Gå til innhold

Janne Formoe og Jan Fredrik Karlsen - Hva er greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med Janne Formoe og Jan Fredrik Karlsen da? Sammen, slutt, sammen, slutt, osv..



Anonymous poster hash: 88da7...da1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem faen bryr seg?

Hva faen er dette for et idiotsvar?

Anonymous poster hash: a1a61...d5a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Men jeg håper de har funnet ut av ting, sånn ordentlig, denne gangen. Og at de holder sammen:)

Best for dem, best for barnet.



Anonymous poster hash: 4d077...383
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Men jeg håper de har funnet ut av ting, sånn ordentlig, denne gangen. Og at de holder sammen:)

Best for dem, best for barnet.

Anonymous poster hash: 4d077...383

Men nå er det slutt igjen..

Anonymous poster hash: 88da7...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Men jeg håper de har funnet ut av ting, sånn ordentlig, denne gangen. Og at de holder sammen:)

Best for dem, best for barnet.

Anonymous poster hash: 4d077...383

Er de sammen igjen da?

Det er jo bare et par dager siden sist det ble slutt.

Anonymous poster hash: 9fe65...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greia er Jan Fredrik Karlsen.

Janne er nok virkelig glad i han. Men hyperaktive Karlsen er ikke til å leve med i det lengre løp. Overentusiatisk og for intens. For en kort periode går det greit, men etter en stund er det bare slitsomt..

Eller så har Karlsen gode overbevisningsevner og klarer å mase seg tilbake i forholdet gang på gang..

Hvem vet? Noen som leser Se & Hør?



Anonymous poster hash: 43f7e...6ea
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller kanskje Janne aldri får nok av Karlsens grove utstyr.



Anonymous poster hash: bc6b5...b50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er et så fint par, at jeg skulle ønske at de forble sammen. Må være vanskelig for datteren når mamma og pappa gjør det slutt så mange ganger.



Anonymous poster hash: 9238f...a21
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( hadde virkelig håpet de skulle klare dette denne gangen. Det er jo faktisk 3år siden de sist var i forhold sammen. Siden alle de årene er en veldig laaaang tenkepause syntes det var veldig romantisk at de fant igjen sammen denne gangen. Nytt hus og hele pakka. Synd alt glapp på under et halvt år. :(

Anonymous poster hash: 5c461...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker også på datteren deres oppi dette! Det må være veldig forvirrende at mamma og pappa aldri klarer bestemme seg, og at hun aldri kan stole på at nå skal de bo sammen alle tre. Vips, så er det slutt igjen i neste uke liksom! Da må det da nesten være bedre å gi slipp på hverandre en gang for alle, og gå videre? Trist for datteren det også så klart, men kanskje bedre med en avklart situasjon som hun venner seg til enn fram og tilbake hele tiden..



Anonymous poster hash: 58ea3...cd1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også synd på datteren! Lurer også på om det er en av dem som stadig gjør det slutt, eller om de alltid er enige om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan vel lett fremstå som litt pinlig. Men det er jo medaljens bakside når man blir eksponert for media.

Da får de med seg tingene i livet som ikke alltid går som man vil...

Men de skal nå ha for å prøve da! Litt sånn elsk-hat forhold. Vi får vente i spenning på å se hva som skjer videre :) Er jo litt fifty-fifty?



Anonymous poster hash: 14ee6...004
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg tåler bare ikke Jan Fredrik Karlsen. Jeg kan ikke skjønne at Janne har holdt ut med han så lenge som hun har. Han er jo verre enn alle de verste ADHD barna til sammen. Man skulle nesten tro at han var høy på et eller annet slik han oppfører seg.



Anonymous poster hash: 37688...35b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...