Gå til innhold

Janne Formoe og Jan Fredrik Karlsen - Hva er greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det hadde vært så at og fram med de hvis de ikke hadde fått det barnet deres i 2005. Tror kanskje hun er mye av grunnen til at de prøver.
Husker da det kom saker hvor folk i familien til Jan F ønsket Janne velkommen tilbake til familien. Og så er det slutt like etter. Nei uff.



Anonymous poster hash: 9238f...a21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det hadde vært så at og fram med de hvis de ikke hadde fått det barnet deres i 2005. Tror kanskje hun er mye av grunnen til at de prøver.

Husker da det kom saker hvor folk i familien til Jan F ønsket Janne velkommen tilbake til familien. Og så er det slutt like etter. Nei uff.

Anonymous poster hash: 9238f...a21

http://www.seher.no/kjendis/vi-er-kjempeglade-de-er-sammen-igjen-63670

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10104450

http://i39.tinypic.com/5mc0sz.jpg

Avslutter med dette:

- Hvordan skal dere klare å holde sammen denne gangen?

- Tja, vi kan jo møtes her ved dette bordet om fem år, så skal jeg fortelle deg hvordan vi fikk det til, sier Jan Fredrik og ler sin karakteristiske latter.

Anonymous poster hash: 9238f...a21

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hørte om dem, skulle de flytte sammen igjen. Har ikke fått med meg at det er slutt igjen. Lurer på hva i all verden de tenker...

Hva som gjør at de prøver igjen og igjen, hva som gjør at de gir opp.. Og om de har prøvd samlivskurs e.l.

Jeg mener at om man tar steget og gjør det slutt, så skjer det èn gang. Altså må man være helt sikker....



Anonymous poster hash: 4d077...383
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg hørte om dem, skulle de flytte sammen igjen. Har ikke fått med meg at det er slutt igjen. Lurer på hva i all verden de tenker...

Hva som gjør at de prøver igjen og igjen, hva som gjør at de gir opp.. Og om de har prøvd samlivskurs e.l.

Jeg mener at om man tar steget og gjør det slutt, så skjer det èn gang. Altså må man være helt sikker....

Anonymous poster hash: 4d077...383

Det er Se og hør som skrev det først, så kom TV 2. Ingen av mediene har fått en bekreftelse fra Janne eller Jan Fredrik Karlsen. Så det kan jo være at det ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 9238f...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Synes de er barnslig søte. Hvis det stemmer så håper jeg de får det til denne gangen :)

Håper alltid det jeg også, så vi får krysse fingrene. Føler de er ment to be:) hehe

Anonymous poster hash: 9238f...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What? Hva skjedde med Sunniva og Pinky? De var jo meant to be!

Ja <3 <3

Anonymous poster hash: 9238f...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist for datteren, får håpe hun ikke preges for livet med tanke på egne forhold. Synd at Jan Fredrik og Janne ikke klarer å få det til, men om de ikke hadde hatt Felicia sammen så hadde de vel aldri prøvd på nytt så mange ganger heller. Av respekt for datteren så syns jeg imidlertid at de skal la være å forsøke flere ganger... Har hørt at Jan Fredrik overhodet ikke er av den trofaste typen så det har sikkert også litt å si.



Anonymous poster hash: b46fe...f10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her burde se og hør kommet med en oppdatering!!!



Anonymous poster hash: 6299e...1c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet gjentatte ryddinger stenges nå tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...