Gå til innhold

Til jentene: Er sædmengden imponerende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi gutta blir ofte "stolte" da vi klarer å skyte ut en respektabel mengde sæd. Det får oss til å føle oss ekstra mandige, at vi "leverer sakene" etc. De tankene ligger jo i våre gener fra gammelt av, at vi er fruktbare, og kan føre rasen vår videre. Men nå om dagen føler vi oss bare "helt konge" når vi spruter mye.

Hva mener dere jenter om dette? Blir dere imponerte hvis dere har med en gutt hjem fra byen og han sputer masse over dere, eller er det ingen big deal?

I hodene våres føler vi at vi imponerer dere med vår sædmenge, men i virkeligheten kan det godt bare hende at vi imponerer oss selv :)

Anonymous poster hash: a5166...0e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe imponert hvis det er barn vi lager! :) Hvis det er et tilfeldig ligg på byen kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre :P

Anonymous poster hash: c7653...e2d

• Liker 6
Skrevet

Sædmengden er det siste jeg tenker på når kjæresten min får orgasme. Tror ikke jeg har tenkt tanken en gang. Og når jeg tenker over det så bryr det meg egentlig ikke. Så tror nok dere bare imponerer dere selv! ;):P

Anonymous poster hash: c07fa...750
  • Liker 17
Skrevet

Jeg blir ikke imponert, nei. Jeg bryr meg mer om hva som skjedde før utløsningen enn om hvor mye mannen klarer å "levere".

Anonymous poster hash: e754e...785
  • Liker 9
Skrevet

Jo mindre, jo bedre faktisk. Sæd har sykt ekkel konsistens, smaker vondt, og er bare et uønsket biprodukt av sex. Jeg vil ikke ha det i munnen, jeg vil ikke ha det i ansiktet, og den mengden jeg må tørke vekk fra andre deler av kroppen min bør være så liten som mulig, fordi det er ekkelt. "Leveres" sæden i skjeden forstyrres pH-balansen og det gir grobunn for uvelkomne bakterie- og soppinfeksjoner. Foretrekker derfor kondom som prevensjonsmiddel, så slipper jeg å være borti sæd i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 58687...772

• Liker 36
Skrevet

Argh, "vi gutta" az. Snakk for deg selv, spesielt når det er noe så ubetydelig som sædmengde. :P

• Liker 6
Skrevet

Vel, faktisk så vil jeg si jo mindre jo bedre. Jeg har ingen intensjoner om å få barn for øyeblikket, så for min del er sæd egentlig bare.. søl? Sålenge han kommer er det et fett :laugh:

• Liker 4
Skrevet

"Vi gutta"? Du er nok i mindretall der også. De fleste menn, og kvinner, er mer opptatt av selve orgasmen enn det kroppslige avfallet.

Anonymous poster hash: 67f04...abb
  • Liker 3
Skrevet

hehe, nei det imponerer ikke mye.

• Liker 2
Skrevet

Jo mindre jo bedre...

• Liker 3
Skrevet

Må si jeg ble litt skuffa nå, men slik er virkeligheten. Men jeg er jo en litt "dirty boy" kan man si.

Jeg sier fortsatt "vi gutta", for er du en storspruter (noe dere kanskje ikke er), gir du deg selv ekstra "cred" som det heter om dagen :)

Skrevet

Hiver meg på less is more i dette eksempelet her.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ligger i genene våre fra gammelt av faktisk.......joa, spermproduksjonsgenet er forsåvidt viktig for artens overlevelse og er vel etter hva jeg kan huske over 600 millioner år gammelt :sjokkert:

Jeg tror de fleste kvinner er mere opptatt av utholdenhet, hardhet og kompatibilitet enn akkurat mengden som kommer ut, men jeg kan jo selvsagt være helt på bærtur.

Endret av Mike Waters
  • Liker 4
Skrevet

Hiver meg på less is more i dette eksempelet her.

...but more is even more.

Anonymous poster hash: 6ffaf...21a

Skrevet

...but more is even more.

Anonymous poster hash: 6ffaf...21a

Nei, bare nasty.

• Liker 5
Skrevet

Enig med de andre , ju mindre desto bedre i grunnen.

Tror i grunnen at det hadde vært meget avtennende for meg om jeg hadde møtt en med kjempe ladning.

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye som sprutes er helt uinteressant. Jeg ser uansett ikke mengden, siden jeg foretrekker at han kommer inne i meg. På den måten joiner jeg ham i orgasme, i stedet for bare å være tilskuer.

• Liker 4
Skrevet

Tror nok de fleste kvinner bryr seg fint lite om mengden egentlig (og det kommer fra en som er spermfiksert). Men mindre du er på et bukkaketreff eller i en gangbang selvfølgelig, der tenner de veldig på store ladninger ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier fortsatt "vi gutta", for er du en storspruter (noe dere kanskje ikke er), gir du deg selv ekstra "cred" som det heter om dagen :)

Fiffig retorikk. De menn som er uenig spruter mindre enn deg, derfor kan du heve deg over det. :fnise:

Denne holdningen er heller ikke spesielt attraktiv blant damene. Så vet du det.

Anonymous poster hash: 67f04...abb

• Liker 13
Skrevet

Han fyller meg gjerne noen ganger sa jævlig opp at det renner lenge, da blir jeg overrasket over hvor mye som er mulig å sprute ut om gangen, og litt imponert og, hehe.

Anonymous poster hash: 98a20...e20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...