Gjest Eric of Hlathir Skrevet 6. november 2013 #101 Skrevet 6. november 2013 Er du helt teit? Innbiller du deg VIRKELIG at det å ha en preferanse som man diskuterer på nett også er noe som automatisk kommer uttrykk til når man er med en mann? Da er du særdeles naiv. Er DU helt teit? Innbiller du deg virkelig at en del av preferansene som diskuteres på nett IKKE kommer til uttrykk i virkeligheten? Ingen sa "automatisk", og ingen sa "alle kvinner", men selvsagt gjelder det et antall. Og akkurat den preferansen det er snakk om, er for meg og mange andre menn det mest usexy som finnes. Patetisk.
fonten1 Skrevet 6. november 2013 #102 Skrevet 6. november 2013 Aldri meningen å "treffe" din smak.. Ga en historie om meg. Stilig å registrere at det å være kåt på sin kompiss sin søster på 18 når man er 17 er et stort problem.. Det at jeg er biseksuell er en annen sak og det er bare å spørre i vei gode dud. Har det bra om ikke annet. Oberst K.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #103 Skrevet 6. november 2013 Vi gutta blir ofte "stolte" da vi klarer å skyte ut en respektabel mengde sæd. Det får oss til å føle oss ekstra mandige, at vi "leverer sakene" etc. De tankene ligger jo i våre gener fra gammelt av, at vi er fruktbare, og kan føre rasen vår videre. Men nå om dagen føler vi oss bare "helt konge" når vi spruter mye. Hva mener dere jenter om dette? Blir dere imponerte hvis dere har med en gutt hjem fra byen og han sputer masse over dere, eller er det ingen big deal? I hodene våres føler vi at vi imponerer dere med vår sædmenge, men i virkeligheten kan det godt bare hende at vi imponerer oss selv Anonymous poster hash: a5166...0e3 Joda.Jeg legger merke til om han har digre ballstener og spruter MYE.... Godt tegn.Skikkelig mannfolk: ) Men vil nå helst ha det på rette plassen,og ikke utover magen....Går an å ta litt hensyn alltså.... Anonymous poster hash: 6fb9f...eea
BusteMartePinn Skrevet 7. november 2013 #104 Skrevet 7. november 2013 Tja, av og til er det jo gøy og litt hot med mye gris, men imponert vil jeg ikke akkurat kalle det.
Jente321 Skrevet 7. november 2013 #105 Skrevet 7. november 2013 Sæd!! Shit, jo mindre jo bedre haha. Blir så grisete og en bolle i ovnen er jeg ikke klar for. Men er jo fint å vite at man har gjort en god jobb da, så litt er jo absolutt greit
edderkoppdame Skrevet 7. november 2013 #106 Skrevet 7. november 2013 Og her diskuteres sædmengde så spruten står. Artig! 1
Mann 42 Skrevet 7. november 2013 #107 Skrevet 7. november 2013 Det strøymer på så ein knapt kan andas! 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #108 Skrevet 7. november 2013 Enig. Jo mindre jo bedre. Anonymous poster hash: 44c8f...537
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #109 Skrevet 7. november 2013 Det finnes knapt noe mer turn-off en damer som sier æsj og fysj til seksualiteten din. Menns orgasme og sprut er åpenbart noe herk. Et utrolig negativt signal å gi. Dere skjønner ikke hva sex kan være hvis dere ikke får partneren til å føle seg ønsket. Den samme partneren vil vokse som elsker hvis han føler seg satt pris på, men visne tilsvarende hvis han bare møtes med "æsj". Honnør til Nefertiti og andre som åpenbart har skjønt dette med tenning som mekanisme og at en person som føler seg verdsatt vil være en vesentlig bedre partner enn en som ikke føler dette.Hold deg for god til å spekulere i hva jeg er. Dessuten tar du feil. Det finnes mange kvinner som ikke forstår å utnytte seksuell tenning til å flytte grenser for egen seksualitet. Og det finnes kvinner som overhodet ikke forsøker å skjule at de egentlig ikke liker at en mann får orgasme med påfølgende sædsprut. Og det er lett å forstå dette på kroppsspråk og annen kommunikativ atferd. Og det er veldig turn-off. Når det er sagt, finnes det heldigvis også kvinner som skjønner potensialet i egen seksuelle tenning og hvilke signaler man gir partneren. Disse kvinnene er meget gode seksualpartnere. Og som oftest har de levd noen år. Hva mener du når du skriver "dere" her? Er dette et forsøk på å starte en slags kjønnskrig? For det du skriver om at personer ønsker å føle seg verdsatt, og at vi ønsker at vår seksualitet skal bli tatt imot på en åpen, fin og god måte, er da helt universelt, og selve grunnlaget for at man skal ha bra sex sammen. Det er ikke noe som er spesifikt for menn. Og hvis du leser en del innlegg her på forumet, så ser du raskt at det finnes en masse jenter og kvinner som også føler at deres seksualitet blir lagt bånd på av samfunnets og av menns holdninger. Man skal være tilstrekkelig dydig, tenkelig og kvinnelig. Det er dessuten barnelærdom innenfor mellommenneskelige relasjoner at man møter en ny person med respekt, åpenhet, og uten fordommer eller forutinntatthet. Heldigvis er nesten alle jeg kjenner nettopp slik.Anonymous poster hash: eca33...d78 4
Jalp Skrevet 7. november 2013 #110 Skrevet 7. november 2013 Hva mener du når du skriver "dere" her? Er dette et forsøk på å starte en slags kjønnskrig? For det du skriver om at personer ønsker å føle seg verdsatt, og at vi ønsker at vår seksualitet skal bli tatt imot på en åpen, fin og god måte, er da helt universelt, og selve grunnlaget for at man skal ha bra sex sammen. Det er ikke noe som er spesifikt for menn. Og hvis du leser en del innlegg her på forumet, så ser du raskt at det finnes en masse jenter og kvinner som også føler at deres seksualitet blir lagt bånd på av samfunnets og av menns holdninger. Man skal være tilstrekkelig dydig, tenkelig og kvinnelig. Det er dessuten barnelærdom innenfor mellommenneskelige relasjoner at man møter en ny person med respekt, åpenhet, og uten fordommer eller forutinntatthet. Heldigvis er nesten alle jeg kjenner nettopp slik.Anonymous poster hash: eca33...d78 "Dere" i denne sammenhengen er de som ser ned på menns seksualitet og signaliserer dette med fysj og æsj. Det hender ikke sjelden at det er de samme som skriver her inne om at deres mannlige seksualpartner ikke lenger har lyst til å ha sex med dem. Pussig. Dette er ikke spesifikt for kvinner, men når temaet er sædsprut, blir jo vinklingen slik den blir. Og nei, jeg ønsker Ikke kjønnskrig, men vi ser da tråder opp og tråder ned her på forumet som har et problematiserende og negativt perspektiv på menns seksualitet. Begreper som mannsgris og bitterpikk er mye benyttede begreper på et kvinneforum som dette. Bortsett fra en del av oss menn her inne, er det ingen kø av kvinner som tar til motmæle mot de holdningene som ligger bak bruken av disse begrepene som hersketeknikker i en debatt. Når det er sagt, er det ingen problemer for meg å si meg enig i at det å møte en person med anstendighet, respekt og aksept, ikke er kjønnsbetinget. Men det er fryktelig turn off hvis en kvinne sier æsj hvis jeg skulle finne på å sprute sæd. Det tror jeg du skjønner og greier sikkert å relatere til en tilsvarende situasjon for deg, hvis du er en kvinne. Men hvorfor anonym? Jeg gjør ingen fortred. Det er bare ord, fattig formidlet via et tastatur. 1
Gjest Citronella Skrevet 7. november 2013 #111 Skrevet 7. november 2013 Jeg synes det er stas med en skikkelig ladning med god fart. Kjæresten har slike mengder at jeg faktisk er imponert! Digger å fortelle til ham hvor mye han spruter, og elsker å smøre det utover meg selv. Jepp! 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #112 Skrevet 7. november 2013 Vi er på side 6, så jeg vet ikke om det ble nevnet før, men de har sagt det på QI - det er en teskje menn får ut! Og jeg og sambo, som jeg sytnes kommer med litt mye, tenkte at det ikke kan stemme, så vi sjekket. Og jepp det var en teskje! Så alle som lurer, det er fritt fram å sjekke. Noen bare sprer sæd litt mer rundt, men mengden er nok ca det samme. Anonymous poster hash: 9bbb8...12c
Gjest Citronella Skrevet 7. november 2013 #113 Skrevet 7. november 2013 Vi er på side 6, så jeg vet ikke om det ble nevnet før, men de har sagt det på QI - det er en teskje menn får ut! Og jeg og sambo, som jeg sytnes kommer med litt mye, tenkte at det ikke kan stemme, så vi sjekket. Og jepp det var en teskje! Så alle som lurer, det er fritt fram å sjekke. Noen bare sprer sæd litt mer rundt, men mengden er nok ca det samme. Anonymous poster hash: 9bbb8...12c Har sjekket, og det er definitivt mer enn en teskje hos min kjæreste. Ingen regel uten unntak.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #114 Skrevet 7. november 2013 "Dere" i denne sammenhengen er de som ser ned på menns seksualitet og signaliserer dette med fysj og æsj. Det hender ikke sjelden at det er de samme som skriver her inne om at deres mannlige seksualpartner ikke lenger har lyst til å ha sex med dem. Pussig. Dette er ikke spesifikt for kvinner, men når temaet er sædsprut, blir jo vinklingen slik den blir. Og nei, jeg ønsker Ikke kjønnskrig, men vi ser da tråder opp og tråder ned her på forumet som har et problematiserende og negativt perspektiv på menns seksualitet. Begreper som mannsgris og bitterpikk er mye benyttede begreper på et kvinneforum som dette. Bortsett fra en del av oss menn her inne, er det ingen kø av kvinner som tar til motmæle mot de holdningene som ligger bak bruken av disse begrepene som hersketeknikker i en debatt. Når det er sagt, er det ingen problemer for meg å si meg enig i at det å møte en person med anstendighet, respekt og aksept, ikke er kjønnsbetinget. Men det er fryktelig turn off hvis en kvinne sier æsj hvis jeg skulle finne på å sprute sæd. Det tror jeg du skjønner og greier sikkert å relatere til en tilsvarende situasjon for deg, hvis du er en kvinne. Men hvorfor anonym? Jeg gjør ingen fortred. Det er bare ord, fattig formidlet via et tastatur. Jeg er nærmere 40, og jeg antar at du er omtrent på samme alder. Min hovedreaksjon på forumet her er at det er dominert av tenåringer, så dermed lurer jeg veldig på hvorfor du legger særlig vekt på hva som sies. For det et jo ikke spesielt interessant for voksne menneskers lliv hva slagsp ting som disluteres blant tenåringer.Anonymous poster hash: eca33...d78
Gorgonzola Skrevet 7. november 2013 #115 Skrevet 7. november 2013 Jeg er nærmere 40, og jeg antar at du er omtrent på samme alder. Min hovedreaksjon på forumet her er at det er dominert av tenåringer, så dermed lurer jeg veldig på hvorfor du legger særlig vekt på hva som sies. For det et jo ikke spesielt interessant for voksne menneskers lliv hva slagsp ting som disluteres blant tenåringer.Anonymous poster hash: eca33...d78 Men det er greit at du kommenterer det og ikke Jalp?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #116 Skrevet 7. november 2013 Det er høydepunktet med sex for meg.. Jeg er jente Anonymous poster hash: b653e...8af
Jalp Skrevet 8. november 2013 #117 Skrevet 8. november 2013 Jeg er nærmere 40, og jeg antar at du er omtrent på samme alder. Min hovedreaksjon på forumet her er at det er dominert av tenåringer, så dermed lurer jeg veldig på hvorfor du legger særlig vekt på hva som sies. For det et jo ikke spesielt interessant for voksne menneskers lliv hva slagsp ting som disluteres blant tenåringer.Anonymous poster hash: eca33...d78 Takk for komplimentet. Altså det som går på alder :-) Det er mange oppegående kvinner her inne som har synspunkter som både engasjerer og som er godt begrunnet her inne. Mange har levd et liv og det ser man på argumentasjonen. Det jeg synes er et problem, er at mange benytter AB funksjonen, og da vet man jo ikke hvem man debatterer med. Når det er sagt, er debatt en del av livet og hvordan vi utvikler oss. Debatt påvirker holdninger, og da bør man etter min mening også ta "ungdommen" såpass på alvor at man argumenterer ut fra et ståsted som er mer preget av å ha vært med noen år. Gode relasjoner handler for det meste om hvordan man "ser" den andre. Jeg mener det er viktig å bidra til at unge mennesker forstår at det teller vesentlig mer enn fasade og mer overflatiske verdier. Hvis mine bidrag kan medvirke til at noen andre kan senke skuldrene en smule, er det verdt det.
Gjest Heartbeat Skrevet 8. november 2013 #118 Skrevet 8. november 2013 Har sjekket, og det er definitivt mer enn en teskje hos min kjæreste. Ingen regel uten unntak. Det er mer her også Har sjekket! Digger masse sprut og mange ladninger!
fonten1 Skrevet 9. november 2013 #119 Skrevet 9. november 2013 Tror jeg må finne no annet en en tskje om mengden skal måles.. haha;) Ble litt nyskjerrig selv så tok meg friheten til å spøyte i et condom i natt og det kom så jeg.. kunne høre det for å si det sånn. Ble tre cm med sæd i den på en måte.. Ser jo at dette ble litt kaotisk å tenke på så det ligger en filmsnutt på nettet av meg i ekstase! Bare å søke på " massive norwegian cumshot" så ser man at teskje er ut:) Var fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #120 Skrevet 9. november 2013 Anonymous poster hash: 5bd02...0fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå