Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Og Aldri: det er ikke lenge til, nei. Men mandagen er jo kjempe-rett rundt hjørnet. :bolledeig: Er du sånn som synes å pakke er bare moro, eller drøyer du det i det lengste (sånn som meg)?

Jeg drøyern til et par dager før jeg skal ut å reise Anje. :(

Men i forkant har jeg tenkt og tenkt og har alt klart i hodet på hva jeg skal pakke ned når den dagen kommer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker og tenker også før reising, men kan ikke si at mitt hode er helt klart. Det er heller mere diffust alt sammen.

Derfor har jeg alltid dobbelt så mye med meg som jeg hadde tenkt. Jeg er flink sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Clas Ohlson får man kjøpt bildeopphengsgreier med lim bakpå, så man ikke trenger lage hull i veggen! :opplyser:

Kan man pakke god tid i forveien? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drøyern til et par dager før jeg skal ut å reise Anje. :(

Men i forkant har jeg tenkt og tenkt og har alt klart i hodet på hva jeg skal pakke ned når den dagen kommer! :ler:

Litt sånn som meg, altså. Jeg pakker ofte kvelden før... :dry:

Jeg tenker og tenker også før reising, men kan ikke si at mitt hode er helt klart. Det er heller mere diffust alt sammen.

Derfor har jeg alltid dobbelt så mye med meg som jeg hadde tenkt. Jeg er flink sånn. :)

Da har du i alle fall ikke med deg for lite. :) Jeg er alltid så "bekymret" for å få plass til alle innkjøpene på returen at det faktisk har hendt seg jeg pakker for lite. :lol: (men kofferten er fin og full hjem igjen, altså :sjenert: )

På Clas Ohlson får man kjøpt bildeopphengsgreier med lim bakpå, så man ikke trenger lage hull i veggen! :opplyser:

Kan man pakke god tid i forveien? :bond:

Jeg har en slektning som til og med testpakker en uke eller to før avreise! :opplyser:

Problemet med lim er at veggene mine er malt tapet. Veik, malt tapet. :dry: lim på dem vil (har jeg erfart) føre til at biter løsner. :bond:

God søndag til Anjedamen. :)

God søndag! :blomst: Det hopper og går? :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slektning som pakker 2 uker før avreise. Og da har hun ikkeno å ha på seg de siste 2 ukene før ferie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: En mellomting mellom det og meg ville sikkert blitt bra. :lol:

Lurer på om Aldri er reisesyk, jeg? :lete:

Her i huset er det nybakt varmt brød med syltetøy og brunost. :spise: Og etterpå en av mine digre chocolate chip cookies. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: God mandag Anje?

Jeg har ikke reisefeber ennå, men kanskje du tenkte at det var denne mandagen jeg skulle reise? Det er litt forskjellig betydning av "neste mandag" rundt om i landet. For meg er det ikke førstkommende, men den som kommer etter der. :ler:

Orker du litt dessert i dag også? :rosaengel:

YoQNr6g.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: God mandag Anje?

Jeg har ikke reisefeber ennå, men kanskje du tenkte at det var denne mandagen jeg skulle reise? Det er litt forskjellig betydning av "neste mandag" rundt om i landet. For meg er det ikke førstkommende, men den som kommer etter der. :ler:

Orker du litt dessert i dag også? :rosaengel:

Det der sier en venninne av meg også! :bond: Vi må alltid huske å bruke dato om vi avtaler noe (er jo trist om vi skal møtes "neste" helg og så snakker vi om to ulike helger :hoho: )

Men NÅ skal du reise neste mandag, for meg. :opplyser::fnise:

Og jeg har alltid plass til dessert. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier på samme måte som Aldri. Så for meg "reiser hun på mandag". :ler:

Jeg og Aldri er jo fra samme kant av landet, så sikkert derfor vi sier likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaa! :hoppendeglad::hoppendeglad: Vi er egentlig tvillinger som er født med noen års mellomrom! :hoho:

Om 29 minutter er det "på mandag" siden det ennå er mandag blir det "til neste mandag" akkurat nå! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jge vurderer å så paprika og chili. Men er det altfor tidlig? :klo: Det er for tidlig for tomater, men desse paprikaplantene vokser jo helt ulikt tomaten. Hm.

Jeg bruker ikke å være altfor tidlig ute med å så, altså. :sjenert: Det er bare sommeren som hvert år er forsinket! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Sang i tråden! :goodbye: Hei Hoppe!

Jeg har (endelig :daane: ) fått ferdig hekleteppet mitt. Jeg er ikke sånn heeeelt superfornøyd. Tråden var så loete at jeg følte det måtte toves litt, og så langt så bra, men nå er det jo ikke lengre mykt-som-en-sky. Skal ikke være lett. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så fint! Gratulerer så masse. Eh...hvilke farger og hva laget du sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få opp et bilde i kveld (om jeg husker det.. :sjenert: ).

Sånn for en stund, i alle fall. Vil ikke at de som får den kjenner det igjen, selv om sjansen sikkert er bitteliten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...