Gå til innhold

Er du redd for å være macho dame eller femi mann når du har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Macho dame! Liker å være veldig feminin og kvinnelig. Å føle at mannen min er den dominante. Innimellom når jeg rir han ol. Føler jeg et snev av at jeg er en dominante macho woman! Samboer elsker når jeg tar kontrollen. Selv liker jeg best at han tar meg bak fra, river meg i det lange håret og knulle meg som HAN vil. Da føler jeg meg veldig feminin og sexy. Men for all del, ikke noe galt med macho damer altså. Men jeg liker ikke å føle meg som en.

Anonymous poster hash: 6057a...924

Merkelig hvor forskjellige man er. Jeg føler meg feminin og sexy når jeg har kontrollen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Merkelig hvor forskjellige man er. Jeg føler meg feminin og sexy når jeg har kontrollen. :)

:Nikke:

Og jeg vet jeg er meget sexy og nesten überfeminin når jeg har styringen. Den comboen er noe av det de finner så utrolig tennende ved min dominante side :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, egentlig. Men at man lar seg penetrere for eksempel, er ikke noe man vil at hun snakker med jentegjengen eller whatever om. Det ligger i stigmaet rundt det og min egen usikkerhet.

Anonymous poster hash: a3784...9e4

?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?????

Jeg følger Gjest sitt eksempel og legger til enda flere spørsmålstegn: ??????????????????????????????????

Artig at folk nesten har en kategorisk måte å inndele kjønn på. Slik er en mann og slik er en kvinne. Sklir man noen prosent over på feil side står man i fare for å redefinere hele sin legning........ja, netsen hele sin eksistens.

Artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...