Gå til innhold

Fikk ereksjon under thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt den store greia i at hun kløp han i pikken. For det første var det utenpå bokseren, og etter det han beskriver virker det som det var på en tullete måte. Det var jo ikke som hun tok hånda ned i bokseren og startet å runke ham. Virker i dette tilfellet som hun heller bare adresserte elefanten (eller kanskje snabelen) i rommet og fortsatte jobben sin. Ikke akkurat den mest profesjonelle måten å gjøre det på, men for oss som har vært i Thailand, så vet vi at de har et litt mer avslappende forhold til seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Det eneste jeg lurte på var om jeg burde fortalt det til kona eller ikke. Dette var ikke noe jeg så for meg skulle skje da jeg bestilte timen. Ser ikke hvorfor man skal være pingle bare fordi man ber om et råd. Selv om jeg ikke har gjort noe galt, blir det uansett litt flaut å fortelle kona at massøren kløp meg nedentil fordi jeg fikk ufrivilig ereksjon. Jeg hadde som sagt ingen kåte tanker, snarere tvert imot. Men man kan ikke alltid kontrollere hva som skjer der nede, spesielt når noen knar lårene dine på den måten.

Og til dere som sier at jeg er så ekkel, så tar dere feil, jeg formulerte meg bare litt skrytende i det første innlegget. Jeg synes selvsagt ikke det er en OK oppførsel selv, men da hun gjorde det var jeg så flau over ereksjonen min at jeg bare ble helt satt ut. HVIS jeg drar tilbake og jeg får ereksjon igjen kommer jeg til å bare beklage ereksjonen med en gang, slik at det ikke er noen tvil om at jeg kun er der for massasjens skyld. Og dersom hun skulle gjøre det igjen, kommer jeg til å si ifra til sjefen der, som er en veldig ordentlig og hyggelig dame.

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Grunnen til at jeg skrev at du er en pingle er fordi du fremstår som en gedigen tøffel som ikke eier baller. Av typen som går duknakket rundt og ikke sier annet enn "ja, kjære". Du har en ekstrem "unnskyld-at-jeg-er-til" fremtoning.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev at du er en pingle er fordi du fremstår som en gedigen tøffel som ikke eier baller. Av typen som går duknakket rundt og ikke sier annet enn "ja, kjære". Du har en ekstrem "unnskyld-at-jeg-er-til" fremtoning.

Er ikke noen tøffel nei, men ble kanskje litt usikker da mange av damene her begynte å påstå at jeg er så ekkel som vurderer å dra tilbake etc. Men jeg drar jo tilbake pga at de er veldig dyktige. For selv synes jeg det egentlig ikke er så "big deal" at hun gjorde det, heller litt komisk. Hadde du dratt tilbake?

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du hatt en litt annen holdning til hele saken ville jeg nok ikke blitt sur, men dersom jeg fant denne tråden hadde jeg nok gjort det slutt med deg.

Men så hadde du nok gjort det slutt md TS bare for å se om han innså hva han hadde.

Anonymous poster hash: 3a7eb...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, klemte hun litt på kuken din? Dette er katastrooofe. Har selv fått mannlig massasje som har vært litt på kanten uten at jeg gråt til typen min av den grunn. Det var jo ikke som du knullet henne over massasjebenken...



Anonymous poster hash: 231be...65b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite hvilket massasjeinstitutt dette er, dit skal jeg ! ;-)



Anonymous poster hash: 73f11...3f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg lurte på var om jeg burde fortalt det til kona eller ikke. Dette var ikke noe jeg så for meg skulle skje da jeg bestilte timen. Ser ikke hvorfor man skal være pingle bare fordi man ber om et råd. Selv om jeg ikke har gjort noe galt, blir det uansett litt flaut å fortelle kona at massøren kløp meg nedentil fordi jeg fikk ufrivilig ereksjon. Jeg hadde som sagt ingen kåte tanker, snarere tvert imot. Men man kan ikke alltid kontrollere hva som skjer der nede, spesielt når noen knar lårene dine på den måten.

Og til dere som sier at jeg er så ekkel, så tar dere feil, jeg formulerte meg bare litt skrytende i det første innlegget. Jeg synes selvsagt ikke det er en OK oppførsel selv, men da hun gjorde det var jeg så flau over ereksjonen min at jeg bare ble helt satt ut. HVIS jeg drar tilbake og jeg får ereksjon igjen kommer jeg til å bare beklage ereksjonen med en gang, slik at det ikke er noen tvil om at jeg kun er der for massasjens skyld. Og dersom hun skulle gjøre det igjen, kommer jeg til å si ifra til sjefen der, som er en veldig ordentlig og hyggelig dame.

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Uffameg, jeg hadde også vært veldig flau om en mannlig massør hadde kløpet eller tatt på klitorisen min under en vanlig massasje. Men jeg tror jeg hadde blitt sint også, over at en fremmed tok seg så til rette på mine private steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite hvilket massasjeinstitutt dette er, dit skal jeg ! ;-)

Anonymous poster hash: 73f11...3f2

Hvordan i huleste kan du vite det ut fra TS' info?

Anonymous poster hash: b52cb...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter salongen, jeg vil gå dit!

Anonymous poster hash: a5dca...6a9

Ah, my bad, leste feil. Kanskje TS sender deg en PM om du poster med brukernavn ;)

Anonymous poster hash: b52cb...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel ikke blitt happy om jeg hadde en kjæreste (evt fremtidig mann) som ble kåt under en massasje (med mindre det var jeg som ga ham den), men jeg hadde ikke laget noe helvete ut av det. En mann som ikke får ståpikk av å bli massert av en pen dame er vel ganske uvanlig (med mindre han er homo eller impotent). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite hvilket massasjeinstitutt dette er, dit skal jeg ! ;-)

Jeg kan røpe at det er i Oslo, men jeg gir desverre ikke ut navnet, da jeg egentlig ser på dette stedet som et seriøst sted (de har normale åpningstider, kortautomat, lyse og rene lokaler etc), hvis man ser bort ifra den siste hendelsen så klart. Det blir litt dumt hvis plutselig 10 kåte mannfolk fra Kvinneguiden dukker opp og forventer å bli runket ;)

Men om du vil bli runket av en massør, kan du ikke bare dra på et av de andre massasjestedene i sentrum? De er jo overalt nå, og jeg tipper de fleste av dem gjør mer enn å bare massere deg hvis du spør pent. Bare se etter et jalla "Open" skilt som blinker og ta det derfra.

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel ikke blitt happy om jeg hadde en kjæreste (evt fremtidig mann) som ble kåt under en massasje (med mindre det var jeg som ga ham den), men jeg hadde ikke laget noe helvete ut av det. En mann som ikke får ståpikk av å bli massert av en pen dame er vel ganske uvanlig (med mindre han er homo eller impotent). :P

Det var ikke akkurat intesjonen min å få ereksjon heller nei. Men når man blir massert så nærme penis er det umulig å unngå :)

Og damen var ikke spesielt pen heller (tipper nærmere 50 år), så om jeg så hadde vært singel ville jeg ikke hatt sex med henne. Ikke det at ingen 50-åringer er pene, men for en på 35 blir det litt stor aldersforskjell :)

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var i Tyrkia for noen år siden fikk jeg massasje av en ung tyrkisk kjekkas. Da han masserte "rumperegionen" begynte jeg å lage litt koselyder bare fordi det føltes godt, og plutselig kjente jeg en finger gli over musa. Den gikk ikke inni, bare strøk forsiktig over den et par ganger.

Så på det hele som ganske uskylig egentlig, og gadd ikke lage noe "styr" ved å si det til typen etterpå. Har faktisk et par andre venninner som har opplevd noe liknende der nede, er ikke akkurat verdens undergang :)



Anonymous poster hash: 231be...65b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet er om du hadde blitt kåt hvis en stygg dame masserte deg? ville du følt det samme?



Anonymous poster hash: c4d80...be0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet er om du hadde blitt kåt hvis en stygg dame masserte deg? ville du følt det samme?

Som jeg skrev litt lenger opp i tråden, så var ikke denne damen særlig pen. Hun var rundt 50 år kanskje, og hadde ingen spesielle trekk som gjorde at jeg fant henne attraktiv. Jeg lå med ansiktet ned sikkert 90% av timen også. Det var den fysiske massasjen som gjorde meg kåt. Eller hvertfall hard, for i tankene mine tenkte jeg bare "bli slapp igjen!".

Så svaret er vel ja :)

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke ereksjonen din som er problemet, det er det at hun kløp deg i kuken, uten at du vet hvorfor. Og det hele fire ganger.

Drar du tilbake til henne, er det du som driver shady business.

Anonymous poster hash: 53fbf...900

You hoooony today? Love you long time, baby!

Anonymous poster hash: 290ab...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes TS virker ganske oppegående og normal, jeg. Ser ingen grunn til å fortelle dette til dama. Ingenting seksuelt skjedde, og du gjorde ikke noe galt.



Anonymous poster hash: b6cdc...a36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og tok thaimassasje i går. Det er et ganske fint og ordentlig sted (ikke noe shady business så vidt jeg vet), og jeg har fortalt kona mi at jeg går dit av og til.

Men i går klarte jeg å få ereksjon under massasjen, to ganger! Første gang lå jeg på magen og fikk massert baksiden av lårene mine, og når hendene hennes kom nærme pungen min (jeg hadde på bokser) ble jeg hardere og hardere. Til slutt holdt jeg på å sprute så jeg måtte bare avbryte henne og sa at jeg kjente et stikk i ryggen. Dårlig unnskylding, men jeg fikk litt panikk. Hadde vært dritflaut å komme i bokseren mens jeg lå der.

Litt senere la jeg på ryggen og fikk massert forsiden av lårene. Det tok ikke lang tid før ereksjonen kom tilbake og denne gangen "poket" den borti armen hennes. Jeg prøvde å tenke de "styggeste" tanker, men den ville ikke ned. Hun oppdaget at jeg var hard og så på meg litt rart, og smilte litt lurt. Plutselig kløp hun et par ganger i pikkhodet mitt (utenpå bokseren selvsagt) og fortsatte massasjen. Jeg beklaget ereksjonen, men tror ikke hun brydde seg, for hun kløp meg et par ganger til og fortsatte. Da hun begynte å knekke meg opp fikk jeg litt vondt og ereksjonen forsvant heldigvis.

Bør jeg fortelle kona om hendelsen, eller er det kanskje best å bare la det passere? Det er jo egentlig ganske uskyldig. Dersom massøren hadde tilbudt meg sex eller runk ville jeg takket nei, men da hun holdt på med lårene mine klarte jeg rett og slett ikke å kontrollere ereksjonen. Jeg ble rett og slett "ufrivillig" kåt :)

Anonymous poster hash: 231be...65b

Hadde skutt meg selv i hodet etterpå ....av den grunn så holder jeg meg langt vekke fra situasjoner hvor slike ting kan skje. Hater at man fungerer på den måten ...er som en demon inni en selv som *snakker*.

Anonymous poster hash: fa79e...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har tenkt på. Slike massasjebenker har jo hull til hodet, så man ligger behagelig. Finnes det benker som har hull til kuken også?

En deilig massasje samtidig som noen andre suger deg gjennom et slikt hull, og man fortsatt ligger behagelig hadde vært himmelsk!



Anonymous poster hash: b2829...6b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...