Gå til innhold

Hvilken truse foretrekker norske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nummer 4 hjemme/sove/mensen

nummer 1 og 2 til vanlig. (Ja er sikkert uhygienisk, men ser best ut under jeans på meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, har dere lest artikkelen eller? Utrolig bra. Hvorfor er vi så mye mer usexy og praktiske enn svenskene, for eksempel?

Den svenske er forresten den som ligner mest på mine truser, eller- de fine trusene mine altså. De andre jeg har er kjedelige og svarte, men veeldig praktiske... String sluttet jeg med etter tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2 (string) eller nummer 4 (boxer).

Jeg hadde en hipsterperiode, men nå som jeg har fått litt finere rumpe, så ser jeg hvor ødelagt rumpa blir i stramme bukser dersom man bruker hipsters eller thaitruser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 og nr 5 :)
Jeg er nylig blitt "stringløs" da det plutselig har blitt veldig ubehagelig å gå med string...
Også skal det jo se innbydende ut også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt nr 2. Men det bør være hvit farge så jeg kan se alle de herlige bremsesporene jeg har samlet i løpet av dagen.



Anonymous poster hash: e6361...b90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 2, det ser best ut under bukser og skjørt som er litt stramme.



Anonymous poster hash: 09c6d...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nummer 4 best, den er behagelig :) Jeg har egentlig mest truser som nummer 5.

De får meg til å få litt større rumpe. Jeg er veldig ung, men jeg trenger tips her inne, fordi jeg ikke bor med moren min... Nummer 5 er også litt bedre. De klør ikke så mye nederst på rumpa... Men jeg har aldri brukt stringtruse, det ser ikke godt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ingen som lurer på hvorfor norske kvinner går med den manneboxeren mens andre damer i Europa velger sexy blonder? Til og med Sverige, som vi burde kunne sammenligne oss med ift klima og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som lurer på hvorfor norske kvinner går med den manneboxeren mens andre damer i Europa velger sexy blonder? Til og med Sverige, som vi burde kunne sammenligne oss med ift klima og sånt.

Hvem har sagt at man går i "manneboxeren"? Jeg personlig liker fasongen på denne bedre, da jeg helst vil slippe å ha undertøyet opp i rompa, men det betyr overhodet ikke at jeg ikke har sexy undertøy med blonder på ;)

Anonymous poster hash: b1029...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at man går i "manneboxeren"? Jeg personlig liker fasongen på denne bedre, da jeg helst vil slippe å ha undertøyet opp i rompa, men det betyr overhodet ikke at jeg ikke har sexy undertøy med blonder på ;)

Anonymous poster hash: b1029...150

Ah, leste artikkelen nå. Men dette sier da lite om hvilke truser folk flest går med, men at det er en populær modell som mange har noen av. Det betyr jo ikke nødvendigvis at de går med bare den. ;)

Jeg har truser i utrolig mange forskjellige modeller og forskjellige merker, og et par som ligner nr. 4 (selv om jeg personlig synes Bjørn Borg koster litt for mye til at jeg gidder), jeg tviler sterkt på at jeg er den eneste.

Anonymous poster hash: b1029...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...