Gå til innhold

Uniformerte menn --- NAAAAM


jordbær84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jentene her nevnte gutta i marinen.

Hot?

gay.jpg



Anonymous poster hash: 27e61...e3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en amerikaner i US Marine Corps.

Diggity! Langt mer mandige enn Forsvaret her.

Anonymous poster hash: 5047d...619

Du traff ham på facebook og han trengte litt ekstra penger for å sende hjem kofferten sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm. Gleder meg allerede til perm og kjæresten som kommer hjem i uniformen sin i forsvaret. Han er greit digg da, ja. :D

Edit: Allerede er bare litt over en dag til, btw!!! Shiit

Endret av Jumo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Bardufoss og kan bekrefte at samtlige gutter og menn blir kjekkere i uniform, hihi!



Anonymous poster hash: 60dce...969
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Du traff ham på facebook og han trengte litt ekstra penger for å sende hjem kofferten sin?

Mmmm..deilig med menn som blindt tar ordre fra andre menn og skyter og dreper uskyldige kvinner og barn..åhh gud, der kom jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere med fantasiene damer.

Pussig foressten, om jeg flagger en fantasi om dama i uniform, enten det er skolepike, stuepike, nonne eller cheerleader, så er jeg bare en ekkel gris..... :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med fantasiene damer.

Pussig foressten, om jeg flagger en fantasi om dama i uniform, enten det er skolepike, stuepike, nonne eller cheerleader, så er jeg bare en ekkel gris..... :klo:

Says who?

Det er alltid noen som sitter å venter på å bli fornærmet, krenket og/eller rablende gal rasende over hva andre samtykkende individer holder på med, men de skal du ikke lytte til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med fantasiene damer.

Pussig foressten, om jeg flagger en fantasi om dama i uniform, enten det er skolepike, stuepike, nonne eller cheerleader, så er jeg bare en ekkel gris..... :klo:

Hø? Nei, tror ikke det, kanskje en gris men ikke nødvendigvis en ekkel en Selv blir jeg dryppende våt bare jeg ser postbilen med tanke på at den kan skjule en deilig uniformert postmann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Bardufoss og kan bekrefte at samtlige gutter og menn blir kjekkere i uniform, hihi!

Anonymous poster hash: 60dce...969

Nedturen er ofte når de må kle på seg selv, da kan det dukke opp mye rart. Men for all del, dream on.

Anonymous poster hash: 39ad9...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø? Nei, tror ikke det, kanskje en gris men ikke nødvendigvis en ekkel en Selv blir jeg dryppende våt bare jeg ser postbilen med tanke på at den kan skjule en deilig uniformert postmann...

Plaskvåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nedturen er ofte når de må kle på seg selv, da kan det dukke opp mye rart. Men for all del, dream on.

Anonymous poster hash: 39ad9...9b1

Hahah, ja jeg vet - litt sketchy å se seg ut noen når de har på uniform, vanskelig å bedømme personlighet utifra. Uniform på jobb / bulabukse, crocks og ole ivars skjorte sivilt...

Anonymous poster hash: 60dce...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hø? Nei, tror ikke det, kanskje en gris men ikke nødvendigvis en ekkel en Selv blir jeg dryppende våt bare jeg ser postbilen med tanke på at den kan skjule en deilig uniformert postmann...

All den makten gjør det våt ja. Ahhh..sukk, tenk hva postmannen er i stand til å gjøre med brev og pakker. Han kan kaste de i skauen om han vil, slik at andre menn ikke får pakken sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med en hau av kjekke menn i uniform (vekteruniform), men jeg synes de er hakket deiligere i sivil :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, har ikke sånn spesiell greie for mannfolk i uniform, men det var ikke det verste som kunne skje når det kom et par brannmenn innom for å sjekke pipa en gang. Kommer som regel an på hvem som er inne i uniformen. Men å nærmest overfalle politimenn, hjelpes. Se, men ikke røre. Sikling er aldri sjarmerende. :ler:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo politisk ukorrekt, er det ikke? Hva skal kvinner med en maskulin mann med autoritet, likestillingen er beviselig reversert. Spøk til side. Politiet har ingen autoritet i det hele tatt så lenge man holder seg på riktig side av loven, noe de fleste av oss gjør.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jaa! brystet mitt sprenger nesten når jeg tenker på det :rodmer: Digger militæruniformen... Og marinen!
Og brannmenn! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...