Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #21 Skrevet 29. september 2013 Jeg kjenner en,skal jeg sende han din vei? Gjerne.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #22 Skrevet 29. september 2013 Kriteriene er som følger. 1. være Høy. 2. Like metal. 3. Like indisk mat. Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags person du er, Gjest! Men det er vel det du går inn for... Anonymous poster hash: 856fd...cc7
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #23 Skrevet 29. september 2013 Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags person du er, Gjest! Men det er vel det du går inn for...Anonymous poster hash: 856fd...cc7 Nei, faktisk så går jeg inne for å være utidig og få underholdning. Det er i og for seg ikke interessant.
Gjest Nikee Skrevet 29. september 2013 #24 Skrevet 29. september 2013 Å ha kjæreste er å gi hverandre koooos, oppmerksomhet, kjærlighet, dele alt sammen, prate sammen, glede seg til å komme hjem fra jobb, finne på gøye ting sammen osv osv, selvfølgelig savner jeg å ha kjæreste. Det var jo en stund siden sist. Bare koselig å tenke på det jeg er jo gammal nå (24) så jeg vil gjerne slå meg ro med noen )) godt å få det ut . Gammel??? Neeeei da betyr jo det at jeg er og gammel! Noe jeg absolutt ikke er
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #25 Skrevet 29. september 2013 Gammel??? Neeeei da betyr jo det at jeg er og gammel! Noe jeg absolutt ikke er Det samme tenkte jeg. Jeg følte meg ikke gammel som 24-åring heller.Anonymous poster hash: 856fd...cc7
frøkna Skrevet 29. september 2013 #26 Skrevet 29. september 2013 Tenker du at du aldri kommer til å få kjæreste? Det kan du ikke være sikker på da Jeg hørtes kanskje litt vel pessimistisk ut.. Det skjer kanskje en eller annen gang i fremtiden, håper jo selvfølgelig på det! Problemet mitt er kanskje mest at jeg ikke blir sammen med noen som jeg bare kommer overens med, jeg vil ha sommerfugler og fyrverkeri!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #27 Skrevet 29. september 2013 Jeg hørtes kanskje litt vel pessimistisk ut.. Det skjer kanskje en eller annen gang i fremtiden, håper jo selvfølgelig på det! Problemet mitt er kanskje mest at jeg ikke blir sammen med noen som jeg bare kommer overens med, jeg vil ha sommerfugler og fyrverkeri! Lidenskap...
Yme Skrevet 29. september 2013 #28 Skrevet 29. september 2013 Jeg hørtes kanskje litt vel pessimistisk ut.. Det skjer kanskje en eller annen gang i fremtiden, håper jo selvfølgelig på det! Problemet mitt er kanskje mest at jeg ikke blir sammen med noen som jeg bare kommer overens med, jeg vil ha sommerfugler og fyrverkeri! Du må huske at det er forskjell på eventyr og virkelighet da. Mulig fyrverkeri og sommerfugler er noe annet i virkeligheten, enn det er i fantasien din. Det er viktig å huske.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #29 Skrevet 29. september 2013 Du må huske at det er forskjell på eventyr og virkelighet da. Mulig fyrverkeri og sommerfugler er noe annet i virkeligheten, enn det er i fantasien din. Det er viktig å huske. Vil du ikke ha lidenskap, du>?
Yme Skrevet 29. september 2013 #30 Skrevet 29. september 2013 (endret) Vil du ikke ha lidenskap, du>? Jeg bare sier at det er forskjell på hvordan folk opplever lidenskap. Det er dumt å vente på dette, om man i virkeligheten ikke har gener som kan la deg produsere noe bedre enn dette. Jeg har ikke evnen til å oppleve noen av delene, uansett hvor mye jeg måtte ønske det, så hvis jeg venter på sånt, vil jeg gå glipp av mange flotte jenter som kan gjøre mye bra i livet mitt. Endret 29. september 2013 av Yme
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #31 Skrevet 29. september 2013 Jeg bare sier at det er forskjell på hvordan folk opplever lidenskap. Det er dumt å vente på dette, om man i virkeligheten ikke har gener som kan la deg produsere noe bedre enn dette. Jeg har ikke evnen til å oppleve noen av delene, uansett hvor mye jeg måtte ønske det, så hvis jeg venter på sånt, vil jeg gå glipp av mange flotte jenter som kan gjøre mye bra i livet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #32 Skrevet 30. september 2013 Jeg bare sier at det er forskjell på hvordan folk opplever lidenskap. Det er dumt å vente på dette, om man i virkeligheten ikke har gener som kan la deg produsere noe bedre enn dette. Jeg har ikke evnen til å oppleve noen av delene, uansett hvor mye jeg måtte ønske det, så hvis jeg venter på sånt, vil jeg gå glipp av mange flotte jenter som kan gjøre mye bra i livet mitt. Jeg tror kanskje forventningene til hva dette fyrverkeriet er er forskjellig. Kanskje mer enn faktisk følelsen. Noen er jo litt mer nedpå når det kommer til andre ting i livet også. Anonymous poster hash: 856fd...cc7
frøkna Skrevet 30. september 2013 #33 Skrevet 30. september 2013 Du må huske at det er forskjell på eventyr og virkelighet da. Mulig fyrverkeri og sommerfugler er noe annet i virkeligheten, enn det er i fantasien din. Det er viktig å huske. Opplevd det en og en halv gang før, så det gir jo håp.. Eller kanskje jeg har brukt opp sjansene mine
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #34 Skrevet 30. september 2013 Kriteriene er som følger. 1. være Høy. 2. Like metal. 3. Like indisk mat. Hva regner du som høy? Anonymous poster hash: d78d3...3cf
Gjest .-L-. Skrevet 30. september 2013 #35 Skrevet 30. september 2013 (endret) Kjekt å være gjensidig forelsket Har aldri vært typen som må være i et forhold. Så treffer jeg ikke ofte på noen jeg ønsker å bli kjent med. Når jeg først treffer noen så er det ikke alltid så lett å bli kjent med de heller Husker jeg hadde en periode i fjor der jeg møtte 3 jenter etter hverandre som jeg ville bli kjent med og gå ut med, men alle hadde type. Bløøhh! Skal ikke være lett. Endret 30. september 2013 av .-L-.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #36 Skrevet 30. september 2013 Hva regner du som høy? Anonymous poster hash: d78d3...3cf 187cm+.
Gjest hogwash Skrevet 30. september 2013 #37 Skrevet 30. september 2013 Å ha kjæreste er å gi hverandre koooos, oppmerksomhet, kjærlighet, dele alt sammen, prate sammen, glede seg til å komme hjem fra jobb, finne på gøye ting sammen osv osv, selvfølgelig savner jeg å ha kjæreste. Det var jo en stund siden sist. Bare koselig å tenke på det jeg er jo gammal nå (24) så jeg vil gjerne slå meg ro med noen )) godt å få det ut . Tror kanskje jeg ville vært litt forsiktig med å legge det frem sånn hvis du ikke vil skremme bort folk, høres litt kvelende ut
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #38 Skrevet 30. september 2013 187cm+. Auda, jeg får fortsette å lete etter en som godtar to av tre. Anonymous poster hash: d78d3...3cf
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #39 Skrevet 30. september 2013 Auda, jeg får fortsette å lete etter en som godtar to av tre. Anonymous poster hash: d78d3...3cf Hvor høy er du da?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #40 Skrevet 30. september 2013 Hvor høy er du da? 185. Anonymous poster hash: d78d3...3cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå