Gå til innhold

Uniformerte menn --- NAAAAM


jordbær84

Anbefalte innlegg

Må bare si at menn i uniform er så utrooolig deilige... dere har sikkert hørt det før og, men det er bare så viktig at dere får høre dette....Alle menn skulle hatt seg en uniform, enten det er brannmann, politi, eller offiserer, menn blir da utrolig kjekke å se på.....Hva skulle vi gjort uten sånne DEILIGE MENN å se på, for helt ærlig... jeg kunne lagt meg ned hvor som helst, med feks en offiser..... ÅÅ like før eggstokkene mine går amok !!!

Bli med til fjøset så skal jeg da deg i felleskjøpet uniformen min.

Eller bli med i campingvogna til sommeren så skal jeg ta deg på snurredassen i grilldress uniformen min :)

Anonymous poster hash: f10aa...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke menn i uniformer er attraktive i det hele tatt jeg. Smaken er som baken, som de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Mann er fengselsbetjent :-D

.... Håhåhåh, han har håndjern i tillegg til uniform <3

Passer bra når jeg ikke har oppført meg fint ;-)

Anonymous poster hash: 28532...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med til fjøset så skal jeg da deg i felleskjøpet uniformen min.

Eller bli med i campingvogna til sommeren så skal jeg ta deg på snurredassen i grilldress uniformen min :)

Anonymous poster hash: f10aa...cb4

Ha haha, ja du tror det ja..... nå er ikke felleskjøpet dressen uniform da.... :transe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jaa! brystet mitt sprenger nesten når jeg tenker på det :rodmer: Digger militæruniformen... Og marinen!

Og brannmenn! *sukk*

ÅÅ militæruniformer ja :wow::wow: :wow: :wow: Det skulle nesten ikke vært lov å gå rundt med sånne deilige uniformer, å kåte opp oss jenter..... :wow::wow::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er skipskaptein, og har uniform, men har kun sett han i uniform engang da jeg besøkte han på båten når den var i land. Så hjelper lite med en mann som har uniform pga yrke, når man aldri ser han med en :S Jeg også elsker mannfolk i uniform, og er veldig svak for politimenn av en eller anna grunn. Det er bare så sexy. Men det er se og ikke røre da så klart.. Hadde sikkert ikke syntes de var sexy uten uniformen :P



Anonymous poster hash: 2f2e5...be9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...