Gå til innhold

Hvilken truse foretrekker norske jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nr 4 ligner mest på de jeg bruker, men mine er Kari Traa hipsters.

Edit; de heter hipsters, men det er per definisjon boxers.

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater bjørn borg. Det er så utrolig ikke feminint og utrolig stygt.



Anonymous poster hash: 0ab02...125
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mest nr 2 når jeg har stramme bukser, og nr 4 ellers. Er forsåvidt også glad i hotpants av typen 3/5 (gjerne de som går LITT lenger ned på rumpa) - hvis du overser at de på bildet er blonder.

Edit; Ser at i tråden heter det hipsters.. Hva er egentlig den offisielle forskjellen på boxer, hipster og hotpants? :P

Endret av Lucid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Hvor får jeg taket i slik som nr 1. ????



Anonymous poster hash: 229bb...ff4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nr 2 går det nok mest i, men dersom jeg skal gjøre meg ekstra sexy og sprade rundt i trusa blir det noe som nr 1 eller 5, for i de ser rumpa mi best ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best string. Trodde ikke norske kvinner likte best bjørn-borg.

Greia med den er at det er et eksempel på en hipster. G-strenger kan forverre hemoroider, så etter fødsel har dette vært utelukkende for min del.

Anonymous poster hash: 7d637...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke gått for Bjørn Borg-modellen selv om jeg svarte nummer 4. Men jeg liker boxere/hipsters (aner ikke hvor grensen går, men de går stort sett rett over ved lårene. Ikke lange bein på dem, men de går ikke opp på siden heller. Blonder er stort sett utelukket (annet en sånne pyntekanter) og det samme gjelder string.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her er jo en helt håpløs samling truser. Jeg fordrar ikke string eller truser som skjæres høyt opp på rompa, men jeg bruker da vitterlig ikke kun nr. 4 eller tilsvarende for det, de finnes faktisk i litt mer sexy varianter enn tykk bomull (selv om de også kan være behagelige til sitt bruk) :P



Anonymous poster hash: b1029...150
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har truser primært i utførelsene 1, 3, 4 og 5. Foretrekker helst å bruke boxer, har maange fra pierre robert (beste boxerne!) Men hvis jeg skal bruke stramme bukser bruker jeg nr. 1 og jeg troor ikke trusa syntes gjennom buksa, ikke at jeg bryr meg særlig heller da :danse: Vil jeg gjøre meg litt sexy for kjæresten bruker jeg enten 1,3 eller 5. String bruker jeg rett og slett ikke, for ubehagelig og uhygienisk. Som en lærer i gynekologi på skolen min sa "stringtrusa er en motorvei for bakteriene fra endetarmen til vagina." :fnise: Men hun hadde seriøst et usunt hat-forhold til stringtrusa da, drev nærmest hat-propaganda :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Av disse: nr 4.

Ale de andre går jo inn i rumpesprekken på en eller annen måte. Man kan fint finne pene truser som ikke er stringtruser. Det er ikke enten blonde-string ELLER bjørn borg liksom ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

stringtruse vil nok alltid være min favoritt, synes alt annet er meget ukomfortabelt å ha på :)

edit: skrivefeil

Endret av handballspiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...