Gå til innhold

Hvorfor promper jenter fortsatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

virkelig?? er det DET som plager deg? du har et trist liv... :murvegg::murvegg::murvegg:



Anonymous poster hash: f7008...2ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og alle kvinner i min familier fiser i det skjulte, når ingen kan høre eller lukte oss. Dermed virker ikke evolusjonen på fisefunksjonen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør hvorfor?

Fordi mennesker - enten de er kvinne eller mann - deler samme tarmsystem.

Men du kan jo skaffe deg en utstillingsdukke fra butikken som partner? Problem solved.

Du taper jo selvfølgelig evolusjonsmessig - ettersom du har problemer med kvinner og derfor ikke vil reprodusere deg med dem - fremfor menn som har forståelse for at promp er et viktig fenomen - men shit au.

:Nikke: Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å kunne påberape meg noen ekspertfise på dette området, vil jeg prompte svare at de ufiselige jentene sannsynligvis forsvant i den s.k. anti-colonistiske perioden fordi de hadde en tendens til å ese ut og sprekke. De utgjorde uansett aldri mer enn en fjertedel av befolkningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mer på hvorfor evolusjonen ikke har fått meg seg at bruker klær og ikke trenger hår på leggene og under armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor jenter fortsatt promper, det er jo så sykt kvalmt. Hvorfor har ikke evolusjonen gjort det slik at kvinner slipper ut gass på andre måter? Altså, etter hvert som tiden går vil menn prioritere kvinner som promper lite, og disse kvinnene får spredd genene sine. Helt til det til slutt ikke er noen kvinner som promper, hvorfor har ikke det skjedd?

Anonymous poster hash: 9a43b...ec6

Du har missforstått evolusjon helt.

Jenter promper.

Slike som deg synes det er ekkelt, og klarer ikke parre dere med de prompende jentene.

Så kommer de som liker søte prompende jenter, og parrer seg med dem.

Så får vi flere jenter som promper.

Så parrer vi oss med dem igjen, mens slike som deg står og ser på og spiller deres sæd på marken.

Evolusjon i praksis kalles det, og du og dine tapte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentenes promp er utifra mine erfaringer mer illeluktende enn menns.

Av den enkle grunn at de spiser mer godteri og bruker å stagge sin dårlige samvittighet ved å spise frukt & grønt. Resultat: Et mageinnhold det bokstavelig talt lukter dritt av.

Jenter er også kjent for å sleppe flere smygere (lydløs promp). Smygere er som regel mer illeluktende enn de med mer lyd.



Anonymous poster hash: 3b32f...a81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor jenter fortsatt promper, det er jo så sykt kvalmt. Hvorfor har ikke evolusjonen gjort det slik at kvinner slipper ut gass på andre måter?

Anonymous poster hash: 9a43b...ec6

Fordi kåtinger som deg fortsetter å knulle prompekvinner. Menn er desperate griser, og tar det de får.

Anonymous poster hash: 50b3e...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kåtinger som deg fortsetter å knulle prompekvinner. Menn er desperate griser, og tar det de får.

Anonymous poster hash: 50b3e...caf

Prompekvinner er nydelige kvinner med puls! :snurt:

Anonymous poster hash: e6d9e...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...