FruN Skrevet 13. januar 2014 #301 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg er fast bestemt på at en bitteliten dessert om dagen, etter middag, er bra for å holde søtsuget på et lavt nivå Det blir en fin avrunding på et måltid og en god måte å få i seg frukt på (sett at det blir en fruktsalat e.l.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #302 Del Skrevet 13. januar 2014 Er det nå jeg skal si at plommer som har tilbragt høsten i likør også er frukt? Men jeg har og tro på dette med littegranne i steden for ikkeno. Og på at kake er sunt. Eplekake, feks har jo mye frukt i seg. og sitronpai har mengder med c-vitamin... For ikke å snakke om alle antioksidantene i en sjokoladekake! Kanskje burde vi droppe middagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. januar 2014 #303 Del Skrevet 13. januar 2014 Selvfølgelig er de det! Det viktigste med det meste er måtehold Og jeg er helt enig i kake-argumentene dine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. januar 2014 #304 Del Skrevet 13. januar 2014 Dessert er ikke like godt og fristende uten middag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #305 Del Skrevet 13. januar 2014 Nei, det er noe der. Og så er det mye god middag. Blåskjell. Pasta. Hjemmelaget italiensk pizza. Tror jeg må finne noe kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2014 #306 Del Skrevet 14. januar 2014 Dessert er ikke like godt og fristende uten middag da.. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2014 #307 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg kan våkne og tenke på dessert med en gang jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. januar 2014 #308 Del Skrevet 14. januar 2014 Setter igjen en lime-kake og skynder meg ut på kjøkkenet for å lage middag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #309 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg kan våkne og tenke på dessert med en gang jeg I søreuropa kaller de dette frokost. snodig nok er jeg den eneste jeg vet om som setter pris på en kremfyllt croissant eller et stykke terte til frokost. En må da omfavne de lokale tradisjoner! Setter igjen en lime-kake og skynder meg ut på kjøkkenet for å lage middag! Jatakk! Tar gjerne litt middag også, altså... Benytter du ekstra tid til å lage ekstra god mat, Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. januar 2014 #310 Del Skrevet 14. januar 2014 Hva mener du? En premie er alltid best når man føler en har fortjent den Hva man må gjennom for å fortjene premien er en annen sak Men middag er et alternativ Setter igjen en lime-kake og skynder meg ut på kjøkkenet for å lage middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #311 Del Skrevet 16. januar 2014 Bra det snart er fredag, for nå er jeg utslitt. Har til og med vært i Oslo noen timer denne uka. Og så har jeg spist herlig, deilig gresskarsuppe. Det er så god middag at jeg må debattere om jeg må spise desserten først for å fortjene middagen, eller hvordan det hele blir. Uansett ble det fortært slike stoooooore hjemmelagde cookies til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2014 #312 Del Skrevet 16. januar 2014 ...snodig nok er jeg den eneste jeg vet om som setter pris på en kremfyllt croissant eller et stykke terte til frokost. Nå vet du om ei til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #313 Del Skrevet 17. januar 2014 Nå vet du om ei til! Skulle vi ikke ha tatt oss en rundtur nedover Europa, Hoppe? Frokost er jo dagens viktigste måltid, sier noen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2014 #314 Del Skrevet 17. januar 2014 Jovisst! Jeg er sikker på at når vi kommer durende med happy-bussen, så er det flere som plutselig ser betydningen av en god start på dagen og blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. januar 2014 #315 Del Skrevet 17. januar 2014 Benytter du ekstra tid til å lage ekstra god mat, Aldri? Ja gjett om jeg gjør Anje! God helg til deg! Og jeg blir mer enn gjerne med på tur med Happybussen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2014 #316 Del Skrevet 18. januar 2014 God lørdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #317 Del Skrevet 18. januar 2014 Ja gjett om jeg gjør Anje! God helg til deg! Og jeg blir mer enn gjerne med på tur med Happybussen! God helg Aldri! Er det selskapligheter videre utover helgen også? God lørdag.... God lørdag til deg og. Her var det overraskende fredagsbesøk så det ble koselig kveld med vin og godt selskap. I dag skal jeg nyte eget selskap og bare late meg på sofaen og kanskje vurdere en god ansiktsmaske. Om jeg orker. Men det merkes at det er januar, så det hade absolutt vært på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #318 Del Skrevet 22. januar 2014 Amsterdam. Jeg har bestemt meg for april. Amsterdam, tulipaner, kanaler, vår. Og så lurer jeg litt på om en vintertur til London kunne vært noe. Det er nemlig så leeeenge siden jeg var noen plass. Og litt shopping hadde ikke vært feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2014 #319 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg liker sånne bilder på en grå januardag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. januar 2014 #320 Del Skrevet 22. januar 2014 Åh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå