jordbær84 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #21 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ELSKER det!!!! Jeg likte egentlig ikke SÅ godt menn i uniform i forsvaret, fordi det er så mange på 18 som såvidt har fått skjeggvekst så de ser så guttevalpete ut, men min deilige mann ser bare så utrolig rådeilig ut i den MP drakta si. Holy moly. DEN følelsen når han kommer inn døra her iført full uniform og bærer meg inn på rommet og kaster meg i senga. Wohoooo, Alja gleder seg til neste perm! DIN HELDIGRIS HEHE 1
jordbær84 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #22 Skrevet 20. oktober 2013 Men guttevalper i forsvaret på 18 -19 år er ikke spesielt sexy nei...............
Majott Skrevet 20. oktober 2013 #24 Skrevet 20. oktober 2013 Må bare si at menn i uniform er så utrooolig deilige... dere har sikkert hørt det før og, men det er bare så viktig at dere får høre dette.... Alle menn skulle hatt seg en uniform, enten det er brannmann, politi, eller offiserer, menn blir da utrolig kjekke å se på..... Hva skulle vi gjort uten sånne DEILIGE MENN å se på, for helt ærlig... jeg kunne lagt meg ned hvor som helst, med feks en offiser..... ÅÅ like før eggstokkene mine går amok !!! Haha, du skulle bodd i Troms, med masse militære som har uniform hver dag! Vet ikke helt om det hadde hatt samme tenning da? Men om så, så hadde du vel vært skummel for de fleste menn her:)) Her er det menn i uniform hvor du enn snur deg!! Hehehe, jeg må le....tenker på hvordan det hadde vært under øvelse!! Med menn i uniform under hver en busk! Kanskje i hagen attpåtil:)) Hahaha, ja, det hadde vært noe for en med uniformfetish!! Jojo, jeg liker menn i uniform selv, men min har det hver dag, og det har han hatt i 12 år, så jeg er blitt vant:) Men joda, det er fint å se menn i uniform når som helst )
jabx Skrevet 20. oktober 2013 #25 Skrevet 20. oktober 2013 What?! hVa er det for noe tull? Hva med oss damer som skal ha noe fint å sikle etter ?? Etter hva jeg hører fra bekjente i politiet er det ikke akkurat mangel på kåte damer som stirrer og klår der ute...
Majott Skrevet 20. oktober 2013 #26 Skrevet 20. oktober 2013 Men guttevalper i forsvaret på 18 -19 år er ikke spesielt sexy nei............... Mhhh, neida man må bare se bort i fra alle de 18-åringene, og heller se alle de andre som er litt (eller mye) eldre:))
absinthia Skrevet 20. oktober 2013 #27 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har aldri vært spesielt fascinert av uniformerte menn, jeg synes at det er totalt avtennende og blir nesten litt provosert. Det siste er litt merkelig da jeg er svært så lovlydig og ikke har noen grunn til å bli irritabel ved synet av sikkerhetsvakter, politifolk og andre med slike stillinger. Derimot har jeg tydeligvis en greie med gitarister, da alle jeg har vært sammen med har spilt gitar. Kanskje det hadde hjulpet om de uniformerte hadde latt håret gro og fått seg et instrument ( bortsett fra fløyte)?
jordbær84 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #28 Skrevet 20. oktober 2013 Etter hva jeg hører fra bekjente i politiet er det ikke akkurat mangel på kåte damer som stirrer og klår der ute... Ja sånn er det bare.. de må passe på hvilke signaler de gir ut til oss kvinner, plutselig hiver vi oss over de, å da er det gjort
Alja Skrevet 20. oktober 2013 #29 Skrevet 20. oktober 2013 Men guttevalper i forsvaret på 18 -19 år er ikke spesielt sexy nei............... Det er veldig sant! Men min kar er snart 21 og ser veldig mye eldre ut. Pluss at han har fått innvilget skjeggsøknad så han får lov til å gro seg barsk i ansiktet (pluss at det han er inne som er litt spesielt, så jeg ser ikke helt på han som en helt normal menig)
jordbær84 Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #30 Skrevet 20. oktober 2013 Haha, du skulle bodd i Troms, med masse militære som har uniform hver dag! Vet ikke helt om det hadde hatt samme tenning da? Men om så, så hadde du vel vært skummel for de fleste menn her:)) Her er det menn i uniform hvor du enn snur deg!! Hehehe, jeg må le....tenker på hvordan det hadde vært under øvelse!! Med menn i uniform under hver en busk! Kanskje i hagen attpåtil:)) Hahaha, ja, det hadde vært noe for en med uniformfetish!! Jojo, jeg liker menn i uniform selv, men min har det hver dag, og det har han hatt i 12 år, så jeg er blitt vant:) Men joda, det er fint å se menn i uniform når som helst ) Liker veldig godt uniform ja, men må være menn som har jobb med uniform ..... kunne ALDRI tent meg med en stripper med politiuniform feks.... må være en myndighet bak uniformen
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #31 Skrevet 28. oktober 2013 Det er faktisk slitsomt å ha en mann i uniform som i tillegg er i følge gjennomsnittet veldig kjekk og attraktiv!! Herregud damer, skjerp dere :-) Og ja, jeg blir ikke lei av å se han i uniform etter 5 år, så gleder meg til mange flere år hvor jeg ikke bare kan sikle, men NYTE :-) Uniform = turn on! Men mannen inni må være kjekk da ;-) Anonymous poster hash: e1419...9d5 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. oktober 2013 #32 Skrevet 28. oktober 2013 What?! hVa er det for noe tull? Hva med oss damer som skal ha noe fint å sikle etter ?? Nåja... en Politimann trenger absolutt ikke uniformen sin for å være en flott elsker og en svært tiltalende Mann
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #33 Skrevet 28. oktober 2013 Synes ingeniører er sexy, selv om de ikke har uniform :0)Anonymous poster hash: fd133...4e8 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. oktober 2013 #34 Skrevet 29. oktober 2013 Haha, jeg må passe på så min lege-to-be-kjæreste ikke ser denne tråden, da blir han innbilsk
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #35 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg liker til og med de i matbutikk "uniform". Rå lekkert liksom Anonymous poster hash: e5326...84d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #36 Skrevet 29. oktober 2013 Brannmenn og millitærmenn!♥Anonymous poster hash: 63d68...e8d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #37 Skrevet 29. oktober 2013 Offiserer er jo i uniform, de gir ut kommandoer til sine menige, så det så..... Har selv hatt sex med en offiser, var den beste sexen ever :wow: offiserer er selv under andres kommando, og har så godt som ingen handlefrihet - hverken i forhold til overordnede eller underordnede. I min verden er frie sjeler, som tenker, føler og handler selvstendig, og som får klaustrofobi bare ved tanken på å være innelåst i et kommandosystem, de suverent mest attraktive:)Anonymous poster hash: 04215...2ce
LionQueen Skrevet 29. oktober 2013 #38 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg datet en amerikaner i US Marine Corps. Diggity! Langt mer mandige enn Forsvaret her. Anonymous poster hash: 5047d...619 Din heldige jævel! Når jeg tenker på en mannlig og sexy fyr forestiller jeg en mann i US Marine Corps.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #39 Skrevet 29. oktober 2013 Din heldige jævel! Når jeg tenker på en mannlig og sexy fyr forestiller jeg en mann i US Marine Corps. De er jo pyser. Bli sammen med ekte norsk befal!Anonymous poster hash: fd133...4e8 1
LionQueen Skrevet 29. oktober 2013 #40 Skrevet 29. oktober 2013 De er jo pyser. Bli sammen med ekte norsk befal!Anonymous poster hash: fd133...4e8 Det vet jeg ikke, men i fantasien min er de mannlige og sterke menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå