Gå til innhold

Middelaldrende damer 30+ ... vanskeligere å få orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Det er nok dessverre bare en illusjon. Forfallet starter når vi bikker 20. Men du kan jo for all del føle deg bedre fysisk nå enn når du var ung om du ikke var aktiv da.

Jaja... fint det...

Du hadde mistet hodet om du var observatør til hvordan vi 'nestenpensjonistene' har oss... tross dette forfallet på alle plan.

Jeg kan bare ønske du får et like givende og tilfredsstillende sexliv når du når den alder vi har oppnådd.

- og alternativet til å nå en viss alder er jo mye verre... tross dette forfallet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok dessverre bare en illusjon. Forfallet starter når vi bikker 20. Men du kan jo for all del føle deg bedre fysisk nå enn når du var ung om du ikke var aktiv da.

Nå snakka vi om sex, og jeg vet vel best hvordan mitt sexliv har utartet seg de siste 15 åra.

Anonymous poster hash: 69bf7...0b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det er nok bare du som har blitt slappere i musklaturen der nede og det igjen fører til svakere orgasmer.

Og forresten: middelaldrene kan du være selv

Se bort ifra dette innlegget, ser nå at dette må være en teit mann som skal tirre voksne kvinner med tåpelige oppgulp,

Endret av edderkoppdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok dessverre bare en illusjon. Forfallet starter når vi bikker 20. Men du kan jo for all del føle deg bedre fysisk nå enn når du var ung om du ikke var aktiv da.

Du har ingen erfaring med kvinner merker jeg,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at middelaldrende i forhold til sex også er når man begynner å få fysiske plager som begrenser sexlivet, for kvinner feks med tørrhetsplager osv som hører til overgangsalder, og menn kan oppleve potensproblemer.



Anonymous poster hash: 69bf7...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realitetene er vanskelig å innse for enkelte kvinner. Man er vel middelaldrende før man kommer i overgangsalderen vel? Når den har gjort sitt er det vel pensjosnistilværelsen som banker på døren..

Prøver du å gjøre deg dum nå?

Anonymous poster hash: ea727...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok dessverre bare en illusjon. Forfallet starter når vi bikker 20. Men du kan jo for all del føle deg bedre fysisk nå enn når du var ung om du ikke var aktiv da.

Forfallet starter faktisk ved 25-årsalder. Ikke kom med unøyaktigheter nå, det tjener ingen. Forfallet er helt generelt, og går såklart an å regulere alt etter hva man gjør det til selv (såklart har gener også en stor rolle her).

I følge dine uttalelser er det ikke mye du kan om verken alder (det er mange måter å tenke alder på; kronologisk, fysisk, følelsesmessig, erfaringsmessig etc). Men det blir vel for dypt for deg å forstå.

Folk er rett og slett utrolig forskjellige, og du virker meget ensporet og enkel i din tankegang når det gjelder dette temaet.

Anonymous poster hash: ea727...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke i nærheten av å få en vaginal orgasme når jeg debuterte som 15-åring, nå er jeg 22 og har et fantastisk sexliv med fantastiske orgasmer, og hvis det fortsetter sånn GLEDER jeg meg til jeg blir 30, for da kommer orgasmene til å være enda bedre! Og bare TENK når jeg blir 40! PUH..



Anonymous poster hash: a1ada...758
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei både unge, voksne og middelaldrende damer. Dere burde vel snart kjenne igjen et troll etter så lang tid? :laugh:

Det lyser jo fjortisgutt lang vei av dette innlegget.

Alle disse trådene om eldre damer i dag er sikkert startet av samme ødipus

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Det der hørtes ganske ekkelt ut i seksuell sammenheng.

TS spør om sexliv og orgasmer - og det blir jo ganske krekselig å legge opp til at man har hatt en nevneverdig kurve å snakke om lenge før man fylte 20 i en så stor grad at det skjer et forfall.

Kvinners seksuelle kurve kan du tydeligvis ingenting om :)

Jeg snakket selvfølgelig bare om fysiologisk alder.

Jaja... fint det...

Du hadde mistet hodet om du var observatør til hvordan vi 'nestenpensjonistene' har oss... tross dette forfallet på alle plan.

Jeg kan bare ønske du får et like givende og tilfredsstillende sexliv når du når den alder vi har oppnådd.

- og alternativet til å nå en viss alder er jo mye verre... tross dette forfallet ;)

Jeg snakket bare om fysiologiske faktorer som forfall i muskelmasse , redusert lungekapasitet , hjerneceller som dør raskere og andre aldringsprosesser. Det virker som enkelte tror at man er på topp når man er 30-40 fordi man FØLER seg bedre. At sexlivet blir bedre med alderen (selv om fruktbarheten går ned) ,at man får bedre selvfølelse etterhvert og er tryggere på seg selv med alderen er jeg enig i . Mye god helse i dette og som ikke skal undervurderes og som ikke kan måles på samme måter som fysiologisk aldring. Det kommer jo mer under livskvalitet. "Eldres" sexvaner er absolutt ikke noe som skremmer meg bortsett fra at jeg synes det er estetisk vakrere og se unge trente kropper ha sex fremfor eldres.

Gjest, on 04 Oct 2013 - 14:20, said:

Du har ingen erfaring med kvinner merker jeg,

Du er som vanlig på villspor gjest.

Forfallet starter faktisk ved 25-årsalder. Ikke kom med unøyaktigheter nå, det tjener ingen. Forfallet er helt generelt, og går såklart an å regulere alt etter hva man gjør det til selv (såklart har gener også en stor rolle her).

I følge dine uttalelser er det ikke mye du kan om verken alder (det er mange måter å tenke alder på; kronologisk, fysisk, følelsesmessig, erfaringsmessig etc). Men det blir vel for dypt for deg å forstå.

Folk er rett og slett utrolig forskjellige, og du virker meget ensporet og enkel i din tankegang når det gjelder dette temaet.

Anonymous poster hash: ea727...106

Det kommer an på hvilke deler av kroppen du ser på. Hvis du først skal pirke så starter deler av aldringen før 25. Man kan selvfølgelig regulere en del selv ved å leve optimalt ja , men under torva ender vi etterhvert alle mann heldigvis. Ellers er selvfølgelig ikke beretningene dine for dype..

Endret av abcdefgh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg snakket bare om fysiologiske faktorer som forfall i muskelmasse , redusert lungekapasitet , hjerneceller som dør raskere og andre aldringsprosesser. Det virker som enkelte tror at man er på topp når man er 30-40 fordi man FØLER seg bedre. At sexlivet blir bedre med alderen (selv om fruktbarheten går ned) ,at man får bedre selvfølelse etterhvert og er tryggere på seg selv med alderen er jeg enig i . Mye god helse i dette og som ikke skal undervurderes og som ikke kan måles på samme måter som fysiologisk aldring. Det kommer jo mer under livskvalitet. "Eldres" sexvaner er absolutt ikke noe som skremmer meg bortsett fra at jeg synes det er estetisk vakrere og se unge trente kropper ha sex fremfor eldres.

Unnskyld meg... men, feiler det deg noe?

Og tror du at det er billettsalg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Unnskyld meg... men, feiler det deg noe?

Og tror du at det er billettsalg?

En sidediskusjon som utviklet seg i tråden om når man er middelaldrende, når man er ung , aldring og man kan ikke snakke om aldringsprosessene jeg nevnte i mitt svar? Hvilken diagnose vil du sette? Shoot..

Nei , jeg tror ikke det er billettsalg og er vel i min fulle rett til å mene at det er vakrere å både se på og ha sex med unge pene kropper fremfor sex med eldre. Kall meg gjerne en estetiker, men vil ikke si erfaring og tryggheten til modne damer kompenserer for tenningen en ung vakker kropp gir.. Ellers er det vel ikke vits i å avspore tråden videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Jeg snakket selvfølgelig bare om fysiologisk alder.

Jeg snakket bare om fysiologiske faktorer som forfall i muskelmasse , redusert lungekapasitet , hjerneceller som dør raskere og andre aldringsprosesser. Det virker som enkelte tror at man er på topp når man er 30-40 fordi man FØLER seg bedre. At sexlivet blir bedre med alderen (selv om fruktbarheten går ned) ,at man får bedre selvfølelse etterhvert og er tryggere på seg selv med alderen er jeg enig i . Mye god helse i dette og som ikke skal undervurderes og som ikke kan måles på samme måter som fysiologisk aldring. Det kommer jo mer under livskvalitet. "Eldres" sexvaner er absolutt ikke noe som skremmer meg bortsett fra at jeg synes det er estetisk vakrere og se unge trente kropper ha sex fremfor eldres.

Gjest, on 04 Oct 2013 - 14:20, said:

Du har ingen erfaring med kvinner merker jeg,

Du er som vanlig på villspor gjest.

Det kommer an på hvilke deler av kroppen du ser på. Hvis du først skal pirke så starter deler av aldringen før 25. Man kan selvfølgelig regulere en del selv ved å leve optimalt ja , men under torva ender vi etterhvert alle mann heldigvis. Ellers er selvfølgelig ikke beretningene dine for dype..

Åkkei, men vi snakker om SEX.

Nå er det ingen fasit for hvordan kvinner eller menn ser ut i ulike aldre heller.

Jeg har en følelse av at ikke du har sett så veldig mange kvinner nakne i virkeligheten - så grunnlaget er kanskje noe begrenset for de uttalelsene dine.

Jeg tror med ganske stor sikkerhet at jeg både har hatt mer sex enn deg, har mer innsikt i kvinners sexliv generelt enn deg(siden jeg har mange venninner som deler detaljer) og har sett flere nakne, veltrente kvinner enn deg(siden jeg har vanket mye på treningssentre og nødvendigvis også ser et stort antall nakne kvinner mange ganger i uken i endel år) - såh.

Give up.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Åkkei, men vi snakker om SEX.

Nå er det ingen fasit for hvordan kvinner eller menn ser ut i ulike aldre heller.

Jeg har en følelse av at ikke du har sett så veldig mange kvinner nakne i virkeligheten - så grunnlaget er kanskje noe begrenset for de uttalelsene dine.

Jeg tror med ganske stor sikkerhet at jeg både har hatt mer sex enn deg, har mer innsikt i kvinners sexliv generelt enn deg(siden jeg har mange venninner som deler detaljer) og har sett flere nakne, veltrente kvinner enn deg(siden jeg har vanket mye på treningssentre og nødvendigvis også ser et stort antall nakne kvinner mange ganger i uken i endel år) - såh.

Give up.

Ja, bare fortsett med sex pratet dere. Jeg skal ikke diskutere mer alder i denne tråden. Det ble en avsporing pga alle damene som ble sjokkert over at TS kunne kalle seg middelaldrende i 30 årene eller spekulere i om det var tegn til aldring hun merket. Ikke så rart i dagens samfunn hvor naturlige prosesser som aldring og død/sykdom nærmest har blitt tabubelagte emner.

Ser ikke problemet i å kalle 30 årene for middelaldrene. Greit at man lever lenge og midten av livet rent tallmessig blir senere , men alle som lever tett på eldre folk ser jo hvor fort aldringen ( stort sett) setter inn når man passerer 70-75 ( og da blir middelalderen rundt 35). Kan ikke akkurat si at man skal belage seg på å leve ut de fleste av drømmene sin eller forvente så sykt mye av livet etter man bikker noen å 70..

Din følere på hvor mange nakne kvinner jeg har sett eller hvor mange ganger jeg har hatt sex har du nok ingen forutsetninger for å vite noe om. Ellers håper jeg for din del du har mer innsikt i kvinners sexliv enn meg. Og hva skal jeg gi opp ? Er det noe du skal vinne? Vi diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol så moro når noen fornærmer deres kongelige høyheter ikke-lenger-20-år-gjengen.

Anonymous poster hash: 0ec16...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lol så moro når noen fornærmer deres kongelige høyheter ikke-lenger-20-år-gjengen.

Anonymous poster hash: 0ec16...eb9

Så når man bikker 20-årene, er det slutt på all moroa? I doubt it! Jeg kaster nesten opp av all denne overflatiskheten som rører seg i denne tråden. Det er så mye vås - men hva kan man forvente når det sitter feige mennesker bak et tastatur og uttaler seg?

God lørdag, alle sammen :)

Anonymous poster hash: ea727...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt lettere og bedre med årene. Kommer kjapt om jeg vil. Og kan også drøye med vilje. Så større kroppsbevishet og større glede ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha slå opp hersketeknikk eller nedrakking eller arroganse i ei ordbok så finner du bilde av en rosa katt og en legofigur :-) sann mine ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

At en dame som har fylt 30 er middeladrende er nok å ta litt i, men at det går nedover med både kropp og seksuelt engasjement etter fylte 25, det er vel ingen som kan protestere på. Ingen mann vil vel heller nekte for at en stram og vilter jente på 25 er mer atraktiv som sex-partner, heller enn en daff og "sliten" dame som er ti år eldre... :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...