Gå til innhold

Middelaldrende damer 30+ ... vanskeligere å få orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At en dame som har fylt 30 er middeladrende er nok å ta litt i, men at det går nedover med både kropp og seksuelt engasjement etter fylte 25, det er vel ingen som kan protestere på. Ingen mann vil vel heller nekte for at en stram og vilter jente på 25 er mer atraktiv som sex-partner, heller enn en daff og "sliten" dame som er ti år eldre... :vin:

Hva om valget er mellom en daff og sliten 25-åring og en vilter, stram - og erfaren - 35-åring??

Anonymous poster hash: 8d498...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

En sidediskusjon som utviklet seg i tråden om når man er middelaldrende, når man er ung , aldring og man kan ikke snakke om aldringsprosessene jeg nevnte i mitt svar? Hvilken diagnose vil du sette? Shoot..

Nei , jeg tror ikke det er billettsalg og er vel i min fulle rett til å mene at det er vakrere å både se på og ha sex med unge pene kropper fremfor sex med eldre. Kall meg gjerne en estetiker, men vil ikke si erfaring og tryggheten til modne damer kompenserer for tenningen en ung vakker kropp gir.. Ellers er det vel ikke vits i å avspore tråden videre.

Hvor gammel er du da?

For mitt vedkommende for å svare på TS sin tråd, så kommer jeg oftere og raskere etter fylte 32 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om valget er mellom en daff og sliten 25-åring og en vilter, stram - og erfaren - 35-åring??

Anonymous poster hash: 8d498...50a

Regner med at dette sitatet kommer fra en ikke fullt så heldig dame - i siste kategori...

Sikkert unntak fra regelen her og, men en daff og sliten 25-åring er jo selvsagt ikke noe jeg ville brukt energi på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om valget er mellom en daff og sliten 25-åring og en vilter, stram - og erfaren - 35-åring??

Anonymous poster hash: 8d498...50a

Lurer jeg også på. mange ser bedre ut og er mye strammere enn en ungpikekropp. Kjenner flere ungjenter på 20 som er overvektige og hengemager og jeg er stram og fin i kroppen og 40.

Anonymous poster hash: 9b20e...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

At en dame som har fylt 30 er middeladrende er nok å ta litt i, men at det går nedover med både kropp og seksuelt engasjement etter fylte 25, det er vel ingen som kan protestere på. Ingen mann vil vel heller nekte for at en stram og vilter jente på 25 er mer atraktiv som sex-partner, heller enn en daff og "sliten" dame som er ti år eldre... :vin:

Mens menn er spreke og attraktive i enhver alder, mener du? Meg frister det ikke veldig mye å ha sex med en mann med kulemage og fyrstikkben.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens menn er spreke og attraktive i enhver alder, mener du? Meg frister det ikke veldig mye å ha sex med en mann med kulemage og fyrstikkben.

Jeg har alltid hørt at det er mannens seksualitet som reduseres etter fylte 25 år, mens det gjerne er motsatt for kvinnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmen avhenger veldig av partneren! Uansett alder.



Anonymous poster hash: 06602...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dette sitatet kommer fra en ikke fullt så heldig dame - i siste kategori...

Sikkert unntak fra regelen her og, men en daff og sliten 25-åring er jo selvsagt ikke noe jeg ville brukt energi på...

hva mener du med "ikke fullt så heldig"?

Anonymous poster hash: 8d498...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dette sitatet kommer fra en ikke fullt så heldig dame - i siste kategori...

Jeg er så lei av sånne typiske mannfolk som "regner med" at det må være en selvfølge at dama som stilte det spørsmålet er ei som "ikke er fullt så heldig i siste kategori".

Fordømmende fjott! :P

Anonymous poster hash: 18146...1eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med "ikke fullt så heldig"?

Anonymous poster hash: 8d498...50a

Han mener en stygg dame.

Til å være "utdannet" er han merkelig udannet. :P

Anonymous poster hash: 18146...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en dame som har fylt 30 er middeladrende er nok å ta litt i, men at det går nedover med både kropp og seksuelt engasjement etter fylte 25, det er vel ingen som kan protestere på. Ingen mann vil vel heller nekte for at en stram og vilter jente på 25 er mer atraktiv som sex-partner, heller enn en daff og "sliten" dame som er ti år eldre... :vin:

Mistenker Mr. Utdannet for å være noe mangelfullt utdannet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av sånne typiske mannfolk som "regner med" at det må være en selvfølge at dama som stilte det spørsmålet er ei som "ikke er fullt så heldig i siste kategori".

Fordømmende fjott! :P

Anonymous poster hash: 18146...1eb

Det var meg. Og jeg kan opplyse om at jeg er definitivt blant de heldige når det gjelder utseende og kropp. I tilfelle det er det han mener med "mindre heldig"?

Mener han derimot at jeg er "mindre heldig" kun fordi jeg er over 25, så går jeg ut i fra at guttungen har (minst) et problem. Og det vil ikke bli mindre etterhvert som han selv blir eldre og mindre attraktiv for ung-ripsene.

Anonymous poster hash: 8d498...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner å være som i slutten av tenårene, tidlig tyveårene, da jeg kom fort fra enkel stimulering av klitoris, og orgasmen nesten føltes FOR intens... :(

Jeg har alltid kommet fort fra enkel stimulering av klitoris. Fra jeg var to til alderen min nå. Over 35. Jeg får alltid helt hinsides kraftige orgasmer på den måten. På to dager nå har jeg hatt 6 orgasmer på den måten.

Anonymous poster hash: 18146...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke ung lenger når man er 30+ år.

Anonymous poster hash: 7ba54...8a9

Ååååh jo da, man er UNG lenge skal jeg si deg. Ikke før man begynner å bli helsemessig farlig for seg selv og andre omgivelser i trafikken, er man gammel.

Middelaldrende er 40+, midten av livet sitt (80+)

Anonymous poster hash: fe9bb...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Da kan 'ei gammal kjerring' , - i folkeopplysningen navn, informere om at enkelte burde ta en snakk med mine menn.

Jeg er veldig glad for at noen ungkiser i 20 årene ikke henger etter meg som slips.

- der jaggu nok av dem som gjør det, - og jeg vil ikke ta i dem med en 10 meter lang pinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 er middelaldrende for deg? For meg blir det som å kalle en 22 åring for tenåring ;) Blir helt feil.

Endret av Chouchou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh jo da, man er UNG lenge skal jeg si deg. Ikke før man begynner å bli helsemessig farlig for seg selv og andre omgivelser i trafikken, er man gammel. Middelaldrende er 40+, midten av livet sitt (80+) Anonymous poster hash: fe9bb...8a7

Vil nok heller si at middelaldrende er fra 50+. Synes man må kalle en spade for en spade.

Eller hvis det trengs en teskje:

http://www.ba.no/nyheter/article6830070.ece

I tillegg virker det som om folk ikke er riktig med i verden, man har jo forskjellige aldre; biologisk, psykologisk, kronologisk og sosial. Jeg tror kanskje at TS sin PSYKOLOGISKE alder er gammel siden hun føler seg som det, for i kronologisk og biologisk alder er ikke 30+ noenting lenger.

BLU (Boligsparing for ungdom) går fra 18-30 år. Til 30! år! Ung voksen regnes med opp til 35 år! Da blir et slikt innspill helt idiotisk tåpelig.

Anonymous poster hash: 18146...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obvious troll is obvious...

En dame som akkurat har rundet tredve, omtaler ikke seg selv som "middelaldrende".

SSB definerer aldersgruppen 45 - 59 som middelaldrende.

Og hva gjelder evnen til å oppleve orgasmer, så har den en klar tendens til å tilta etter fylte tredve. Da får mange et bedre forhold til egen kropp, og kvinnen er på sin seksuelle topp. Den til tider vel intense klitorisorgasmen suppleres for mange med g-punktsorgasmer.

Signerer Lillepus; Kom deg til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...