Gå til innhold

Er du redd for å være macho dame eller femi mann når du har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om strap-on.

Det virker som kjønnsroller er så viktig for noen at de styrer sexlivet :klo:

Anonymous poster hash: 32986...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Men jeg hadde på ingen måte tatt en strapon i toeren. Ikke fordi jeg er redd for å virke femi, men fordi jeg ikke liker analsex hverken på meg eller henne.



Anonymous poster hash: 2dc2c...bfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke redd med en fast, trygg partner, men med en ONS kanskje. Å være "homo" i sengen er ganske stigmatisert.



Anonymous poster hash: a3784...9e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjæresten ville blitt temmelig misfornøyd hvis jeg plutselig ble en femi mann, men jeg tenker ikke over kjønnsroller når jeg har sex, nei.

Jeg prøver å forestille meg hvordan jeg kunne vært 'macho' i senga, men ser bare for meg en karikatur med verktøybelte, bart og latinamerikansk aksent. :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ikke en spørsmålstilling som noengang har vært i nærheten av å engasjere mine hjerneceller nei.

'Macho' er vel det absolutt siste ord noen mann ville bruke for å karakterisere meg...

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjæresten ville blitt temmelig misfornøyd hvis jeg plutselig ble en femi mann, men jeg tenker ikke over kjønnsroller når jeg har sex, nei.

Jeg prøver å forestille meg hvordan jeg kunne vært 'macho' i senga, men ser bare for meg en karikatur med verktøybelte, bart og latinamerikansk aksent. :vetikke:

Du blir ikke en mann :fnise: men er du redd for å oppføre deg for mannete?

Anonymous poster hash: 32986...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir ikke en mann :fnise: men er du redd for å oppføre deg for mannete?

Anonymous poster hash: 32986...d61

Jeg har ingen bastant mening om hvordan en mann eller en kvinne bør oppføre seg, så jeg er 'kvinnete' uansett hva jeg gjør. :ler2:

Jeg tenner ikke på å bruke strapon, fordi plasseringen får meg til å føle at jeg etterligner noe jeg ikke er, eller ønsker å være. Teller det? :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det er noe jeg går rundt og tenker på. Jeg har ikke noe ønske om å være femi mann så jeg ser liksom ikke helt hvorfor jeg skal være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen bastant mening om hvordan en mann eller en kvinne bør oppføre seg, så jeg er 'kvinnete' uansett hva jeg gjør. :ler2:

Jeg tenner ikke på å bruke strapon, fordi plasseringen får meg til å føle at jeg etterligner noe jeg ikke er, eller ønsker å være. Teller det? :vetikke:

Nei, det gjelder ikke ;)

Anonymous poster hash: 32986...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Inspirert av tråden om strap-on.

Det virker som kjønnsroller er så viktig for noen at de styrer sexlivet :klo:

Anonymous poster hash: 32986...d61

Finnes ikke femi, så i grunn ville jeg blitt redd om jeg plutselig ble femi mann i senga.

Da er svaret "ja", kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke femi, så i grunn ville jeg blitt redd om jeg plutselig ble femi mann i senga.

Da er svaret "ja", kanskje?

Ja, hvis du lar vær å prøve ting fordi du er redd for å være femi.

Anonymous poster hash: 32986...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Ja, hvis du lar vær å prøve ting fordi du er redd for å være femi.

Anonymous poster hash: 32986...d61

Øh, og hva i "finnes ikke femi" var vanskelig å skjønne..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for å være macho dame når jeg har sex! Eller, nei selv det har jeg egentlig ikke...................må si at jeg aldri har tenkt på dette som en utfordring i hverdagen.....

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg brukt fem hele minutter på å fundere på dette. :( Kan noen som sliter med denne problemstilingen forklare meg hvordan man er macho dame når man har sex?

Det må vel ha noe med personlighet og utseende å gjøre? Eller er det tilstrekkelig å utfordre typen til duell ved soloppgang?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke redd med en fast, trygg partner, men med en ONS kanskje. Å være "homo" i sengen er ganske stigmatisert.

Anonymous poster hash: a3784...9e4

Hva gjør en mann homo i sengen når de har sex med en kvinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Både puppene og fitta mi gjør det ganske tydelig at jeg er kvinne, så jeg er ikke redd noen skal ta feil.



Anonymous poster hash: 95521...ca2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva gjør en mann homo i sengen når de har sex med en kvinne?

Ingenting, egentlig. Men at man lar seg penetrere for eksempel, er ikke noe man vil at hun snakker med jentegjengen eller whatever om. Det ligger i stigmaet rundt det og min egen usikkerhet.

Anonymous poster hash: a3784...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Nei jeg er mer redd for at jeg på en eller annen måte skal gi henne orgasme slik at hun vil ha sex igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macho dame! Liker å være veldig feminin og kvinnelig. Å føle at mannen min er den dominante. Innimellom når jeg rir han ol. Føler jeg et snev av at jeg er en dominante macho woman! Samboer elsker når jeg tar kontrollen. Selv liker jeg best at han tar meg bak fra, river meg i det lange håret og knulle meg som HAN vil. Da føler jeg meg veldig feminin og sexy. Men for all del, ikke noe galt med macho damer altså. Men jeg liker ikke å føle meg som en.

Anonymous poster hash: 6057a...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...