Gå til innhold

Noen som har tenkt på å prøve jentesex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. I det siste har jeg mer og mer tenkt på å prøve sex med ei jente.

Føler meg veldig hetro og har hatt noen mannlige kjærester. men syns det er spennende å tenke på å ha sex med ei jente, bare for å prøve. så er jeg jo snart 20 og tenker det er greit å gjør det nå før man blir for gammel eller er i et seriøst forhold.

Noen flere som har tenkt på dette?



Anonymous poster hash: 1a1b2...bd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har prøvd det også. Hvorfor ikke? :)

Eneste jeg har sett på som et problem er at det er skummelt å "prøve seg" på ei jente, aaaaner ikke hvordan man går fram.



Anonymous poster hash: 5efd8...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som plager meg. Vet liksom ikke hvordan man skal gå frem. og så er jeg veldig sjenert generelt så da blir det enda vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det før. Jeg har kjæreste så det er ikke aktuelt med jentesex da han ikke liker det. Men det hender jeg kliner med jenter på byen (er forresten sjelden på byen!) hadde jeg vært singel hadde jeg gjort det igjen!

Anonymous poster hash: adf0d...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som har noen tips om hvordan man kan avsløre om jenta er interessert? måten hun seg på deg f.eks? ville vært utrolig flaut å sjekke opp ei jente som tar det ille opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen spurt meg om jente sex (som jeg ikke kjente eller hadde noe forhold til) ville jeg ikke tatt det ille opp, men som et komplimang. Det er bare en selv som tenker "så flaut om jeg blir avslått" "tenk om jeg dummer meg ut osv" er det en venninne kan du jo be henne hjem til deg på litt vin, se på noen tv serier the L Word feks. Si at du ikke er lesbisk men misunner lesbiske jenter muligheten til å ha sex med andre jenter og se hva hun sier. Sier hun at hun er enig kan du jo vente litt for så å si. "vi skulle ikke prøvd vi da?"

Anonymous poster hash: adf0d...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette var et bra tips. takk :) men så har det seg slik at jeg akkurat har flyttet til en ny by og har ikke fått meg gode venninner ennå. og vil heller ikke risikere vennskapet ved å foreslå noe sånt. må vel bare ut på byen en gang. det som skjer, skjer. hvis ikke er det greit det også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er jeg jo snart 20 og tenker det er greit å gjør det nå før man blir for gammel eller er i et seriøst forhold.

Øhm - så når blir en for gammel for jentesex? ;) Kan love deg at jenter blir ikke akkurat mindre kinky etterhvert som de blir eldre og tryggere på seg selv :)

Anonymous poster hash: b36a0...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm - så når blir en for gammel for jentesex? ;) Kan love deg at jenter blir ikke akkurat mindre kinky etterhvert som de blir eldre og tryggere på seg selv :)

Anonymous poster hash: b36a0...9e7

beklager misforståelsen! man blir jo selvsagt aldri for gammel til det. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

I utgangspunktet ja, men siden jeg er 32 år og gift får jeg nok bare glemme det.

Vi etablerte gamliser har jo ikke sex :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne prøvd jentesex, bare for å prøvd det.
Er nysgjerrig på hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"DO YOU REALIZE WE ARE ALL FLESHY SACKS OF MEAT MADE OUT OF MOSTLY WATER AND CARBON WITH A LIFESPAN OF LIKE 80 YEARS WALKING AROUND ON A BIG FLOATING ROCK THAT SPINS AROUND CONSTANTLY AND NO ONE KNOWS WHY YOU MIGHT AS WELL TRY SOME PUSSY IN YOUR LIFE"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bergenluna

Veldig,

og jeg synes kvinner er penere og mer erotiske å se på enn menn - selv om jeg liker menn også.

Jeg skulle gjerne prøvd jentesex, bare for å prøvd det.
Er nysgjerrig på hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg bare slenge inn denne lenken og påpeke at kvinner er vidundelige vesner.

Hmm. leste den pus...

Men må jenter definere seg som bifile med en gang de har jentesex?

Er det ikke jenter som kan tenke seg/fantasere om jenter fordi om de regner seg som 100% hetero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Hmm. leste den pus...

Men må jenter definere seg som bifile med en gang de har jentesex?

Er det ikke jenter som kan tenke seg/fantasere om jenter fordi om de regner seg som 100% hetero?

Definitivt :Nikke:

Det er bare et mye bedre miljø for jenter/kvinner å leke med og praktisere den tanken enn det er for gutter/menn.

Da blir det heldigvis mer stuerent for jenter/kvinner å tenne på og ha sex med eget kjønn... uten å bli stigmatisert eller puttet i en boks umiddelbart.

Og jeg er villig til å vedde mer enn en 50-lapp på at majoriteten av jenter/kvinner kan ha lekt med tanken og fantasert om jenter/kvinner... selv om de regner seg som 100% hetro.

For noen blir det med tankene/fantasien, andre ønsker å sette fantasiene ut i livet med en partner som tenner på tanken om sin kvinne med en annen kvinne.

Jeg kan ikke se det skulle være behov for at noe menneske skal måtte definerer seg som det ene eller det andre umiddelbart dersom de har sex med et menneske av samme kjønn.

Tro om det ikke er slik at det er mennesket man tenner på, ikke nødvendigvis kjønnet?

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt :Nikke:

Det er bare et mye bedre miljø for jenter/kvinner å leke med og praktisere den tanken enn det er for gutter/menn.

Da blir det heldigvis mer stuerent for jenter/kvinner å tenne på og ha sex med eget kjønn... uten å bli stigmatisert eller puttet i en boks umiddelbart.

Og jeg er villig til å vedde mer enn en 50-lapp på at majoriteten av jenter/kvinner kan ha lekt med tanken og fantasert om jenter/kvinner... selv om de regner seg som 100% hetro.

For noen blir det med tankene/fantasien, andre ønsker å sette fantasiene ut i livet med en partner som tenner på tanken om sin kvinne med en annen kvinne.

Jeg kan ikke se det skulle være behov for at noe menneske skal måtte definerer seg som det ene eller det andre umiddelbart dersom de har sex med et menneske av samme kjønn.

Tro om det ikke er slik at det er mennesket man tenner på, ikke nødvendigvis kjønnet?

Edit: Leif

Litt av grunnen til at jeg spør er fordi jeg har lyst til at kona skal ha sex med andre, så vi har diskutert dette en del.

Hun er forsåvidt ikke fremmed for tanken med hverken det ene eller det andre kjønnet, men har noen ( gode?) argumenter mot.

Argumentet mot jentesex er at hun føler seg 100% hetero, men tenner på tanken av å bli slikket av en annen jente.

Hun er redd for å bli puttet i bås som enten lesbisk eller bifil og det er hun ikke.

Jeg har sagt det samme som deg, men ville bare ha det fra flere :)

Til det siste du skrev:

Er ikke det mer definisjonen på en bifil?

at man kan forelske seg i begge kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror (jeg vet ikke nå siden jeg ikke kjenner din kjære).. jeg tror denne 'sperren' bor i hodet hennes...

De fleste har noen fordommer eller såkalte 'sannheter' som kan ligge som sperrer og samtidig gjøre en tanke spennende...

Hovedspørsmålet for dere to blir vel om det er hun eller du som tenner mest på denne tanken og ønsker å se den realisert.

Selv ville jeg føle meg ukomfortabel om det var slik at dette skulle være 'et underholdningsshow' for ham...

Om du derimot har et sterkt ønske om å delta, - du vil få nok å gjøre med 2 kvinner bare så det er sagt, så kan det tenkes settingen blir mer pirrende i hennes hode også.

Jeg er ikke så opptatt av å dele mennesker inn i kategorier som bifil eller biseksuell, men her tenkte jeg på det å tenne på, - ikke nødvendigvis å forelske seg.

De to tingene er ikke alltid de samme... og spesielt ikke i en setting sammen med den man er forelsket i.

De fleste kvinner (min påstand) tenner ikke kun av det visuelle inntrykk... vi er mentale og tenner nok i stor grad mentalt og på kjemien mellom oss selv og et annet menneske.

Hvem i alle dager skal putte din kvinne i i bås eller omdefinere hennes tenningsmønster eller legning?

Det er det jo kun hun selv som kan gjøre... ingen andre... med mindre det er en ryktebørs og indiskresjon hun er redd for.

Velg den andre kvinnen med stor omhu, min venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...