Gå til innhold

Uniformerte menn --- NAAAAM

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare si at menn i uniform er så utrooolig deilige... dere har sikkert hørt det før og, men det er bare så viktig at dere får høre dette.... Alle menn skulle hatt seg en uniform, enten det er brannmann, politi, eller offiserer, menn blir da utrolig kjekke å se på..... Hva skulle vi gjort uten sånne DEILIGE MENN å se på, for helt ærlig... jeg kunne lagt meg ned hvor som helst, med feks en offiser..... ÅÅ like før eggstokkene mine går amok !!!

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og leger :)

Jeg er for likestilling, altså, men akkurat i Garden synes jeg de godt kunne klart seg uten kvinner. Gardister - smelt!

Anonymous poster hash: 41ef2...618
  • Liker 2
Skrevet

Brannmenn er dritheite i sin! <3 Men dagens politiuniform er dritkjip.

Skrevet

Leger! <3

Anonymous poster hash: 87041...415
  • Liker 1
Skrevet

Jeg datet en amerikaner i US Marine Corps.

Diggity! Langt mer mandige enn Forsvaret her.

Anonymous poster hash: 5047d...619
  • Liker 1
Skrevet

Menn må kle på seg for å være attraktive.

Damer må kle av seg for å være attraktive. Samt være slanke, selvfølgelig.

Dagens samfunn.

Anonymous poster hash: 809cd...740
Skrevet

Enig, i utgangspunktet.

Men når man feks er samboer/kjæreste med en som jobber i uniform så blir det en vane det og.

Anonymous poster hash: 8fdc2...13e
Skrevet (endret)

Er samboer med en brannmann, og er ikkenoe særlig opptatt av uniformer. Det som jeg finner veldig attraktivt er alt han gjør for å hjelpe mennesker som trenger det. Finner det mye mer attraktivt at en mann risikerer så mye for å hjelpe mennesker i nød, enn en som sitter på kontor med nesa i dataskjermen :-p

Endret av Enyya
  • Liker 2
Skrevet

Synes offiser uniformen er den fineste, marineoffiser :wow::wow: Politi er også fin, men de har faktisk tapt seg litt, synes uniformen deres er blitt litt" slapp"..... Men for all del... de er forsatt ganske manndige og sexy.... :fnise: Vet ikke om det er selve uniformen som gjør dem så HOT, eller det faktum (gjelder iallefall politi og offiserer) at de har mye makt..... :kyss:

Skrevet

Er samboer med en brannmann, og er ikkenoe særlig opptatt av uniformer. Det som jeg finner veldig attraktivt er alt han gjør for å hjelpe mennesker som trenger det. Finner det mye mer attraktivt at en mann risikerer så mye for å hjelpe mennesker i nød, enn en som sitter på kontor med nesa i dataskjermen :-p

Husker at jeg pleide å se på den serien " RESCUE ME" på tv..... der var det han brannmannen som var i hovedrollen... syntes han var såå fin ... elsk..... :wow:

Skrevet

Uniform assosierer jeg med underkastelse, at den uniformerte er under noens kommando - en slags tjener. Og det finner jeg veldig lite sexy:)

Anonymous poster hash: 04215...2ce

• Liker 5
Gjest Belle âme
Skrevet

Liker bedt gutter med rufsete hår, t-skjorte og sæggebukse eg, er visst veldig rar

Skrevet

Uniform assosierer jeg med underkastelse, at den uniformerte er under noens kommando - en slags tjener. Og det finner jeg veldig lite sexy:)

Anonymous poster hash: 04215...2ce

Offiserer er jo i uniform, de gir ut kommandoer til sine menige, så det så..... :wow: Har selv hatt sex med en offiser, var den beste sexen ever :wow::wow: :wow:

Skrevet

Offiserer er jo i uniform, de gir ut kommandoer til sine menige, så det så..... :wow: Har selv hatt sex med en offiser, var den beste sexen ever :wow::wow: :wow:

...Og det tar selv kommandoer fra sine overordnede, med mindre man er general og de er det ikke spesielt mange av i Norge (kun en stk, og så kongen i stridstid da...)

Anonymous poster hash: e6adf...ceb

Skrevet

Securitas <333333

Anonymous poster hash: 4fff8...690
  • Liker 1
Skrevet

Politi er også fin, men de har faktisk tapt seg litt, synes uniformen deres er blitt litt" slapp".....

Tror det er litt av poenget. Det er et bevisst valg fra myndighetens side at politiet ikke skal fremstå militært, men at det skal ha et sivilt preg.

Skrevet

Tror det er litt av poenget. Det er et bevisst valg fra myndighetens side at politiet ikke skal fremstå militært, men at det skal ha et sivilt preg.

What?! hVa er det for noe tull? Hva med oss damer som skal ha noe fint å sikle etter ?? :wow::grine:

• Liker 3
Skrevet

Securitas <333333

Anonymous poster hash: 4fff8...690

Xen min var seciritas vekter ..... å gjett om vi gjørde det på bakrommet ja :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Og leger :) Jeg er for likestilling, altså, men akkurat i Garden synes jeg de godt kunne klart seg uten kvinner. Gardister - smelt! Anonymous poster hash: 41ef2...618

Signerer! Så Drilltroppen opptre tidligere i sommer. Og leger er, om mulig, enda bedre. :D

Skrevet (endret)

Jeg ELSKER det!!!! Jeg likte egentlig ikke SÅ godt menn i uniform i forsvaret, fordi det er så mange på 18 som såvidt har fått skjeggvekst så de ser så guttevalpete ut, men min deilige mann ser bare så utrolig rådeilig ut i den MP drakta si. Holy moly.

DEN følelsen når han kommer inn døra her iført full uniform og bærer meg inn på rommet og kaster meg i senga. Wohoooo, Alja gleder seg til neste perm!

Endret av Alja91
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...