Gå til innhold

Fikk ereksjon under thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var og tok thaimassasje i går. Det er et ganske fint og ordentlig sted (ikke noe shady business så vidt jeg vet), og jeg har fortalt kona mi at jeg går dit av og til.

Men i går klarte jeg å få ereksjon under massasjen, to ganger! Første gang lå jeg på magen og fikk massert baksiden av lårene mine, og når hendene hennes kom nærme pungen min (jeg hadde på bokser) ble jeg hardere og hardere. Til slutt holdt jeg på å sprute så jeg måtte bare avbryte henne og sa at jeg kjente et stikk i ryggen. Dårlig unnskylding, men jeg fikk litt panikk. Hadde vært dritflaut å komme i bokseren mens jeg lå der.

Litt senere la jeg på ryggen og fikk massert forsiden av lårene. Det tok ikke lang tid før ereksjonen kom tilbake og denne gangen "poket" den borti armen hennes. Jeg prøvde å tenke de "styggeste" tanker, men den ville ikke ned. Hun oppdaget at jeg var hard og så på meg litt rart, og smilte litt lurt. Plutselig kløp hun et par ganger i pikkhodet mitt (utenpå bokseren selvsagt) og fortsatte massasjen. Jeg beklaget ereksjonen, men tror ikke hun brydde seg, for hun kløp meg et par ganger til og fortsatte. Da hun begynte å knekke meg opp fikk jeg litt vondt og ereksjonen forsvant heldigvis.

Bør jeg fortelle kona om hendelsen, eller er det kanskje best å bare la det passere? Det er jo egentlig ganske uskyldig. Dersom massøren hadde tilbudt meg sex eller runk ville jeg takket nei, men da hun holdt på med lårene mine klarte jeg rett og slett ikke å kontrollere ereksjonen. Jeg ble rett og slett "ufrivillig" kåt :)



Anonymous poster hash: 231be...65b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell det om du vil? Du har jo ikke gjort noe galt, så er ikke noe du trenger å skjule, eller vegre deg over å fortelle det. Jeg hadde hvertfall ikke blitt sint, hvis jeg hadde vært kjæresten din:p

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt uskyldig. Du har ikke gjort noe galt, sånt skjer! Det er ikke rart å få ereksjon når man blir massert. Syns ikke du skjuler noe hvis du ikke forteller det, men selv hadde jeg ikke blitt sint hvis jeg fikk vite om det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Hun kløp deg på penis fire ganger?! Tuller du? Er det vanlig oppførsel på et sted der alt liksom skal gå korrekt for seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager kløp hun deg???

Jeg hadde tatt det helt rolig om mannen hadde fått ereksjon hos massøren, men den klypingen skjønner jeg meg ikke på.



Anonymous poster hash: 53fbf...900
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke shady bisniss? Hun kløp deg i kukhodet... Haaaaaaaaaaaaaaaalo....

Litt shady er det kanskje. Men det er fine lokaler etc, ikke sånn sted med jalla blinklys osv. Oppfattet at hun kløp meg mest på tull siden jeg ble hard, men hvem vet. Kanskje hun ventet på at jeg skulle spørre henne :)

Men bortsett fra det var massasjen veldig bra. Jeg drar nok tilbake, men da tror jeg at jeg må runke først så det ikke skjer igjen :)

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Ikke unormalt å få ereksjon under massasje, selv av noen andre en fruen ;)

Men uprofesjonelt av henne å klype deg der da, hun burde bare latt det passere, og ikke sagt eller vist noe tegn på at hun så det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt shady er det kanskje. Men det er fine lokaler etc, ikke sånn sted med jalla blinklys osv. Oppfattet at hun kløp meg mest på tull siden jeg ble hard, men hvem vet. Kanskje hun ventet på at jeg skulle spørre henne :)

Men bortsett fra det var massasjen veldig bra. Jeg drar nok tilbake, men da tror jeg at jeg må runke først så det ikke skjer igjen :)

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Det er ikke ereksjonen din som er problemet, det er det at hun kløp deg i kuken, uten at du vet hvorfor. Og det hele fire ganger.

Drar du tilbake til henne, er det du som driver shady business.

Anonymous poster hash: 53fbf...900

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville reagert mer på at dama kløp deg i pikken enn at du fikk ereksjon av å bli knadd på låra, for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 67ba0...545
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du hatt en litt annen holdning til hele saken ville jeg nok ikke blitt sur, men dersom jeg fant denne tråden hadde jeg nok gjort det slutt med deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du hatt en litt annen holdning til hele saken ville jeg nok ikke blitt sur, men dersom jeg fant denne tråden hadde jeg nok gjort det slutt med deg.

Gjort det slutt? Fordi massøren var uprofesjonell? Det var dabikke TS sin feil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde faktisk du var seriøs helt til jeg leste om at hun kløp deg i pikken....

Trollololooooooll.....



Anonymous poster hash: 3ae8c...69f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viker som TS skryter litt da, eller tilogmed liker det. Lager tråd om det, vil bestille ny time OG har spørsmål rundt å nevne det for kona.



Anonymous poster hash: 10703...71a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjort det slutt? Fordi massøren var uprofesjonell? Det var dabikke TS sin feil!

Nei, pga holdningene til TS. Syntes Ts virker litt småekkel for å være helt ærlig. "Jeg kommer nok til å gå dit igjen" høhøhøøø "Jeg ble rett og slett ufrivillig kåt" bla bla. Nei, sånt liker jeg faktisk ikke. Jeg syntes ikke det er ok at min kjæreste går til en annen dame for massasje og blir tent av det. Nei det gjør jeg faktisk ikke.

Endret av Alja91
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ereksjonen din som er problemet, det er det at hun kløp deg i kuken, uten at du vet hvorfor. Og det hele fire ganger.

Drar du tilbake til henne, er det du som driver shady business.

Anonymous poster hash: 53fbf...900

This................!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pga holdningene til TS. Syntes Ts virker litt småekkel for å være helt ærlig. "Jeg kommer nok til å gå dit igjen" høhøhøøø "Jeg ble rett og slett ufrivillig kåt" bla bla. Nei, sånt liker jeg faktisk ikke. Jeg syntes ikke det er ok at min kjæreste går til en annen dame for massasje og blir tent av det. Nei det gjør jeg faktisk ikke.

Nå er jo innlegget til TS åpenbart bare tull. Ingen seriøse massører kliper en klient i pikken. Enkelt og greit.

Men gitt at det faktisk var sant det som skrives, så er det vel ganske uskyldig, eller? Så lenge han ikke gjør noe ut av det, og bare blir litt småkåt og pirret av å bli massert (og kløpet i kuken), er dette i allefall "innafor" slik jeg ser det. Hadde ikke hatt noe i mot det om jeg var hans kjæreste.

På samme måte som jeg kan bli pirret av å bli massert av en skikkelig hunk. Vi kvinner er jo skapt slik at vi kan skjule vår kåtskap da vi ikke har en kuk som reiser seg ukontrollert og kan stilltiende ligge å nyte dette, og til og med oppnå en orgasme uten å avsløre det....

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo innlegget til TS åpenbart bare tull. Ingen seriøse massører kliper en klient i pikken. Enkelt og greit.

Men gitt at det faktisk var sant det som skrives, så er det vel ganske uskyldig, eller? Så lenge han ikke gjør noe ut av det, og bare blir litt småkåt og pirret av å bli massert (og kløpet i kuken), er dette i allefall "innafor" slik jeg ser det. Hadde ikke hatt noe i mot det om jeg var hans kjæreste.

På samme måte som jeg kan bli pirret av å bli massert av en skikkelig hunk. Vi kvinner er jo skapt slik at vi kan skjule vår kåtskap da vi ikke har en kuk som reiser seg ukontrollert og kan stilltiende ligge å nyte dette, og til og med oppnå en orgasme uten å avsløre det....

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

I min bok, ikke ok i det hele tatt:

Å bli kåt av massasje - ok. Man kan ikke hjelpe for hva man blir kåt av.

Ikke si fra om at dette ikke er greit når noen tar på/klyper på ereksjonen din - ikke ok

Planlegger å dra tilbake dit etter overnevnte - ikke ok

Endret av Silvermist
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...