse og tror de kan slåss mot en Doberman....

Hohoho! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jenter vil være sammen med en mann som LETT blir banket opp. Jenter går etter menn som kan sloss for de og beskytte dem :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Går ikke etter gutter som må sloss for vise at de er MANN uansett høyde.

Er du mann? Hvis du tror du blir mer manndig av å sloss, tar du feil.. Er MYE mer tiltrekkende med menn som IKKE bruker vold. For et idiotisk innlegg.

:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 158 og kjæresten 193. Mine fordeler er at jeg ikke trenger å tenke på at dyna er for kort, mens han ligger med føttene utenfor i en vanlig dyne. Og jeg har også god plass på fly, tog, bil, buss osv, mens det kan bli et problem for kjæresten.Og jeg har heller ikke problem med å få meg mannfolk, siden ingen er lavere enn meg.

Kjæresten sine fordeler er at han kan nå opp til øverste hylla i butikken og på kjøkkenet, noe jeg ikke gjør. I helgene jobber han på forskjellige utesteder i døra, og han har aldri hatt problemer med å legge ned andre nedi bakken, fordi han er høyere enn de fleste og har god teknikk.

Så det er både fordeler med å være høy og å være lav. :)



Anonymous poster hash: 3a268...9b5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen jenter vil være sammen med en mann som LETT blir banket opp. Jenter går etter menn som kan sloss for de og beskytte dem :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Jeg går etter menn som har hjernekapasitet nok til å ikke trenge å slåss for å hevde seg, uavhengig av høyde. Menn som tror at det å være god i slåsskamp er tøft og selve symbolet på mandighet er ikke menn jeg går etter.

Anonymous poster hash: d8f62...33a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull... Hadde TS møtt på en gal mann på 203 cm så kunne TS ha shaolin boksa i lufta så mye han bare ville, imens mannen på 2 meter kunne løfte TS opp og kaste han av gårde.

Størrelse har MYE og si, det kalles naturlover.

Men at slossing skal være temaet, viser vel bare at det viktigste uavhengig av høyde, er det som foregår mellom ørene.

Hilsen høy jente.



Anonymous poster hash: 4f5f3...647
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Alle fordelene som nevnes i HI går jo på slossing og i kampsituasjon i én gren innenfor kampsport. Jeg hadde blitt mer imponert hvis TS kunne ha fremmet situasjoner i det daglige liv hvor det er fordeler å være en lav mann.

Ok, lave gutter kan du stappe i carry bager og så slipper du å betale flybillett for dem.

Blir du sure og grettene kan du løfte dem opp på kjøkkenbenken og da kommer de ikke ned fordi det er så langt ned til gulvet av de ikke tør hoppe ned.

De har korte bein, så kommer det en tiger etter dere trenger du ikke være raskere enn tigeren, bare raskere enn han med de korte beina.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn er vinnere på de aller fleste arenaer, sammenlignet med de lavere mennene. Men for all del, du kan få trøste deg selv med usannheter og feil som ikke stemmer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en slåsskamp ville en som er lav ha større mulighet for å vinne. Dette har jeg selv erfart. Jeg er selv god i kampsport men jeg har erfart at det å være lav er en stor fordel i kamp + at da kan jeg også bruke ninjatriksene mine mer effektivt.

Så disse fordelene du prater om at du har, bryr ikke meg fordi jeg kan jo banke deg for at du skal få respekt for meg eller at andre skal få respekt for meg.

Hvis ikke sjefen har respekt for meg så banker jeg han opp, men selvfølgelig får jeg ihvertfall ikke jobb da, men hva faen bryr det meg når selvtillitten min er på topp og jeg har erfaring med å banke opp andre som tror de er så mye bedre enn meg. Den gleden i livet er mye bedre enn alt annet i hele verden. Jeg må også nevne at det eneste jeg er mest interessert i livet mitt er kampsport og trening og jeg er selv 156 cm og har mange fordeler med den høyden.Så disse fordelene du prater om bryr ikke meg fordi jeg kan banke folk så de skal få respekt for meg.

TS.



Anonymous poster hash: 5157f...7ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen jenter vil være sammen med en mann som LETT blir banket opp. Jenter går etter menn som kan sloss for de og beskytte dem :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

?

Jeg bryr meg ikke om mannen min blir lett banket opp eller ikke. Ikke bryr jeg meg om han er høy eller ikke heller... Ikke alle jenter går etter menn som kan beskytte dem eller menn som kan sloss. Vi alle søker etter forskjellige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.. Du oppnår neppe respekt ved å banke opp alle og enhver som ikke tar deg seriøst... Prøv å finn andre måter å vinne respkt på, med vold kommer du ingen vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en slåsskamp ville en som er lav ha større mulighet for å vinne. Dette har jeg selv erfart. Jeg er selv god i kampsport men jeg har erfart at det å være lav er en stor fordel i kamp + at da kan jeg også bruke ninjatriksene mine mer effektivt.

Så disse fordelene du prater om at du har, bryr ikke meg fordi jeg kan jo banke deg for at du skal få respekt for meg eller at andre skal få respekt for meg.

Hvis ikke sjefen har respekt for meg så banker jeg han opp, men selvfølgelig får jeg ihvertfall ikke jobb da, men hva faen bryr det meg når selvtillitten min er på topp og jeg har erfaring med å banke opp andre som tror de er så mye bedre enn meg. Den gleden i livet er mye bedre enn alt annet i hele verden. Jeg må også nevne at det eneste jeg er mest interessert i livet mitt er kampsport og trening og jeg er selv 156 cm og har mange fordeler med den høyden.Så disse fordelene du prater om bryr ikke meg fordi jeg kan banke folk så de skal få respekt for meg.

TS.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

:klappe::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I en slåsskamp ville en som er lav ha større mulighet for å vinne. Dette har jeg selv erfart. Jeg er selv god i kampsport men jeg har erfart at det å være lav er en stor fordel i kamp + at da kan jeg også bruke ninjatriksene mine mer effektivt.

Så disse fordelene du prater om at du har, bryr ikke meg fordi jeg kan jo banke deg for at du skal få respekt for meg eller at andre skal få respekt for meg.

Hvis ikke sjefen har respekt for meg så banker jeg han opp, men selvfølgelig får jeg ihvertfall ikke jobb da, men hva faen bryr det meg når selvtillitten min er på topp og jeg har erfaring med å banke opp andre som tror de er så mye bedre enn meg. Den gleden i livet er mye bedre enn alt annet i hele verden. Jeg må også nevne at det eneste jeg er mest interessert i livet mitt er kampsport og trening og jeg er selv 156 cm og har mange fordeler med den høyden.Så disse fordelene du prater om bryr ikke meg fordi jeg kan banke folk så de skal få respekt for meg.

TS.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

haha, NINJATRIKS? :fnise:

Nå er jeg litt høyere enn deg, men jeg og kjæresten har lekeslost maange ganger, og selv om jeg har drevet med judo i mange år og er veldig sterk fysisk så er det ingen sjanse i verden for at jeg kan legge han ned i bakken. Han bare løfter meg opp han. Skal ikke så mye til når jeg er 35 kilo lettere enn han :P

Så nei, en som er lav vil med en normal kroppsvekt veie mindre enn en som er høy, og derfor er det ikke den lave som har størst mulighet å vinne.

Jeg banker aldri noen, men vet du hva? Jeg får masse respekt likevel og folk ser til og med opp til meg. Så man trenger ikke banke noen for å få respekt ;)

Anonymous poster hash: 3a268...9b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Jeg bryr meg ikke om mannen min blir lett banket opp eller ikke. Ikke bryr jeg meg om han er høy eller ikke heller... Ikke alle jenter går etter menn som kan beskytte dem eller menn som kan sloss. Vi alle søker etter forskjellige ting.

kanskje det finnes unntak men det er fordi de vet de ikke har sjans på en mann som kan banke opp andre menn og beskytte de.

Jeg knuller damer hele tiden som blir kåt på meg når de ser meg banke opp folk. Hvis jeg har lyst på fitte en dag så går jeg på byn og banker opp en fyr og da kommer damene til meg og spør om jeg kan knulle de :)

Jenter blir kåte av alfahanner som meg. Se bare på gorillaer der er det den sterkeste gorillaen som knuller dame-gorillaene. Mennesker er aper vi også. Det er VITENSKAP. Du kan ikke argumentere med VITENSKAP.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.. Du oppnår neppe respekt ved å banke opp alle og enhver som ikke tar deg seriøst... Prøv å finn andre måter å vinne respkt på, med vold kommer du ingen vei.

Jeg trenger ikke engang å banke de opp. det er nok at de frykter meg :) Da får jeg masse respekt

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det finnes unntak men det er fordi de vet de ikke har sjans på en mann som kan banke opp andre menn og beskytte de.

Jeg knuller damer hele tiden som blir kåt på meg når de ser meg banke opp folk. Hvis jeg har lyst på fitte en dag så går jeg på byn og banker opp en fyr og da kommer damene til meg og spør om jeg kan knulle de :)

Jenter blir kåte av alfahanner som meg. Se bare på gorillaer der er det den sterkeste gorillaen som knuller dame-gorillaene. Mennesker er aper vi også. Det er VITENSKAP. Du kan ikke argumentere med VITENSKAP.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Jeg personlig, hadde blitt redd om en mann banket opp en annen. Jeg hadde ikke blitt kåt av det. Men det er meg da. Alle er ulike.

Og vitenskapen sier at mennesker er forskjellige og da. Ikke alle tenner på "voldelige menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...