FruN Skrevet 4. februar 2014 #421 Del Skrevet 4. februar 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #422 Del Skrevet 4. februar 2014 Bare jeg ikke mister ventilasjonen. Piper den kopimaskina konstant eller? Bråker vel litt den også. Jeg vil helst være skjermet for mest mulig støy... Jeg og liker det stille. Så derfor er det logisk at jeg jobber et sted der det er konstant støy og uro og alltid skjer en krise akkuraaaaaaat idet jeg har tatt fatt på noe som krever konsentrasjon. og når alle endelig har gått hjem for kvelden så er det meg og den pipende kopimaskina. Haha, jeg var sånn før. Men nå har jeg ikke på varme på soverommet, så det varierer ettersom hva det er ute. Mellom 9 og 13 grader er vanlig på denne tiden av året. Oftest 13 faktisk. Og om sommern må vinduet opp og da er det 20 eller mer, og jeg smelter! 9 grader? Det er kaldt! Jeg får stiv nakke og sliter med helsa bare det bikker under 20 og kommer litt trekk. Jeg greier ikke varme på soverommet Jeg foretrekker flere pledd/varmepledd og kald luft Og kroppsvarme Ja, altså, kroppsvarme blir aldri feil. Men gjerne 25 grader + kroppsvarme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #423 Del Skrevet 4. februar 2014 Hmmm spørs hvor godt de vil trives om det er dårlig med sol der? 2 dager føles veeeeeldig lenge når man venter på spiring! Det er kjempelenge! Sånn her somling vil jeg ikke ha i krukkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. februar 2014 #424 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg og liker det stille. Så derfor er det logisk at jeg jobber et sted der det er konstant støy og uro og alltid skjer en krise akkuraaaaaaat idet jeg har tatt fatt på noe som krever konsentrasjon. og når alle endelig har gått hjem for kvelden så er det meg og den pipende kopimaskina. 9 grader? Det er kaldt! Jeg får stiv nakke og sliter med helsa bare det bikker under 20 og kommer litt trekk. Ja, altså, kroppsvarme blir aldri feil. Men gjerne 25 grader + kroppsvarme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 5. februar 2014 FruN da! Må ikke begynne å besvime! Såder! Avkjølt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. februar 2014 #426 Del Skrevet 5. februar 2014 Takk! :is: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. februar 2014 #427 Del Skrevet 5. februar 2014 Is nå? Jeg er ikke så hissig på det. 25 grader er litt drøyt da, men jeg kan godt ha litt over 20 i store deler av leiligheten min, bare ikke på soverommet. Der må det være litt kaldere, men ikke så kaldt som mellom 9 og 13 grader..., hvordan klarer du det? På sommeren blir det for varmt der, men da må jeg tåle det enten jeg vil eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #428 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg har balansert ventilasjon, så innluften min er på sånn noenogtjue grader om vinteren. Og så har jeg varme i gulvet oppå det. Om sommeren får det bli så varmt det bare orker, jeg kjøler aldri ned soverommet - på ferie bor jeg aller helst uten aircondition, for en 30-35 på soverommet plager ikke meg på noe vis. Om det blir for ille så spiser jeg bare litt ekstra is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. februar 2014 #429 Del Skrevet 5. februar 2014 Ja noen klarer å ha det så varmt, andre klarer ikke det. Jeg er en frossen-pinne, og jeg tåler ikke gjennomtrekk eller for mye aircondition, men på soverommet mitt vil jeg ha det noe kaldere enn andre steder i leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #430 Del Skrevet 5. februar 2014 Sånn er vi. Så lenge ikke en som liker 25 grader deler hus med en som liker 15 grader så er vel alt fryd og gammen. FruN nevnte London, så nå har jeg siklet på Londonbilder (skal ikke mer til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. februar 2014 #431 Del Skrevet 5. februar 2014 Ekling leggeutbildersåjegfårbareendamerlysttilådra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #432 Del Skrevet 5. februar 2014 Men det var du som fristet meg først. Sådetså! Hva med å tyvlåne ballongen til Aldri og ta oss en svipptur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2014 #433 Del Skrevet 5. februar 2014 Fristerinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. februar 2014 #434 Del Skrevet 5. februar 2014 Den er god, må bare plukke opp Tekola, missdior og Daybreak på turen Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #435 Del Skrevet 5. februar 2014 Jada! Vi plukker opp alle som vil! Og så lander vi på taket av Whittards og drikker afternoon tea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2014 #436 Del Skrevet 5. februar 2014 Is nå? Jeg er ikke så hissig på det. 25 grader er litt drøyt da, men jeg kan godt ha litt over 20 i store deler av leiligheten min, bare ikke på soverommet. Der må det være litt kaldere, men ikke så kaldt som mellom 9 og 13 grader..., hvordan klarer du det? På sommeren blir det for varmt der, men da må jeg tåle det enten jeg vil eller ei. Jeg er nydusjet og varm når jeg legger meg. Når det er under 13 må jeg ha på pysj da men jeg har merket at jeg sover mye bedre når det er kaldt i rommet. Og jeg som sliter litt med søvn må legge til rette for så bra søvn som mulig. Men det går jo gradvis til så kaldt da. På sommern er vinduet åpent, lukker det når det kryper ned mot 4-5 grader ute, og har det lukket frem til våren. Så det blir jo veldig gradvis kaldere og da blir man vant til det. Når jeg kommer hjem fra ferie i varme strøk på vintern må jeg sette på ovnen. Så bruker jeg et par uker på aklimatiseringen til ovnen er av igjen. Bruker ikke air con på ferie jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. februar 2014 #437 Del Skrevet 5. februar 2014 Veeeeent på meg! Jeg vil også væme til London! Men hvordan skal det gå med nattetemperaturen i ballongen? Noen vil ha minus- og noen vil ha plussgrader! Og, det er ikke et rom til hver i den kurven altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva er det du sier, Aldri? Og jeg som tenkte at luftballongen var av samme type som reiseteltet til Brødrene Dal! En sånn en som utvider seg etter behov og kommer med egen, oppblåsbar tjener. Med et romslig luksusrom til hver av oss med egen temperaturregulering (men helst vinduene igjen - vil ikke at folk faller utav!) og stue og kjøkken. Er det en helt vanlig ballong? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. februar 2014 #439 Del Skrevet 5. februar 2014 Hva er det du sier, Aldri? Og jeg som tenkte at luftballongen var av samme type som reiseteltet til Brødrene Dal! En sånn en som utvider seg etter behov og kommer med egen, oppblåsbar tjener. Med et romslig luksusrom til hver av oss med egen temperaturregulering (men helst vinduene igjen - vil ikke at folk faller utav!) og stue og kjøkken. Er det en helt vanlig ballong? Å nei shit, jeg glemte meg visst helt bort Anje! Klart det er en kurv som utvider seg etter behov! Men eh...egen oppblåsbar tjener...? Det er ikke meg i hvert fall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2014 #440 Del Skrevet 5. februar 2014 Isåfall vil jeg gjerne ha loftsrommet, med balkong i ballongen og utsikt fra Gudenes ståsted! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå