Gå til innhold

Fikk ereksjon under thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var ikke mye å diskutere.

Den kan da reise seg når en mann, blir massert.

Og skjer vel rimelig ofte. Du er 2 klaps det som skal til. Dama er da professionell, og bor i Norge.

Smiler litt "brydd" (?). Hadde hun ville oppfordre til happy ending, hadde hun behandlet saken på en litt mykere måte.



Anonymous poster hash: 3e2aa...f92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men herregud da folkens. Vet dere ikke hvordan det er på slike steder?

Happyending er ekstremt vanlig og ofte så tørr ikke mennene og spørre om det, da gjør massøren små ting for å prøve å få det fram.

De tjener dårlig og de aller fleste gir en handjob for en 500 lapp ekstra.

Dette er så klart mange som bare får vanlig massasje der også og det er ikke "riktig" å klype en person i penis. Men seriøst, dette er ingenting å bry seg om.



Anonymous poster hash: c6f2e...d5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite hvilket massasjeinstitutt dette er, dit skal jeg ! ;-)

LOL! Alle thaimassasje stedene i Oslo f.eks??

Bare å spørre. Evt være naken når du blir massert, da skjønner de som regel tegninga.

Anonymous poster hash: c6f2e...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg hadde nok bare flirt om kjæresten min hadde fortalt meg om dette. Mulig hvis jeg hadde vært mer sjalu av meg så hadde jeg kanskje ikke likt at du hadde dratt tilbake, men her så kjenner du nok kjæresten din bedre enn oss.

Forresten så fremkommer ikke en ereksjon bare ved seksuell tennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg tok duomassasje med dama i Thailand for en del år siden. Vi lå ved siden av hverandre og ble runket og fingret av hver vår massør på slutten av seansen. Dama har null erfaringer med jenter fra før, men det var vel den eksotiske stemningen som gjorde det ;)

Flere jenter som tenner på det?



Anonymous poster hash: 231be...65b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt den store greia i at hun kløp han i pikken. For det første var det utenpå bokseren, og etter det han beskriver virker det som det var på en tullete måte. Det var jo ikke som hun tok hånda ned i bokseren og startet å runke ham. Virker i dette tilfellet som hun heller bare adresserte elefanten (eller kanskje snabelen) i rommet og fortsatte jobben sin. Ikke akkurat den mest profesjonelle måten å gjøre det på, men for oss som har vært i Thailand, så vet vi at de har et litt mer avslappende forhold til seksualitet.

For dere som har vært i thailand og hengt med horer, så vet dere at DEN GRUPPEN har et mer avslappet forhold til seksualitet. Har hørt at kulturen ellers er ganske streng på det, og at det er skikkelig skammelig om noen i familien prostituerer seg.

Vil tro norske horer også er ganske avslappa på det området. Heldigvis er levevilkårene i Norge slik at de fleste av oss ikke trenger å vurderer yrket engang. *tommel opp!*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som har vært i thailand og hengt med horer, så vet dere at DEN GRUPPEN har et mer avslappet forhold til seksualitet. Har hørt at kulturen ellers er ganske streng på det, og at det er skikkelig skammelig om noen i familien prostituerer seg.

Vil tro norske horer også er ganske avslappa på det området. Heldigvis er levevilkårene i Norge slik at de fleste av oss ikke trenger å vurderer yrket engang. *tommel opp!*

Mulig, men det var ikke min erfaring. Damene som ble med meg hjem tok ikke betalt (bortsett fra noen drinker jeg spanderte selvsagt), og de var alle ganske utagerende i senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men det var ikke min erfaring. Damene som ble med meg hjem tok ikke betalt (bortsett fra noen drinker jeg spanderte selvsagt), og de var alle ganske utagerende i senga ;)

Haha. Ja, noen satser vel på at europeerne skal forelske seg og dra de med til hjemandet. LOL

Håper du brukte kondom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg ville tro det der er noe de som masserer opplever jevnlig og at de klyper kjapt i kuken for å hjelpe noen å bli kvitt bonern sin..Har hørt om noen som knipser på pungen også, for å gi smerte så uønsket ereksjon slipper taket og man unngår mere pinlighet.

Jeg ville ikke lagt noe vekt på det like lite som jeg ville sagt til kona at jeg fikk en uønsket ereksjon på lesesalen eller mens jeg satt på toget, eller sånne ting.

Det er ikke noe snålt med å få en ereksjon. Jeg vil tro de fleste menn har det i løpet av dagen? (Ellers er det bare meg som er en duracellkanin.) Men den varer jo kort også, da når man ikke oppmuntrer den.

Kanskje du bare reagerte som du gjorde, hvis det var en stund siden du hadde uttømming av sæden/hadde hatt sex? Jeg ville tro det har påvirkning på sånne ting.

Ellers er det jo dem som sier at jentene der "tar seg av" sånne ting mot ekstra penger under bordet...

Så lenge du ikke la opp til å gjennomføre noe sånt, men syns det var kleint å ha stå under massasjen, så ville jeg ikke giddet å bruke energi på det, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel ikke blitt happy om jeg hadde en kjæreste (evt fremtidig mann) som ble kåt under en massasje (med mindre det var jeg som ga ham den), men jeg hadde ikke laget noe helvete ut av det. En mann som ikke får ståpikk av å bli massert av en pen dame er vel ganske uvanlig (med mindre han er homo eller impotent). :P

Altså, man trenger virkelig ikke være kåt for å få en boner.

Hvis du tror det behøves for å bli hard , eller er "obligatorisk" når man få en stå, så tar du feil.

En dame som masserer deg og stryker på kroppen kan garantert få kuken til å reagere uten at man er kåt, eller blir det og vil ha sex.

Edit: Ellers er det ikke noe uvanlig med å bli massert UTEN å få ståpikk, heller. Det er ikke som at man får stå av at en fin dame tar på deg.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror ikke dette er noe det bør lages problemer ut av :)

Og klypinga i tissen tror jeg var for å prøve å få tissen din slapp igjen. Ikke ment som et hint om noe mer eller lignende.

Ser ikke noe problemer med at du skal kunne gå tilbake dit igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg var og tok thaimassasje i går. Det er et ganske fint og ordentlig sted (ikke noe shady business så vidt jeg vet), og jeg har fortalt kona mi at jeg går dit av og til.

Men i går klarte jeg å få ereksjon under massasjen, to ganger! Første gang lå jeg på magen og fikk massert baksiden av lårene mine, og når hendene hennes kom nærme pungen min (jeg hadde på bokser) ble jeg hardere og hardere. Til slutt holdt jeg på å sprute så jeg måtte bare avbryte henne og sa at jeg kjente et stikk i ryggen. Dårlig unnskylding, men jeg fikk litt panikk. Hadde vært dritflaut å komme i bokseren mens jeg lå der.

Litt senere la jeg på ryggen og fikk massert forsiden av lårene. Det tok ikke lang tid før ereksjonen kom tilbake og denne gangen "poket" den borti armen hennes. Jeg prøvde å tenke de "styggeste" tanker, men den ville ikke ned. Hun oppdaget at jeg var hard og så på meg litt rart, og smilte litt lurt. Plutselig kløp hun et par ganger i pikkhodet mitt (utenpå bokseren selvsagt) og fortsatte massasjen. Jeg beklaget ereksjonen, men tror ikke hun brydde seg, for hun kløp meg et par ganger til og fortsatte. Da hun begynte å knekke meg opp fikk jeg litt vondt og ereksjonen forsvant heldigvis.

Bør jeg fortelle kona om hendelsen, eller er det kanskje best å bare la det passere? Det er jo egentlig ganske uskyldig. Dersom massøren hadde tilbudt meg sex eller runk ville jeg takket nei, men da hun holdt på med lårene mine klarte jeg rett og slett ikke å kontrollere ereksjonen. Jeg ble rett og slett "ufrivillig" kåt :)

Anonymous poster hash: 231be...65b

Helt uskyldig. Du kan jo ikke styre det, men uprofft av henne å ta på den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Gjort det slutt? Fordi massøren var uprofesjonell? Det var dabikke TS sin feil!

Fordi han vil gå tilbake til henne etter hun tafsa han på pikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Nå er jo innlegget til TS åpenbart bare tull. Ingen seriøse massører kliper en klient i pikken. Enkelt og greit.

Men gitt at det faktisk var sant det som skrives, så er det vel ganske uskyldig, eller? Så lenge han ikke gjør noe ut av det, og bare blir litt småkåt og pirret av å bli massert (og kløpet i kuken), er dette i allefall "innafor" slik jeg ser det. Hadde ikke hatt noe i mot det om jeg var hans kjæreste.

På samme måte som jeg kan bli pirret av å bli massert av en skikkelig hunk. Vi kvinner er jo skapt slik at vi kan skjule vår kåtskap da vi ikke har en kuk som reiser seg ukontrollert og kan stilltiende ligge å nyte dette, og til og med oppnå en orgasme uten å avsløre det....

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

men det hadde jo ikke vært ok om denne hønken av en massør hadde strøket fingeren over underlivet ditt utenpå trusa vel? ikke mye profft det. Å få orgasme uten å avsløre det er vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva om han ikke hadde blitt kløpet i kuken, men kun fått ereksjon, blitt kåt, og dratt tilbake? Fortsatt ikke ok?

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

jo, for da hadde det vært slik at massøren var profesjonell og ikke tafset. Hva om man var hos legen og legen begynte slik da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror det er en standardprosedyre for å bli kvitt uønskede ereksjoner. Jeg ble fortalt om en kvinnelig lege som gjorde noe lignende av samme grunn.

syns den kvinnelige legen høres shady ut,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Da jeg var i Tyrkia for noen år siden fikk jeg massasje av en ung tyrkisk kjekkas. Da han masserte "rumperegionen" begynte jeg å lage litt koselyder bare fordi det føltes godt, og plutselig kjente jeg en finger gli over musa. Den gikk ikke inni, bare strøk forsiktig over den et par ganger.

Så på det hele som ganske uskylig egentlig, og gadd ikke lage noe "styr" ved å si det til typen etterpå. Har faktisk et par andre venninner som har opplevd noe liknende der nede, er ikke akkurat verdens undergang :)

Anonymous poster hash: 231be...65b

jeg hadde blitt forbanna. jeg ser det som et overgrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ja, noen satser vel på at europeerne skal forelske seg og dra de med til hjemandet. LOL

Håper du brukte kondom.

Jeg er en grisegutt på mange måter, men kondom er alltid et must ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den kvinnelige legen høres shady ut,,,

Som flere enn meg har påpekt, dette er standardtriks for å bli kvitt en ereksjon på en kunde, ingen ting shady og ingen form for tafsing.

klip klit med negleene og se hvor opphisset du blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere enn meg har påpekt, dette er standardtriks for å bli kvitt en ereksjon på en kunde, ingen ting shady og ingen form for tafsing.

klip klit med negleene og se hvor opphisset du blir.

Jeg har også hørt at pleiepersonell har fått tips om å hjelpe pasienter av med ufrivillig ereksjon under stell, gjennom å knipse mot frenulum (strengen på undersiden av penishodet). Men det er nok ikke så lett å få skikkelig til hvis pasienten/kunden har undertøy på. Kanskje denne massøsen gjorde et hederlig forsøk med en alternativ metode. Men da må det dreie seg om klyp som er ubehagelige.

Ereksjon under massasje er sikkert noe som skjer rett som det er, dels blant menn som kommer med tvilsomme hensikter, og dels menn som reagerer fysisk på berøring av eller nær erogene soner. Kjæresten min har sagt at hun ikke ville gjøre noe nummer av det hvis jeg fortalte om en slik episode, iallfall ikke så lenge det var en kvinne som masserte.

Endret av Reg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...