Gå til innhold

Lave personer har flere fordeler enn høye!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det rareste med denne tråden er nesten alle de som helt seriøst svarer TS og vil diskutere om det å være kort gir flere fordeler i kampsport enn det å være lang.. Og her var det MYE rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I naturen vil hanndyr av forskjellige arter "blåse seg opp" i et møte med en trussel. Dette er en illusjon de håper vil skremme vekk det som truer.

Jeg har satt på naturprogrammer der små løver dreper de store for de store løvene tror de kan skremme de vekk med str sin men når det først kommer til kamp har de mindre løvene flere fordeler.

Akkurat sånn høye folk går rundt å tror at de kan skremme folk med høyden sin. Men jeg har selv erfaring og har sett flere ganger høye folk bli banket opp av lave. Det er altså ingen fordel å være høy i forhold til lav.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en slåsskamp ville en som er lav ha større mulighet for å vinne. Dette har jeg selv erfart. Jeg er selv god i kampsport men jeg har erfart at det å være lav er en stor fordel i kamp + at da kan jeg også bruke ninjatriksene mine mer effektivt.

Så disse fordelene du prater om at du har, bryr ikke meg fordi jeg kan jo banke deg for at du skal få respekt for meg eller at andre skal få respekt for meg.

Hvis ikke sjefen har respekt for meg så banker jeg han opp, men selvfølgelig får jeg ihvertfall ikke jobb da, men hva faen bryr det meg når selvtillitten min er på topp og jeg har erfaring med å banke opp andre som tror de er så mye bedre enn meg. Den gleden i livet er mye bedre enn alt annet i hele verden. Jeg må også nevne at det eneste jeg er mest interessert i livet mitt er kampsport og trening og jeg er selv 156 cm og har mange fordeler med den høyden.Så disse fordelene du prater om bryr ikke meg fordi jeg kan banke folk så de skal få respekt for meg.

TS.

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Hva?? Får jeg ikke innvilget lån? Skarruha bank?

Ikke lønnspålegg? Du er klar over at jeg kan grisebanke deg?

Tom for den plasmatven som er på tilbud? Fy f**n jeg skal lite skamslå deg nå!!

Vil ikke være kompisen min lengre?Jeg skal banke vennefølelsene inn i nøtta di igjen!!

Trond Kirkvaag hadde sippern, du har bankern. Trond tøyset og tullet, og jeg håper det er det du også gjør.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Får jeg ikke innvilget lån? Skarruha bank?

Ikke lønnspålegg? Du er klar over at jeg kan grisebanke deg?

Tom for den plasmatven som er på tilbud? Fy f**n jeg skal lite skamslå deg nå!!

Vil ikke være kompisen min lengre?Jeg skal banke vennefølelsene inn i nøtta di igjen!!

Trond Kirkvaag hadde sippern, du har bankern. Trond tøyset og tullet, og jeg håper det er det du også gjør.

Jeg banker opp folk som ikke respekterer meg! uansett grunn. for da kan jeg gå videre med høy selvrespekt. Dette VET jeg for jeg har erfaring med å banke opp folk som ikke respkterer meg. Etter noen slag og spark i nyrene får de respekt for meg :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg banker opp folk som ikke respekterer meg! uansett grunn. for da kan jeg gå videre med høy selvrespekt. Dette VET jeg for jeg har erfaring med å banke opp folk som ikke respkterer meg. Etter noen slag og spark i nyrene får de respekt for meg :)

Anonymous poster hash: 5157f...7ee

Bare av nysgjerrighet, kommer du fra et land med lavt bruttonasjonalprodukt?

Edit:For den som lurer, det rare spørsmålet ble inspirert av denne.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste med denne tråden er nesten alle de som helt seriøst svarer TS og vil diskutere om det å være kort gir flere fordeler i kampsport enn det å være lang.. Og her var det MYE rart..

Det er fordi at det å bare poste et trollface bilde uten noe tekst er mot reglene på dette forumet. Og det å bare skrive at han troller blir da personangrep og da også mot reglene på dette forumet.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...