Gå til innhold

Noen som har tenkt på å prøve jentesex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror (jeg vet ikke nå siden jeg ikke kjenner din kjære).. jeg tror denne 'sperren' bor i hodet hennes...

De fleste har noen fordommer eller såkalte 'sannheter' som kan ligge som sperrer og samtidig gjøre en tanke spennende...

Hovedspørsmålet for dere to blir vel om det er hun eller du som tenner mest på denne tanken og ønsker å se den realisert.

Selv ville jeg føle meg ukomfortabel om det var slik at dette skulle være 'et underholdningsshow' for ham...

Ja, det er det ingen tvil om.

Båsene jeg snakket om er nok i hennes hode,

Frykten for å føle seg lesbisk når hun egentlig er det.

Vi er rundt 40, så vi sliter nok enda med noen puritanske hemninger fra gamle dager.

Jeg misunner jentene som vokser opp i dag.

Jeg tror nok jeg tenner mer på dette enn hun.. Selvfølgelig? :)

For henne er det mer nysgjerrighet, pirring, spenning osv.

Det er mulig at vi kommer dit en dag at jeg får være med. Ihvertfall se på.

Men hun har gjort det helt klart at første gangen skal det bare være hun og henne, Og det er helt greit for meg.

Jeg tenner ikke mindre på tanken for det :)

For ikke å snakke om alt det spennende vi hadde å prate om etterpå.

Velg den andre kvinnen med stor omhu, min venn.

Der har nok ingenting jeg skuille sagt :)

Men problemet er det samme som med menn:

Alt som smaker av planlegging er turnoff.

Og veninner er det ikke snakk om.

Det skal liksom være en "skjer det, så skjer det" situasjon, og det er ikke lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg er nok på deres alder pluss ;)

Når jeg leser det du sier så får jeg en nagende følelse av at hun faktisk ikke hverken vil eller ønsker ta inn en tredje person, men snakker deg litt etter munnen og kontrer ethvert av dine forsøk.

Lett oppsummert tror jeg dette vil ta tid... mye tid... om det noen gang blir noe av.

Og det er helt ok så lenge dere begge finne det fint som en fantasi til deling og inspirasjon.

Ikke alle fantasier trenger settes ut i livet for alle mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det , en gang for ti år siden. Helt topp, selvom jeg vanligvis ikke tenner på jenter. Ikke umulig at jeg gjør det igjen , men tviler at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er frustrerende å bare få lese om..!



Anonymous poster hash: 6b260...d14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok på deres alder pluss ;)

Når jeg leser det du sier så får jeg en nagende følelse av at hun faktisk ikke hverken vil eller ønsker ta inn en tredje person, men snakker deg litt etter munnen og kontrer ethvert av dine forsøk.

Lett oppsummert tror jeg dette vil ta tid... mye tid... om det noen gang blir noe av.

Og det er helt ok så lenge dere begge finne det fint som en fantasi til deling og inspirasjon.

Ikke alle fantasier trenger settes ut i livet for alle mennesker :)

Snakker meg etter munnen.. Jeg vet ikke.

Det er kanskje ikke uvanlig når man fantaserer at man ser for seg en spesiell setting eller situasjon eller lignende.

Det er kanskje sjelden det stemmer med virkeligheten og derfor mange opplevelser blir litt skuffende i forhold til fantasien.

"Det gikk ikke slik jeg trodde."

Har hatt et par slike opplevelser.

Det betyr vel ikke nødvendigvis at hun ikke har lyst, selv om jeg har mer lyst ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Neida, det trenger absolutt ikke bety at hun ikke har lyst.... men hun har kanskje en litt lengre vei å gå mentalt enn du har?

Nå får jeg pepper (og det vet jeg, men gjør det alikevel)... Kunne tanken på en swingers setting med et par hvor kvinnen er bi eller bi-nysgjerrig være en mental døråpner?

Da ville 'hetro'-settingen ikke i like stor grad bli mentalt provosert.. og man ville kunne parkere kvinnekosen underet dekek av at det bare skjedde... 'tilfeldigheter'.

Det er ikke enklere å finnet et slikt ok par hvor man har full kjemi med begge... men det er mulig.

Nå leker jeg bare tanker helt løst med deg her... så om majoriteten av brukere finner alt dette helt motbydelig så kaster du en PM til meg og vi diskuterer videre der.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, det trenger absolutt ikke bety at hun ikke har lyst.... men hun har kanskje en litt lengre vei å gå mentalt enn du har?

Nå får jeg pepper (og det vet jeg, men gjør det alikevel)... Kunne tanken på en swingers setting med et par hvor kvinnen er bi eller bi-nysgjerrig være en mental døråpner?

Da ville 'hetro'-settingen ikke i like stor grad bli mentalt provosert.. og man ville kunne parkere kvinnekosen underet dekek av at det bare skjedde... 'tilfeldigheter'.

Det er ikke enklere å finnet et slikt ok par hvor man har full kjemi med begge... men det er mulig.

Nå leker jeg bare tanker helt løst med deg her... så om majoriteten av brukere finner alt dette helt motbydelig så kaster du en PM til meg og vi diskuterer videre der.

He,he.. Det er for ille når man må gå på tåspissene her inne.

Det er tross alt et seksualforum :)

Jo, jeg tror nok en swingersetting kunne fungert.

Men da måtte det være helt kjemisk fritt for press og stress.

Hvis man kunne treffe noen omtrent bare for å snakke med andre som kanskje har erfaring. Både på godt og vondt.

De klubbene jeg har sett på er vedig sånn knull her, runk der, naken der osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

He,he.. Det er for ille når man må gå på tåspissene her inne.

Det er tross alt et seksualforum :)

Jo, jeg tror nok en swingersetting kunne fungert.

Men da måtte det være helt kjemisk fritt for press og stress.

Hvis man kunne treffe noen omtrent bare for å snakke med andre som kanskje har erfaring. Både på godt og vondt.

De klubbene jeg har sett på er vedig sånn knull her, runk der, naken der osv.

Jeg tenker utenfor en klubbsetting, og Norge er et lite land... Klubbsetting i Norge er typisk kjennetegnet ved det du så korrekt setter fingeren på.

Så mitt beste tips er å finne et par dere da har god kjemi med, starte med å lage en god kveld, god mat og godt drikke for dem som ønsker det. Ha en rolig og koselig kveld som eventuelt kan utvikle seg.

Snakke, kose og ta det som det utvikler seg.

Hold klubbmiljøet utenfor dette, finn et par dere kan etablere et solid vennskapsforhold med.

Og 'ja' det tar tid, det krever tid. Det er uten press og stress.

Jeg tror vi snakker om et annet voksent par som er trygge på seg selv... et parsom har den tiden og tryggheten det krever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mitt beste tips er å finne et par dere da har god kjemi med, starte med å lage en god kveld, god mat og godt drikke for dem som ønsker det. Ha en rolig og koselig kveld som eventuelt kan utvikle seg.

Snakke, kose og ta det som det utvikler seg.

Jo, men da må man antagelig sette inn annonse, eller svare på disse, med all den jobben det krever, med å skille klinten fra hveten.

Det krever uansett en del planlegging, og da er vi der igjen :)

Men ellers er du nok inne på det rette sporet, tror jeg også.

Vi traff en gang et par på en fest, der hun så tydelig hun kunne hintet om at vi burde bli veldig godt kjent :)

Da var det for tidlig. Vi hadde snakket for lite om det. Vi feiget ut, men har angret på det siden.

Jeg tror ikke vi gjør den tabben om igjen :)

Men det hadde vært perfekt.

D akunne man uten press bli med hjem på nach og se hvordan det føk an.

Ingen kunne si noe på om vi gikk hjem igjen, med "uforettet sak" ettersom ingenting var planlagt.

Skulle det derimot skje noe, var det jo nettopp det.. Noe som bare skjedde.

Vi har jo flere fantasier også.. Blant annet bare å få se et annet par elske, så mulighetene er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kanskje det er slik at dere blir enige om at det er du som tar hånd om 'annonseringen' ved å etablere en bruker på et dertil egnet sted?

Du som står for den initielle grov- og finsorteringen.... det er mye subb der ute, just menioned, men også en og annen gullklump.. en og annen juvel.

Jeg hører, og tolker deg, dithen at et annet par er det dere ville ha størst glede av å bli kjent med :)

Og disse parene finnes... de finnes absolutt, men det krever at den ene... i deres tilfelle blir det nok deg, må gjøre den jobben som kreves i forkant.

Vær veldig spesifikk og tydelig på din kjæres grenser. Undersøk og still åpne spørsmål.

Det eksisterer menge såkalte 'par' som i realitet kun består av en mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har også tenkt litt på å ha sex med ei jente.. Er det noen som har noen erfaringer, og noen tips til hvordan man "hooke" dem på byen for eksempel??

Har en kjæreste (gutt) jeg har vært sammen med lenge, og er helt åpen for dette. Han sier jeg burde prøve å ha sex med ei jente bare for å prøvd, og er veldig glad for at han er sånn.

Tips og "fyfy-er" taes i mot med takk :)



Anonymous poster hash: b52ec...902
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er hetero og vil ha sex med kvinner. Ikke forsøk dere på lesber. Jeg er selv lesbisk og har ofte støtt på heterodamer som kun er ute etter å få oppleve det å ha "jentesex". Slikt interesserer meg ikke, og det føles som å være en del av et eksperiment. Om dere absolutt på teste det ut, så test det ut på andre heterodamer som ønsker "jentesex".



Anonymous poster hash: 99876...6a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyttårsforsettet mitt for 2014 er å prøve dette.

du er jo mann, så å ha sex med ei jente burde jo ikke være no problem for deg ;):danse:

Anonymous poster hash: b52ec...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen spurt meg om jente sex (som jeg ikke kjente eller hadde noe forhold til) ville jeg ikke tatt det ille opp, men som et komplimang. Det er bare en selv som tenker "så flaut om jeg blir avslått" "tenk om jeg dummer meg ut osv" er det en venninne kan du jo be henne hjem til deg på litt vin, se på noen tv serier the L Word feks. Si at du ikke er lesbisk men misunner lesbiske jenter muligheten til å ha sex med andre jenter og se hva hun sier. Sier hun at hun er enig kan du jo vente litt for så å si. "vi skulle ikke prøvd vi da?"

Anonymous poster hash: adf0d...98f

Fytti grisen, det der hørtes jo ikke kleint ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også tenkt litt på å ha sex med ei jente.. Er det noen som har noen erfaringer, og noen tips til hvordan man "hooke" dem på byen for eksempel?? Har en kjæreste (gutt) jeg har vært sammen med lenge, og er helt åpen for dette. Han sier jeg burde prøve å ha sex med ei jente bare for å prøvd, og er veldig glad for at han er sånn. Tips og "fyfy-er" taes i mot med takk :)Anonymous poster hash: b52ec...902

Min kjæreste er også veldig åpen for dette. Jeg bare begynte og tulle med en halv bekjent etter et par flasker vin. Hun spurte om og sove over, så hun slapp og ta taxi hjem. Da bare tullet jeg med at hun kunne sove med oss. Da ble det på en måte en morsom greie. Plutselig lo vi oss opp i seng, og overasket typen min som hadde lagt seg tidligere :-) det var helt toppers!

Anonymous poster hash: ac18d...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver anonymt ettersom dette kan gjøre det veeeldig enkelt for mine bekjente å kjenne meg igjen andre steder på KG. :P

Åjoda, jeg tenkte å det ganske lenge, også mens jeg var sammen med ekstypen. Ca et år etter at jeg ble singel begynte en ganske ny venninne av meg (som var bifil) å "fleipe" litt forsiktig med det. Jeg ble interessert, og brukte litt tid på å tørre, fordi jeg var skitnervøs (på tross av at jeg vanligvis var seksuelt avslappet). En lørdagskveld etter noen glass rødvin sa jeg endelig ja til besøk, og vi hadde bra (om enn litt forsiktig) sex. Dagen etter hadde vi mer sex, og på ettermiddaget satt vi som et pusete nyforelska par i sofaen. Det forsatte sånn i ukene som kom. Long story short, dette er nå tre og et halvt år siden, og vi har vært lykkelig gift i et drøyt år.



Anonymous poster hash: 327d9...fc5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker utenfor en klubbsetting, og Norge er et lite land... Klubbsetting i Norge er typisk kjennetegnet ved det du så korrekt setter fingeren på.

Snakk for deg selv. Norge er et lite land, og med min erfaring med klubbmiljøet her i hovedstaden kjenner jeg meg ikke igjen i utsagnet i det hele tatt.

Anonymous poster hash: c5435...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...