Gå til innhold

Hvorfor promper jenter fortsatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At kroppen gjorde det slik at de delene av gassen som stinket, kom ut med urinen, mens anuset utviklet til å gi ut luktfri og lydløs gass.

Anonymous poster hash: 9a43b...ec6

Hvis du kunne bittelitt anatomi så hadde du ikke kommet med en slik "løsning".... Dette kan kroppen aldri klare å få til siden urinen og gass ikke er i samme system.

Anonymous poster hash: fff96...47c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kunne bittelitt anatomi så hadde du ikke kommet med en slik "løsning".... Dette kan kroppen aldri klare å få til siden urinen og gass ikke er i samme system.

Anonymous poster hash: fff96...47c

Fugler fiser visstnok ikke. Men de skiller heller ikke ut urin i flytende form. Den dumpes i "endetarmen" som en halvfast masse. Slik alle reptiler pleier å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fiser sånn at vi kan sile ut skrullingene som henger seg opp i kroppslige funksjoner. Vil ikke reprodusere sånne. Evolusjon, vet du.



Anonymous poster hash: a29f9...61d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jenter promper ikke. Jeg har aldri hørt det ihvertfall.

Anonymous poster hash: f42aa...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er kun de siste kanskje 100-200 årene at vi ikke alle har gått rundt å luktet såpass sterkt av diverse andre saker(svette, skitt, bæsj) at ingen bryr seg om en liten promp.

Det store problemet siden vi ble fastboende har nok vært kuene sine avgasser her i Norden, med tanke på at de delte hus med oss. Ingen som merked små søte jente promper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er kun de siste kanskje 100-200 årene at vi ikke alle har gått rundt å luktet såpass sterkt av diverse andre saker(svette, skitt, bæsj) at ingen bryr seg om en liten promp.

Det store problemet siden vi ble fastboende har nok vært kuene sine avgasser her i Norden, med tanke på at de delte hus med oss. Ingen som merked små søte jente promper.

Rapene deres, ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Vi fiser bare fordi du skal ha noe å irritere deg over og treffer jeg noensinne på deg så skal jeg fise deg i trynet.

Døde, hahahahhaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rapene verre en prompene? :|

De slipper visst ut mer metangass gjennom rap, enn gjennom fis. Skal se om jeg kan lete opp en lenke senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang gikk jeg rundt og rapte raper som luktet skikkelig promp, det varte en hel dag. Etter å ha lest denne tråden begynte jeg å tenke på at det kanskje var evolusjonen som gjorde et lite forsøk med meg og testet ut om det funket at fisen kom ut den veien istedet, sånn at vi liksom bare hadde ett hull til å slippe ut gass gjennom? Men så fant den vel ut at det funket dårlig, for neste dag rapte jeg og feis helt normalt igjen og har ikke hatt noen fiseraper siden.



Anonymous poster hash: eb9e9...e46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj . Hvor fikk du det fra ? Promp ? Samme som fjert mener du ? Fis? Hva kalles det når det kommer med en teskje og ?

Hvis man begynner å fise teskjeer tror jeg vi kan kalle det en vitenskapelig kuriositet. Evt. feil kosthold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man begynner å fise teskjeer tror jeg vi kan kalle det en vitenskapelig kuriositet. Evt. feil kosthold.

Tenkte mer på om det kommer noe attåt :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på om det kommer noe attåt :0

Skjønte vel egentlig det, men mye morsommere å se for seg det andre scenarioet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At kroppen gjorde det slik at de delene av gassen som stinket, kom ut med urinen, mens anuset utviklet til å gi ut luktfri og lydløs gass.

Anonymous poster hash: 9a43b...ec6

Det var et godt råd. Da skal hvertfall jeg forsøke dette. Skal forsøke å styre fisen i retning urinblæren neste gang... :fnise:

Anonymous poster hash: c8979...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte vel egentlig det, men mye morsommere å se for seg det andre scenarioet :fnise:

Enig :)

Uansett , så vi ordentlige jenter slipper ut kun englestøv og glitter , derfor er det så mange jenter og gutter som misforstår, eller blir redde . De har bare ikke møtt på prinsesser !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :)

Uansett , så vi ordentlige jenter slipper ut kun englestøv og glitter , derfor er det så mange jenter og gutter som misforstår, eller blir redde . De har bare ikke møtt på prinsesser !

Vi jenter? Snakk for deg sjæl - jeg promper som en mann! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...