Gå til innhold

Til jentene: Er sædmengden imponerende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er digg om gutten spruter en del når det går for ham, det betyr jo også at han har vært flink og holdt seg noen dager. ;)

Hæh? Når ble det et poeng at han skal la være å runke? Jeg tenker at menn som runker lite er mindre seksuelle, og nok derfor ikke klarer å holde følge med meg seksuelt.

Anonymous poster hash: 67f04...abb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæh? Når ble det et poeng at han skal la være å runke?

Sier ikke at han skal la være å runke, men om han har klart å holde seg noen dager, av egen fri vilje, naturligvis, så synes jeg at det er en liten "bonus". ;)

Skrevet

Nei, mye sæd er ekkelt, og veldig lite imponerende. Hvorfor skulle det griseriet imponere der det havner på laken og sengetøy? Hadde det kommet ut som bittesmå diamanter eller andre juveler, DA hadde jeg blitt rimelig imponert.

Anonymous poster hash: 0369f...e87
  • Liker 5
Skrevet

Lol @ jenter som hater sperm. Herregud, det er helt naturlig og ufarlig. Kanskje dere skal vurdere legningen deres?

Anonymous poster hash: ccb57...ec8
  • Liker 1
Skrevet

Lol @ jenter som hater sperm. Herregud, det er helt naturlig og ufarlig. Kanskje dere skal vurdere legningen deres?

Betyr det at du er homofil da hvis du som mann f.eks ikke liker menstruasjon? Eller burde jeg kanskje leve i sølibat fordi jeg synes fartsstriper i underbukser er ekkelt?

Jeg skrev at mye sæd er ekkelt. Jeg vet da rimelig godt hva som kommer ut, men siden tråden handler om jenter synes sædmengde er imponerende, så må jeg da få lov til å svare NEI på det.

• Liker 7
Skrevet

Sier ikke at han skal la være å runke, men om han har klart å holde seg noen dager, av egen fri vilje, naturligvis, så synes jeg at det er en liten "bonus". ;)

Jeg kobler ikke i det hele tatt. Kvalifiserer det liksom til premie å være avholdende seksuelt? Sex er digg, og jeg synes man bør nyte det mest mulig. Blir litt skremt av sånne puritanske holdninger.

Skrevet

Betyr det at du er homofil da hvis du som mann f.eks ikke liker menstruasjon? Eller burde jeg kanskje leve i sølibat fordi jeg synes fartsstriper i underbukser er ekkelt?

Jeg skrev at mye sæd er ekkelt. Jeg vet da rimelig godt hva som kommer ut, men siden tråden handler om jenter synes sædmengde er imponerende, så må jeg da få lov til å svare NEI på det.

Nope, nå er du på seksualitetsforumet. Her liker du enten alt, eller så er du en snerpete drittkjerring som trolig er lesbisk og hater sex. Ironisk nok er det de som mener man skal like alt for å være verdt et knull og ikke ha grenser som er mest opptatte av å sette andre i bås, seksuelt og som mennesker.

Anonymous poster hash: 9cf20...eaf

• Liker 6
Skrevet

Jeg kobler ikke i det hele tatt. Kvalifiserer det liksom til premie å være avholdende seksuelt? Sex er digg, og jeg synes man bør nyte det mest mulig. Blir litt skremt av sånne puritanske holdninger.

Det er smak og behag. Jeg synes selv det er godt å vente litt innimellom, for jeg føler at det blir ekstra godt å pule når dagen kommer, men det er meg.

Let's agree to disagree! :)

• Liker 2
Skrevet

Det er kanskje det siste jeg tenker på. Klart jeg blir litt imponert når det renner ut lenge etter sex, men for å være ærlig er det egentlig mest upraktisk. Er også mye lettere å svelge hvis det ikke kommer så fryktelig mye :P

• Liker 1
Skrevet

Er du helt teit?

Innbiller du deg VIRKELIG at det å ha en preferanse som man diskuterer på nett også er noe som automatisk kommer uttrykk til når man er med en mann? Da er du særdeles naiv.

Hold deg for god til å spekulere i hva jeg er.

Dessuten tar du feil. Det finnes mange kvinner som ikke forstår å utnytte seksuell tenning til å flytte grenser for egen seksualitet. Og det finnes kvinner som overhodet ikke forsøker å skjule at de egentlig ikke liker at en mann får orgasme med påfølgende sædsprut. Og det er lett å forstå dette på kroppsspråk og annen kommunikativ atferd. Og det er veldig turn-off.

Når det er sagt, finnes det heldigvis også kvinner som skjønner potensialet i egen seksuelle tenning og hvilke signaler man gir partneren. Disse kvinnene er meget gode seksualpartnere. Og som oftest har de levd noen år.

Skrevet

Vi gutta blir ofte "stolte" da vi klarer å skyte ut en respektabel mengde sæd. Det får oss til å føle oss ekstra mandige, at vi "leverer sakene" etc. De tankene ligger jo i våre gener fra gammelt av, at vi er fruktbare, og kan føre rasen vår videre. Men nå om dagen føler vi oss bare "helt konge" når vi spruter mye.

Hva mener dere jenter om dette? Blir dere imponerte hvis dere har med en gutt hjem fra byen og han sputer masse over dere, eller er det ingen big deal?

I hodene våres føler vi at vi imponerer dere med vår sædmenge, men i virkeligheten kan det godt bare hende at vi imponerer oss selv :)

Anonymous poster hash: a5166...0e3

Jeg er ikke så opptatt av sæd_mengde_, men synes det er utrooooolig digg og supersexy hver gang det går for en mann inni meg. :nigo:

Anonymous poster hash: 7556d...3e1

Skrevet

Er ganske imponert over mengden min samboer klarer å lire utav seg når han kommer... Har aldri tenkt over det med andre, men han spruter så mye at det er vanskelig å unngå å legge merke til :P Men det er verken ekstra positivt eller ekstra negativt... Blir bare litt humor utav det. Holder på å prøve å få barn nå, så fleiper med at vi ikke bør bruke så altfor mange forsøk, da det vil bli ekstremt flaut å måtte stille med 10litersbøtte om han må sjekke sædkvalitet på en fertilitetsklinikk...

Skrevet

Takk for bekreftelsen på at det faktisk finnes folk fortsatt som tror det er urin. Jeg var litt usikker på om jeg skulle skrive det, siden jeg antok at folk nå var mer opplyst enn som så.

Lol, nei :fnise: Akk ja, dere jomfruer, dere jomfruer :rolleyes:

Hvorfor lukter det piss da? :)

Hilsen en som hater å squirte, blir utslitt og irritert av det. Skjønner virkelig ikke greien. En eks-ff av meg hatet også når det skjedde. :ler:

Skrevet

Det må være kun i ditt/deres hode.

Når han kommer inni meg ofrer jeg ikke det en tanke. Hvis han kommer på meg, helst så lite som mulig, det er jo klissete. Og i munnen min, en liten lading takk..

Anonymous poster hash: 56461...d0a

Skrevet

Hva mener dere jenter om dette? Blir dere imponerte hvis dere har med en gutt hjem fra byen og han sputer masse over dere, eller er det ingen big deal?

I hodene våres føler vi at vi imponerer dere med vår sædmenge, men i virkeligheten kan det godt bare hende at vi imponerer oss selv :)

Anonymous poster hash: a5166...0e3

OM jeg noen skulle finne på å dra med noen hjem, skulle jeg ikke hatt ubeskyttet sex, så sædmengden hadde jeg ikke tenkt på.

Og nei, mye sæd imponerer ikke.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Takk og takk. En kvinne etter mitt hjerte. Hater når damer syntes sæd er ekkelt, det er jo selve høydepunktet. Jeg elsker de dyriske kåte sekundene like før og etter en utløsning.

Anonymous poster hash: 42c26...9f2

Jeg simpelthen ELSKER sæd. Når mannen runker må han lage filmer til meg så jeg får se spruten :fnise: Elsker også bilder av sæd over ansiktet mitt osv, så vi knipser endel, haha!

Men det ser ut til at jeg er ganske så alene om dette :P Men sæd er digg, og da er det bare himmelen med masse sprut og mengde.

Ja, bonus i mer sæd ;) Min kjæreste bruker også å spare til meg så jeg får mest mulig :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER sæd. Når mannen runker må han lage filmer til meg så jeg får se spruten :fnise: Elsker også bilder av sæd over ansiktet mitt osv, så vi knipser endel, haha!

Men det ser ut til at jeg er ganske så alene om dette :P Men sæd er digg, og da er det bare himmelen med masse sprut og mengde.

Ja, bonus i mer sæd ;) Min kjæreste bruker også å spare til meg så jeg får mest mulig :fnise:

:blomst: Jeg er seriøst forelsket i deg, synd du tydeligvis er opptatt. :trist:

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

:blomst: Jeg er seriøst forelsket i deg, synd du tydeligvis er opptatt. :trist:

:laugh:

Skrevet

Ligger i genene våre fra gammelt av faktisk.......joa, spermproduksjonsgenet er forsåvidt viktig for artens overlevelse og er vel etter hva jeg kan huske over 600 millioner år gammelt :sjokkert:

Jeg tror de fleste kvinner er mere opptatt av utholdenhet, hardhet og kompatibilitet enn akkurat mengden som kommer ut, men jeg kan jo selvsagt være helt på bærtur.

Dette med store sædmengder er et slags atavistisk trekk. Aper har ENORME mengder sperma. Vi snakker om flere deciliter i slengen, og man tror at det er en del av konkurransen mellom hannene om å bli den som befrukter en gitt hunn; Hvis hun har parret seg med flere, så kan store sædmengder gjøre at konkurrentenes sæd spyles ut. I tillegg har de utvekster på penis som fungerer som børster. Det er nærmest snakk om kroker.

Mennesker, som er en anelse mer monogame, og som dessuten har en lang spedbarn-og barndoms-periode sammenlignet med aper, har ikke behov for å formere seg i samme tempo. Så vi kan nøye oss med en "loving spoonful"

• Liker 4
Skrevet (endret)

Dette med store sædmengder er et slags atavistisk trekk. Aper har ENORME mengder sperma. Vi snakker om flere deciliter i slengen, og man tror at det er en del av konkurransen mellom hannene om å bli den som befrukter en gitt hunn; Hvis hun har parret seg med flere, så kan store sædmengder gjøre at konkurrentenes sæd spyles ut. I tillegg har de utvekster på penis som fungerer som børster. Det er nærmest snakk om kroker.

Mennesker, som er en anelse mer monogame, og som dessuten har en lang spedbarn-og barndoms-periode sammenlignet med aper, har ikke behov for å formere seg i samme tempo. Så vi kan nøye oss med en "loving spoonful"

Litt usikker på hva du mener med "anelse mer monogame", vår biologi er nemlig også designet for spermkrig ;)

Mennesker har jo et multi-male/multi-female parringssystem hvor alfahanner ikke tar monopol på hunnene og kvinnene er mild variant av promiskuøse, dette siste punktet strides muligens de lærde om, og det har vært implisert at vi kansje ligner mer på f.eks bonobosjimpanser hvor sex i tillegg til reproduskjon brukes som en kommunikasjonsform og relasjonsbygger.

De er hyperseksuelle og promiskuøse og skiller seg fra andre primater i forhold til at de har mer sex per fødsel ratio, og selv om vi mennesker setter de i skammekroken på dette punktet så er det en del artige likheter i hvordan vi organiserer det sosiale nettverket rundt bl.a. sex.

Kan også nevnes at mennesker har stort volum på utløsning og høy konsentrasjon av sædceller i forhold til andre primater, så vi har ingenting å skamme oss for her ;)

Endret av Mike Waters

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...