Gå til innhold

når fortelle en date om fetisjene sine og hvordan


robert90

Anbefalte innlegg

jeg tror endelig har funnet en jente jeg kan forelske meg i :) vi har akuratt møtt hverandre og har vært på noen få dater, men jeg har den riktige følelsen. vi har ikke hatt sex enda, men jeg har en hemmelighet og det er at jeg er et fetisj menneske. jeg har en sær fetisj og jeg er redd for hvordan hun vil reagere når jeg forteller det til hun. jeg har ikke noe krav til at hun må være med på noe av det, men hvis hun ikke aksepterer det blir det jo et problem. når bør jeg fortelle om det nå i starten, eller etter en stund, kan jo bli litt tyngre hvis det dukker opp virkelige følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at alt dette med fetisjer osv kommer etterhvert i forholdet når man blir tryggere på hverandre. Jeg turde ikke innrømme min "røff sex" fetisj for kjæresten min før det var gått et år, men jeg hintet frem etterhvert som jeg ble trygg på han i sengen å "ledet" han dit jeg ville. Det at det var en fetisj kom opp senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alt dette med fetisjer osv kommer etterhvert i forholdet når man blir tryggere på hverandre. Jeg turde ikke innrømme min "røff sex" fetisj for kjæresten min før det var gått et år, men jeg hintet frem etterhvert som jeg ble trygg på han i sengen å "ledet" han dit jeg ville. Det at det var en fetisj kom opp senere.

ja men dette er sånne søte overkommelige fetisjer, den jeg har er ikke alltid så veldig akseptert og spesielt ikke blant kvinner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men dette er sånne søte overkommelige fetisjer, den jeg har er ikke alltid så veldig akseptert og spesielt ikke blant kvinner :(

Hvem er det som bestemmer hva som er søte overkommelige fetisjer? For meg så var det "flaut" nok til å vente med å fortelle det til jeg var helt trygg på han. Slik er det jo med alt. I guess.

Det som er ille for deg, er ikke nødvendigvis ille for andre, og det som er peanuts for deg er kanskje en kjempedeal for noen. Skjønnåååår? Give it some time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til; Nå har jeg vært i forhold to år. Dersom det viste seg at han hadde en fetisj jeg syntes var skikkelig big deal som han fortale meg nå først om, så hadde jeg mest sannsynlig gått med på å prøve det ut siden jeg er glad i han og det betyr mye for meg at han har et bra sexliv sammen med meg.

No judgement.

Endret av Alja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som bestemmer hva som er søte overkommelige fetisjer? For meg så var det "flaut" nok til å vente med å fortelle det til jeg var helt trygg på han. Slik er det jo med alt. I guess.

Det som er ille for deg, er ikke nødvendigvis ille for andre, og det som er peanuts for deg er kanskje en kjempedeal for noen. Skjønnåååår? Give it some time.

det var faktisk et veldig godt poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min fetisj er at jeg liker å bruke bleie. jeg vet at det er sært og at det kan være vanskelig å forstå, men jeg kan liksom ikke noe for det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ble en gang møtt i døra av en 197cmhøy mann i latex, silikonvagina og svarte silikonpupper over latexdrakten, horeparykk og horrible makeup og ble ikke gra, for å si det sånn. Mye godt pga jeg fikk ikke lov å være i karakter og fordi jeg visste at det var en veldig kjekk mann bak alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var faktisk et veldig godt poeng :)

Jeg er ikke så dum som jeg kan virke noen ganger;)

Men med det sagt, så er det jo slik med alle mennesker. Jo bedre man kjenner en person, og jo gladere man er i en person er det lettere og akseptere og forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så dum som jeg kan virke noen ganger;)

Men med det sagt, så er det jo slik med alle mennesker. Jo bedre man kjenner en person, og jo gladere man er i en person er det lettere og akseptere og forstå.

alja jeg syntes ikke du fremstår som dum i det hele tatt, du har masse smarte gode poeng. det verdsetter jeg veldig tusen takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min fetisj er at jeg liker å bruke bleie. jeg vet at det er sært og at det kan være vanskelig å forstå, men jeg kan liksom ikke noe for det heller

For min del, ville jeg løpt med en gang dersom dette kom opp på første date. Men dersom kjæresten min nå kom to år etter å fortalte meg om dette, er det noe jeg mest sannsynlig ville gått med på for hans del. Den personen man er i sengen, kan være en heeeelt annen enn den man er i det dagligdagse. Det er det som er så flott med seksuelle fantasier. Man lever dem ut på soverommet i en privat setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kjip at jeg er ærlig om det helt fra ting begynner sånn smått å bli seksuelt.

Orker ikke "kaste bort" ett, to år på å finne ut om han liker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, ville jeg løpt med en gang dersom dette kom opp på første date. Men dersom kjæresten min nå kom to år etter å fortalte meg om dette, er det noe jeg mest sannsynlig ville gått med på for hans del. Den personen man er i sengen, kan være en heeeelt annen enn den man er i det dagligdagse. Det er det som er så flott med seksuelle fantasier. Man lever dem ut på soverommet i en privat setting.

dette gir meg håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så kjip at jeg er ærlig om det helt fra ting begynner sånn smått å bli seksuelt.

Orker ikke "kaste bort" ett, to år på å finne ut om han liker det samme.

Men hva er sannsynligheten for å finne noen som liker det samme dersom det er en litt uvanlig fetisj da? Da kan jo heller satse på det, og satse på at partneren vil prøve ut ting? Eller?

En ting er jo om man liker røff, hard sex og havner opp med en som bare liker å kose og spoone. Men disse litt utenom det normale fetisjene da? Som man gjerne ikke gjør så ofte? Kunne du oppfylt drømmemannen din sin fetisj selv om det ikke var noe du tente på til vanlig? Vill du ikke gjort det for hans skyld og nytelse da?

Ikke for å kritisere svaret ditt eller noe, jeg bare spør av nysgjerrighet. Alle er jo forskjellige :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kjip at jeg er ærlig om det helt fra ting begynner sånn smått å bli seksuelt.

Orker ikke "kaste bort" ett, to år på å finne ut om han liker det samme.

ja men det er ikke noe krav heller et ønske :) den interessen jeg har er jo spesiell så jeg kan ikke forvente at hun liker det samme tror jeg, dersom det er noe hun vil være med på så er det kjempeflott men det er godt nok for meg at hun aksepterer det som en del av meg. om hun ikke vil delta i det kan jeg ikke tvinge hun, men dersom hun ikke aksepterer at dette er min greie har vi et problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som sagt helt an på fetisjen. Om han vil kle seg i kvinneklær klarer jeg nok å hjelpe han med det, men adult baby her, som nevnt, så har det ikke noe å si om han sa det 10 år inn i ekteskapet. Det er ikke noe jeg kunne godtatt, fordi det blir for rart for meg.

MEN! Det finnes tonnevis med forum og datingsteder for de med diverse fetisher. Adult baby for eksempel har haugevis av norske følgere på Fetlife. Så kan godt hende han kunne funnet noen på samme plan som han der, som også, istedet for å bare "la han holde på", kanskje er villig til å hjelpe til å gjøre fetishen mer komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger ikke si det med det første. Jeg ville ikke likt å kaste bort tiden på en kar som hadde lyster jeg ikke ønsker å gjøre noe med.



Anonymous poster hash: 20557...4a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som sagt helt an på fetisjen. Om han vil kle seg i kvinneklær klarer jeg nok å hjelpe han med det, men adult baby her, som nevnt, så har det ikke noe å si om han sa det 10 år inn i ekteskapet. Det er ikke noe jeg kunne godtatt, fordi det blir for rart for meg.

MEN! Det finnes tonnevis med forum og datingsteder for de med diverse fetisher. Adult baby for eksempel har haugevis av norske følgere på Fetlife. Så kan godt hende han kunne funnet noen på samme plan som han der, som også, istedet for å bare "la han holde på", kanskje er villig til å hjelpe til å gjøre fetishen mer komplett.

når du først nevner aldult baby så må jeg bare komme med noen fakta om den festisjen som kalles abdl den deles nemmelig i to ab og dl altså adult baby som er de som liker å kle seg ut som babyer og spille babyer med alt det hører til og dl som jeg er der hoved fokuset er på bleiene og kun det :) men jeg forsår at folk syntes det blir for rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke si det med det første. Jeg ville ikke likt å kaste bort tiden på en kar som hadde lyster jeg ikke ønsker å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: 20557...4a9

takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du først nevner aldult baby så må jeg bare komme med noen fakta om den festisjen som kalles abdl den deles nemmelig i to ab og dl altså adult baby som er de som liker å kle seg ut som babyer og spille babyer med alt det hører til og dl som jeg er der hoved fokuset er på bleiene og kun det :) men jeg forsår at folk syntes det blir for rart :)

Greit nok, men det ville dessverre ikke gjort noen forskjell for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...