Gå til innhold

Fikk ereksjon under thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jo innlegget til TS åpenbart bare tull. Ingen seriøse massører kliper en klient i pikken. Enkelt og greit.

Men gitt at det faktisk var sant det som skrives, så er det vel ganske uskyldig, eller? Så lenge han ikke gjør noe ut av det, og bare blir litt småkåt og pirret av å bli massert (og kløpet i kuken), er dette i allefall "innafor" slik jeg ser det. Hadde ikke hatt noe i mot det om jeg var hans kjæreste.

På samme måte som jeg kan bli pirret av å bli massert av en skikkelig hunk. Vi kvinner er jo skapt slik at vi kan skjule vår kåtskap da vi ikke har en kuk som reiser seg ukontrollert og kan stilltiende ligge å nyte dette, og til og med oppnå en orgasme uten å avsløre det....

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

Hvis du leser bittelitt her https://www.flashback.org/t1145281 ser du at tissetassklyping aldeles ikke er en uvanlig måte å hinte til happy ending.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min bok, ikke ok i det hele tatt:

Å bli kåt av massasje - ok. Man kan ikke hjelpe for hva man blir kåt av.

Ikke si fra om at dette ikke er greit når noen tar på/klyper på ereksjonen din - ikke ok

Planlegger å dra tilbake dit etter overnevnte - ikke ok

Hva om han ikke hadde blitt kløpet i kuken, men kun fått ereksjon, blitt kåt, og dratt tilbake? Fortsatt ikke ok?

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han ikke hadde blitt kløpet i kuken, men kun fått ereksjon, blitt kåt, og dratt tilbake? Fortsatt ikke ok?

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

Det kommer litt an på hva han tenker om episoden. Og tankene hans ville jeg gjerne ikke fått del i, så det blir et vanskelig spørsmål å svare på.

Men i utgangspunktet kan jeg vel si det sånn at jeg ikke er sammen med den type menn som dra på thaimassasje, blir kåte der, og drar tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt henne om hun hadde hatt lyst til å ta den i munnen sin - det hadde da kun vært deilig og fått en liten runk/sugejobb der!



Anonymous poster hash: 28fda...4f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg hadde spurt henne om hun hadde hatt lyst til å ta den i munnen sin - det hadde da kun vært deilig og fått en liten runk/sugejobb der!

Anonymous poster hash: 28fda...4f9

Eh, nå oppfordrer du til lovbrudd! Det hadde blitt sexkjøp, noe som er forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva han tenker om episoden. Og tankene hans ville jeg gjerne ikke fått del i, så det blir et vanskelig spørsmål å svare på.

Men i utgangspunktet kan jeg vel si det sånn at jeg ikke er sammen med den type menn som dra på thaimassasje, blir kåte der, og drar tilbake.

Grunnen til at jeg kanskje vil dra tilbake er at de er veldig flinke. Men når jeg hører dere jenters syn på dette bør jeg kanskje vurdere å droppe det, jeg vil ikke være en shady type. Som sagt har jeg vært der flere ganger før og da har de oppført seg bra (hun jeg hadde i går hadde jeg ikke sett før heller). Kan kanskje virke som jeg skrøt litt av hendelsen, men det var mest fordi det var så uventet og absurd. Jeg ble veldig stresset da hun kløp meg, klarte ikke si noe en gang, tenkte bare at nå må den bli slapp igjen. Kan hende hun hintet til noe mer, men hadde selvsagt vært helt uaktuelt :)

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan faktisk være at hun (på en noe klønete måte) prøvde å hjelpe deg med å få den slapp..... Hun så kanskje at det var svært ubehagelig for deg å få bendern mens du lå der..... Ikke helt "etter boka" riktignok, men kanskje det bare var godt ment?



Anonymous poster hash: 3ae8c...69f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk være at hun (på en noe klønete måte) prøvde å hjelpe deg med å få den slapp..... Hun så kanskje at det var svært ubehagelig for deg å få bendern mens du lå der..... Ikke helt "etter boka" riktignok, men kanskje det bare var godt ment?

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

Kan hende det, vanskelig å si. Hun gikk som sagt over til å knekke opp ryggen min kanskje 30 sekunder etterpå, og da virket det som "episoden" var glemt for resten av timen. Vil tro at folk får ereksjon der stadig vekk. Hvordan kan man ikke få det, når en dame masserer lårene dine med massasjeolje? Og hun klemte pikken min egentlig kun to ganger, men hvert klyp var av typen "bært bært" (to kjappe på rad), så det var ikke akkurat et veldig sensuelt klyp :)

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er kun en fantasi eller trolling. Eller så går er du med viten og vilje en horebukk som går på "tai massasje" og ikke tør ta steget. Grisegutt.



Anonymous poster hash: 53be7...da9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Grunnen til at jeg kanskje vil dra tilbake er at de er veldig flinke. Men når jeg hører dere jenters syn på dette bør jeg kanskje vurdere å droppe det, jeg vil ikke være en shady type. Som sagt har jeg vært der flere ganger før og da har de oppført seg bra (hun jeg hadde i går hadde jeg ikke sett før heller). Kan kanskje virke som jeg skrøt litt av hendelsen, men det var mest fordi det var så uventet og absurd. Jeg ble veldig stresset da hun kløp meg, klarte ikke si noe en gang, tenkte bare at nå må den bli slapp igjen. Kan hende hun hintet til noe mer, men hadde selvsagt vært helt uaktuelt :)

TSAnonymous poster hash: 231be...65b

Herregud for en pingle du er. Hva i all verden er det du vil oppnå med denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Synes du skal si ifra at hun kløp deg. Det er ikke normalt og høres veldig uprofesjonelt ut. og tviler på at du hadde likt om en mannlig massør "kløp" kona di nedentil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Synes du skal si ifra at hun kløp deg. Det er ikke normalt og høres veldig uprofesjonelt ut. og tviler på at du hadde likt om en mannlig massør "kløp" kona di nedentil ;)

Buhu mamma det var en dame som kløp meg i tissen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om han ikke hadde blitt kløpet i kuken, men kun fått ereksjon, blitt kåt, og dratt tilbake? Fortsatt ikke ok?

Anonymous poster hash: 3ae8c...69f

Man trenger ikke være kåt for å ha ereksjon.

Anonymous poster hash: 6ce92...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal si ifra at hun kløp deg. Det er ikke normalt og høres veldig uprofesjonelt ut. og tviler på at du hadde likt om en mannlig massør "kløp" kona di nedentil ;)

Jeg tror det er en standardprosedyre for å bli kvitt uønskede ereksjoner. Jeg ble fortalt om en kvinnelig lege som gjorde noe lignende av samme grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en standardprosedyre for å bli kvitt uønskede ereksjoner. Jeg ble fortalt om en kvinnelig lege som gjorde noe lignende av samme grunn.

En ting er uønskede ereksjoner under undersøkelser eller operasjoner. Noe helt annet er å klype en mann i tissen når han får massasje.

Anonymous poster hash: 53fbf...900

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Nei, pga holdningene til TS. Syntes Ts virker litt småekkel for å være helt ærlig. "Jeg kommer nok til å gå dit igjen" høhøhøøø "Jeg ble rett og slett ufrivillig kåt" bla bla. Nei, sånt liker jeg faktisk ikke. Jeg syntes ikke det er ok at min kjæreste går til en annen dame for massasje og blir tent av det. Nei det gjør jeg faktisk ikke.

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en pingle du er. Hva i all verden er det du vil oppnå med denne tråden?

Det eneste jeg lurte på var om jeg burde fortalt det til kona eller ikke. Dette var ikke noe jeg så for meg skulle skje da jeg bestilte timen. Ser ikke hvorfor man skal være pingle bare fordi man ber om et råd. Selv om jeg ikke har gjort noe galt, blir det uansett litt flaut å fortelle kona at massøren kløp meg nedentil fordi jeg fikk ufrivilig ereksjon. Jeg hadde som sagt ingen kåte tanker, snarere tvert imot. Men man kan ikke alltid kontrollere hva som skjer der nede, spesielt når noen knar lårene dine på den måten.

Og til dere som sier at jeg er så ekkel, så tar dere feil, jeg formulerte meg bare litt skrytende i det første innlegget. Jeg synes selvsagt ikke det er en OK oppførsel selv, men da hun gjorde det var jeg så flau over ereksjonen min at jeg bare ble helt satt ut. HVIS jeg drar tilbake og jeg får ereksjon igjen kommer jeg til å bare beklage ereksjonen med en gang, slik at det ikke er noen tvil om at jeg kun er der for massasjens skyld. Og dersom hun skulle gjøre det igjen, kommer jeg til å si ifra til sjefen der, som er en veldig ordentlig og hyggelig dame.

TS

Anonymous poster hash: 231be...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er uønskede ereksjoner under undersøkelser eller operasjoner. Noe helt annet er å klype en mann i tissen når han får massasje.

Anonymous poster hash: 53fbf...900

Nå ble jeg interesert, for jeg ser ikke forskjellen.

Mannen får en uønsket reising mens han får massasje, hun fjernen den fort, både for å sikre sitt eget arbeidsmiljø og hindre at kunden blir unødvendig flau.

Akkurat av samme årsak som legen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...