Kattefot Skrevet 9. oktober 2013 #101 Skrevet 9. oktober 2013 Har ikke fått kjæreste enda jeg.. haha Ts Alle sier jo at det skjer når man slutter å tenke på det. Jeg kommer med andre ord aldri til å få meg kjæreste - tenker jo bare mer og mer på det jo lengre jeg er singel! 1
Gjest Carmen. Skrevet 9. oktober 2013 #102 Skrevet 9. oktober 2013 Alle sier jo at det skjer når man slutter å tenke på det. Jeg kommer med andre ord aldri til å få meg kjæreste - tenker jo bare mer og mer på det jo lengre jeg er singel! Hahaha! Merkelig, tenkte på akkurat det du sier nå i dag.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #103 Skrevet 9. oktober 2013 Alle sier jo at det skjer når man slutter å tenke på det. Jeg kommer med andre ord aldri til å få meg kjæreste - tenker jo bare mer og mer på det jo lengre jeg er singel! Jeg også! Jeg kommer jo ALDRI til å slutte og tenke på det! :-OAnonymous poster hash: 856fd...cc7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #104 Skrevet 10. oktober 2013 Treffer dere noen interessante for tiden da ? Jeg er litt interessert i en jente, men får hun sjelden på tomannshånd. I tillegg er vi sånn noenlunde i samme krets, så det kan bli litt kleint om jeg blir avvist.. Men som ordtaket er, no pain, no gain Anonymous poster hash: bf28f...119
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #105 Skrevet 10. oktober 2013 Treffer dere noen interessante for tiden da ? Jeg er litt interessert i en jente, men får hun sjelden på tomannshånd. I tillegg er vi sånn noenlunde i samme krets, så det kan bli litt kleint om jeg blir avvist.. Men som ordtaket er, no pain, no gain Anonymous poster hash: bf28f...119 Ja, jeg tror jeg har noe på gang nå som kan utvikle seg! Har ikke skjedd noe enda, men håper det gjør deg i helga! Sommerfugler! :-DAnonymous poster hash: 856fd...cc7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #106 Skrevet 10. oktober 2013 slenger meg på her. Har aldri hatt kjæreste og jeg er så lei av familie som skal si ting som ''jeg vedder at alle guttene er ute etter deg, du har sikkkert kjæreste men sider ikke noe.'' Nei, nei, og atter nei. Livet er ikke lett om man er litt sjenert og har vanskeligheter med å danne forhold med folk Ah, som jeg har lyst til å få meg en god og sterk mann. Anonymous poster hash: e4554...37c 1
Botch Skrevet 10. oktober 2013 #107 Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan man får seg en kjæreste er så langt et av livets (forhåpentligvis ikke evige) mysterier. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #108 Skrevet 10. oktober 2013 Hehe, jeg tror dere har det litt værre der, siden tror dere jenter har større forventninger fra familie i forhold til etablering Anonymous poster hash: bf28f...119
Severus Skrevet 10. oktober 2013 #109 Skrevet 10. oktober 2013 Skjer ingenting her, hele familien maser om at jeg kan jo bare ta en av mannfolka på jobb
Gjest winston Skrevet 10. oktober 2013 #110 Skrevet 10. oktober 2013 Skjer ingenting her, hele familien maser om at jeg kan jo bare ta en av mannfolka på jobb Ja, kan du ikke det da?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #111 Skrevet 10. oktober 2013 slenger meg på her. Har aldri hatt kjæreste og jeg er så lei av familie som skal si ting som ''jeg vedder at alle guttene er ute etter deg, du har sikkkert kjæreste men sider ikke noe.'' Nei, nei, og atter nei. Livet er ikke lett om man er litt sjenert og har vanskeligheter med å danne forhold med folk Ah, som jeg har lyst til å få meg en god og sterk mann. Anonymous poster hash: e4554...37c Åh, så godt å lese at det finnes flere av meg. Dating og menn er så drit vanskelig når man er sjenert dame Aner ikke hvordan jeg skal nærme meg sånne ting, engang. Hvordan man får seg en kjæreste er så langt et av livets (forhåpentligvis ikke evige) mysterier. Vet. Klem til dere begge. Anonymous poster hash: d14ed...69c
helloworld Skrevet 10. oktober 2013 #112 Skrevet 10. oktober 2013 Å ha kjæreste er å gi hverandre koooos, oppmerksomhet, kjærlighet, dele alt sammen, prate sammen, glede seg til å komme hjem fra jobb, finne på gøye ting sammen osv osv, selvfølgelig savner jeg å ha kjæreste. Det var jo en stund siden sist. Bare koselig å tenke på det jeg er jo gammal nå (24) så jeg vil gjerne slå meg ro med noen )) godt å få det ut . I hear ya sister! 24 år jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #113 Skrevet 10. oktober 2013 Ingen vits i å ha kjæreste hvis man ikke er forelsket og vedkommende er like forelsket tilbake.
helloworld Skrevet 10. oktober 2013 #114 Skrevet 10. oktober 2013 Ingen vits i å ha kjæreste hvis man ikke er forelsket og vedkommende er like forelsket tilbake. Sant, men det er vel nettopp det man ønsker. Forelskelsen som er gjensidig. Men den er sjelden vare.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #115 Skrevet 10. oktober 2013 Ingen vits i å ha kjæreste hvis man ikke er forelsket og vedkommende er like forelsket tilbake. Ingen vits å få kjæreste for det blir bare slutt. Jeg har gitt opp Men syns dere andre skal stå på videre! Anonymous poster hash: 580ce...280
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #116 Skrevet 10. oktober 2013 Sant, men det er vel nettopp det man ønsker. Forelskelsen som er gjensidig. Men den er sjelden vare. Jepp.
Charmander Skrevet 10. oktober 2013 #117 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) 26 her, samme maset fra familie. Skal ikke være lett. Tar liksom ikke det første og beste, vil jo ha en som ser OK ut (ingen syke krav) og en som bryr seg litt om hvordan hun ser, som samtidig er sofistikert og snill som man kan gjøre aktiviteter med og ha dype samtaler..... Det ekke lett å finne eller bli kjent med... Endret 10. oktober 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #118 Skrevet 11. oktober 2013 26 her, samme maset fra familie. Skal ikke være lett. Tar liksom ikke det første og beste, vil jo ha en som ser OK ut (ingen syke krav) og en som bryr seg litt om hvordan hun ser, som samtidig er sofistikert og snill som man kan gjøre aktiviteter med og ha dype samtaler..... Det ekke lett å finne eller bli kjent med... Jeg begynner å få en følelse av at dette er et rent norskt problem. Er jo helt umulig å bli kjent med noen i det landet! Anonymous poster hash: 17d58...f96 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #119 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg vil også ha!!! Anonymous poster hash: 17d58...f96
Renate TV Skrevet 19. oktober 2013 #120 Skrevet 19. oktober 2013 Savner nok også ei jente å dele dagene, og livet med. Men det er nok ikke så lett å finne noen som aksepterer dette med at jeg også liker å kle meg som andre jenter normalt gjør. Jeg er jo mann til vanlig, bare at jeg har 2 garderomber. Bortsett fra det så er jeg helt vanlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå