Gå til innhold

når fortelle en date om fetisjene sine og hvordan


robert90

Anbefalte innlegg

Greit nok, men det ville dessverre ikke gjort noen forskjell for min del.

det er helt ok, og det er desverre det jeg er redd for at vil skje dersom jeg sier det til hun og :( at hun ikke aksepterer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er helt ok, og det er desverre det jeg er redd for at vil skje dersom jeg sier det til hun og :( at hun ikke aksepterer det

Vet man ikke før man har prøvd! Selv om det er litt kjipt å måtte si det også.

Kjenner til flere kvinner som har bleiefetish også, så helt umulig tror jeg ikke det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor viktig denne fetisjen er for deg. Kan du tenke deg å leve helt uten?

For det er risikospill å la være å fortelle. Er en del på forum for folk med "spesielle seksuelle interesser", og er kjempetrist når godt gifte folk med familie kommer og spør om de ikke har rett til å være utro for å få oppfylt fantasiene sine.

Fetisjer har det med å vokse seg sterkere etterhvert, om en prøver å undertrykke dem. Du gjør veldig lurt i å snakke om sex og seksuell eksperimentering tidlig i forholdet. Føle litt på om hun er typen som er åpen og interessert, så kan du fortelle mer detaljert og se hvordan hun reagerer. Men er hun "sex-under-dyna-med-lyset-av" typen så er det dødfødt.



Anonymous poster hash: bca08...7c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Jeg er så kjip at jeg er ærlig om det helt fra ting begynner sånn smått å bli seksuelt.

Orker ikke "kaste bort" ett, to år på å finne ut om han liker det samme.

Der er jeg såååååå enig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor viktig denne fetisjen er for deg. Kan du tenke deg å leve helt uten?

For det er risikospill å la være å fortelle. Er en del på forum for folk med "spesielle seksuelle interesser", og er kjempetrist når godt gifte folk med familie kommer og spør om de ikke har rett til å være utro for å få oppfylt fantasiene sine.

Fetisjer har det med å vokse seg sterkere etterhvert, om en prøver å undertrykke dem. Du gjør veldig lurt i å snakke om sex og seksuell eksperimentering tidlig i forholdet. Føle litt på om hun er typen som er åpen og interessert, så kan du fortelle mer detaljert og se hvordan hun reagerer. Men er hun "sex-under-dyna-med-lyset-av" typen så er det dødfødt.

Anonymous poster hash: bca08...7c7

tja hva skal jeg si dette er noe som går i opp og nedturer for meg jeg gjør det i perioder mye og i andre perioder veldig lite, men jeg har prøvd å slutte før, men det går ikke helt, etterhvert må jeg bare tilbake til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alt dette med fetisjer osv kommer etterhvert i forholdet når man blir tryggere på hverandre. Jeg turde ikke innrømme min "røff sex" fetisj for kjæresten min før det var gått et år, men jeg hintet frem etterhvert som jeg ble trygg på han i sengen å "ledet" han dit jeg ville. Det at det var en fetisj kom opp senere.

Men da har du vært svært heldig, siden det høres ut som om han fant ut at han tente på det samme? :)

På de førnevnte "forum for folk med spesielle seksuelle interesser" vanker det flere kvinner som er der for å leve ut litt på nett i hvert fall. Deres menn følte bare avsky for å være røffe i senga.

Anonymous poster hash: bca08...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja hva skal jeg si dette er noe som går i opp og nedturer for meg jeg gjør det i perioder mye og i andre perioder veldig lite, men jeg har prøvd å slutte før, men det går ikke helt, etterhvert må jeg bare tilbake til det

Høres ut for som dette er en viktig del av deg :) tror det vil være fryktelig dumt å gå inn i et seriøst forhold uten å snakke om fetisjen. Du har ingen garanti for hvordan hun vil reagere, men det er da bedre å finne det ut relativt tidlig, enn når dere sitter med hus, barn og bikkje? :)

Men ville ikke gått direkte på å fortelle om fetisjen - du vil jo ikke gi henne sjokk heller. Snakk om sex og eksperimentering generelt til å begynne med, og bli mer detaljert etterhvert om du ser hun er åpen og nysgjerrig :) og hvem vet - kanskje vil du få lokket noen hemmeligheter utav henne også? ;)

Anonymous poster hash: bca08...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut for som dette er en viktig del av deg :) tror det vil være fryktelig dumt å gå inn i et seriøst forhold uten å snakke om fetisjen. Du har ingen garanti for hvordan hun vil reagere, men det er da bedre å finne det ut relativt tidlig, enn når dere sitter med hus, barn og bikkje? :)

Men ville ikke gått direkte på å fortelle om fetisjen - du vil jo ikke gi henne sjokk heller. Snakk om sex og eksperimentering generelt til å begynne med, og bli mer detaljert etterhvert om du ser hun er åpen og nysgjerrig :) og hvem vet - kanskje vil du få lokket noen hemmeligheter utav henne også? ;)

Anonymous poster hash: bca08...7c7

ja du har vel rett i det, får ta det litt som det kommer. det er vel en mellomting for alt ikke for tidlig og ikke for seint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har vel rett i det, får ta det litt som det kommer. det er vel en mellomting for alt ikke for tidlig og ikke for seint :)

Enig i det ja :) Du bør vel bli litt kjent først, se an hvordan person hun er og om dette er noe å satse på - men før det blir et seriøst forhold.

Nå går jeg utfra at du leter ei du vil bli sammen med da, ikke bare ha det gøy i sengehalmen med?

Anonymous poster hash: bca08...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det ja :) Du bør vel bli litt kjent først, se an hvordan person hun er og om dette er noe å satse på - men før det blir et seriøst forhold.

Nå går jeg utfra at du leter ei du vil bli sammen med da, ikke bare ha det gøy i sengehalmen med?

Anonymous poster hash: bca08...7c7

det er riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør si det ganske tidlig. Ta det når dere koseprater i senga etter dere har hatt sex noen ganger. Åpne for en samtale om fantasier og slikt. Om hun synes det er greit eller ikke kommer helt an på hvordan person hun er, og hvor drøy fetishen din er.

For å ta meg selv som eksempel, så kunne jeg godtatt det i mild form. Altså at du har på deg bleia og blir opphisset av det. Kanskje du kunne tisset litt i den.

Ting jeg ikke hadde godtatt: at du driter i bleia, for det blir litt for ekkelt for meg. At du leker baby, det blir alt for sært. At du vil at jeg skal skifte bleie på deg, det frister ikke særlig. At du runker/vil bli runket i bleia, jeg får litt merkelge pedo-vibber eller et eller annet av det.

Jeg hadde også forbeholdt meg retten til å ombestemme meg etter at vi hadde prøvd det noen ganger, og sagt at det ikke var greit likevel.



Anonymous poster hash: 178c4...5aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er lurt å vente til etter at dere har hatt sex noen ganger. Da vet du litt mer om henne, og hun litt mer om deg også. Spør henne om hva HUN liker, om det er noe hun har lyst til å prøve, kanskje om hva hun fantaserer om osv. Så skal du se at det etter hvert åpner seg en mulighet for at du nevner din fetisj.

Det er lettere å akseptere en fetisj hos en som man er glad i, og kanskje allerede har hatt litt eksperimentell sex med, enn å bli forespeilet et sært sexliv før man engang har prøvd litt. Jeg dealet litt med en fyr en gang, noen dater bare. Så plutselig forteller han meg at han liker pisker og håndjern og skikkelig BDSM. Jeg var overhode ikke forberedt, og jeg flyktet hals over hode.

Fetisjen din kunne jeg nok ha vært med på å prøve ut, dersom det ble introdusert forsiktig og vi fant veien sammen, sakte men sikkert. Jeg vet lite om abdl, men har et åpent sinn og hadde nok hatt lyst til å glede deg så langt det er mulig. Forutsatt at det ikke plutselig ble tredd ned over hodet på meg og framsatt som et absolutt krav for et videre forhold.



Anonymous poster hash: 99a98...418
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske åpent seksuelt, men om typen min hadde sagt at han tenner på å gå i bleier hadde jeg fått fnatt.....tiss og bæsj er ekkelt og hører ikke sammen med seksuell tenning i mine øyne. Han hadde nok ikke vært typen min noe lenger etter en sånn bekjennelse.



Anonymous poster hash: 5b13e...55f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos de fleste er det noe som er greit og kan inkluderes i sexlivet, mens andre greier er for sære og kanskje turn-off. Vi mennesker er så forskjellige at dette må du forholde deg til fra dame til dame. Jeg hadde ikke kunnet inkludere din bruk av bleie i vårt felles sexliv, men hva du gjør når du er alene er en del av ditt privatliv så lenge det ikke inkluderer flere personer.



Anonymous poster hash: e9798...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men la oss si at jeg hadde sakt det til deg da hadde du blitt skuffet over meg eller hadde du bare sakt det er helt ok at jeg har den interessen, men jeg vil ikke være med på det :P

Hos de fleste er det noe som er greit og kan inkluderes i sexlivet, mens andre greier er for sære og kanskje turn-off. Vi mennesker er så forskjellige at dette må du forholde deg til fra dame til dame. Jeg hadde ikke kunnet inkludere din bruk av bleie i vårt felles sexliv, men hva du gjør når du er alene er en del av ditt privatliv så lenge det ikke inkluderer flere personer.

Anonymous poster hash: e9798...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...