Gå til innhold

Jeg vil ha kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med oss som liker likørversjonen av Dumle da? Dooley's altså. ^^,

Kan selvfølgelig være med hvis vi får smake litt av den. Er den god?

Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Hva med oss som liker likørversjonen av Dumle da? Dooley's altså. ^^,

Beklager, men da havner du i den ukule klubben.

Skrevet (endret)

Ehh, interntmøte må til, uenigheter i styre :fnise:

Endret av .-L-.
Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Hehe, siden L var først ute kan du bli med. Eneste kravet er at du blir satt på et rehabeliteringsprogram mot Dooley's. Dumle kun!

edit: Og der stopper jeg avsporingen.

Endret av NerdMedSverd
Gjest Skrue McDuck
Skrevet

Hold dere single livet er så mye bedre da

Skrevet

Hold dere single livet er så mye bedre da

Jeg vet at du savner Gulda i ensomme stunder. :opplyser:

Anonymous poster hash: d78d3...3cf

• Liker 1
Skrevet

Ble singel for knapt en måned siden. Savner å ha kjæreste allerede! Jeg har alltid vært en kjærestejente... Jeg er over eksen for lengst og har begynt å snakke med en ny... tror jeg er litt betatt altså! Jeg vil ha han! Men er usikker på om han vil ha meg... eller, han har jo sagt at han vil ha meg og at han savner forhold selv. Men... ååh! Gå en vinter uten en snill mann ved min side? :( Haha... jeg hørtes desperat ut!

Forresten... er det flere enn meg som syns en hel måned uten sex er sykt mye? Herregud, jeg har hodepine for første gang! Og det må garantert komme av at jeg er vant til å få sex hver eneste uke, som nå ikke har hatt noe på en måned. It suck!

Anonymous poster hash: 9e557...c56
Skrevet (endret)

Kan selvfølgelig være med hvis vi får smake litt av den. Er den god?

Den er veldig god. :sikle:

Hehe, siden L var først ute kan du bli med. Eneste kravet er at du blir satt på et rehabeliteringsprogram mot Dooley's. Dumle kun!

edit: Og der stopper jeg avsporingen.

Jammen jeg er sykt glad i Dumle også. Et av favorittsnopene mine! Kan fint spise en hel pose innen 10 minutter. :wow:

Dooley's trenger jo ikke nødvendigvis å bli drukket fra et glass, man kan jo slikke den av noe og. :cool:

Endret av Peanut
Skrevet

Jeg vil og ha kjæreste. Jeg er forelska, men jeg får ikke fingeren ut hehe.

Skrevet

Ble singel for knapt en måned siden. Savner å ha kjæreste allerede! Jeg har alltid vært en kjærestejente... Jeg er over eksen for lengst og har begynt å snakke med en ny... tror jeg er litt betatt altså! Jeg vil ha han! Men er usikker på om han vil ha meg... eller, han har jo sagt at han vil ha meg og at han savner forhold selv. Men... ååh! Gå en vinter uten en snill mann ved min side? :( Haha... jeg hørtes desperat ut!

Forresten... er det flere enn meg som syns en hel måned uten sex er sykt mye? Herregud, jeg har hodepine for første gang! Og det må garantert komme av at jeg er vant til å få sex hver eneste uke, som nå ikke har hatt noe på en måned. It suck!

Prøv noen år, du. :)

Skrevet

Ikke spør meg om sex, jeg er jomfru. Å det er fordi jeg har vagt det selv.

Skrevet

Prøv noen år, du. :)

Det skjer ikke! :P

Skrevet

Det skjer ikke! :P

Da får du finne en kjæreste eller en ONS.

Skrevet

Da får du finne en kjæreste eller en ONS.

Ja er det som er planen da ;) Helst kjæreste.. men ved krise så må det bli ons.

Skrevet

Ja er det som er planen da ;) Helst kjæreste.. men ved krise så må det bli ons.

Om du er dame, så er mannfolk lette å få på kroken. Jeg er ikke akkurat verdens tynneste og peneste, men jeg blir tilbydd div tjenester hehe.

Gjest Skrue McDuck
Skrevet

Jeg vet at du savner Gulda i ensomme stunder. :opplyser:

Gulda,,,,,,,,,,,hulk,,,,,,,,,,,,,,hvorfor måtte du nevne Gulda,.............nå må jeg gå og bade i pengene mine for å trøste meg selv.

• Liker 2
Skrevet

Om du er dame, så er mannfolk lette å få på kroken. Jeg er ikke akkurat verdens tynneste og peneste, men jeg blir tilbydd div tjenester hehe.

Er dame ja :-) må ikke være den tynneste og peneste for å få napp da, er ikke det selv, men ser bra ut nok til at det ikke er noe problem å få napp ;-) hehe.

Hvorfor er du fortsatt jomfru da? Hvor gammel er du?

Gjest Singelgut37
Skrevet

Send lige en søtt jente i min vei å :)

Skrevet

Er dame ja :-) må ikke være den tynneste og peneste for å få napp da, er ikke det selv, men ser bra ut nok til at det ikke er noe problem å få napp ;-) hehe.

Hvorfor er du fortsatt jomfru da? Hvor gammel er du?

Er 20, har bare ikke lyst å rote med noen jeg ikke liker eller kjenner.

Gjest Singelgut37
Skrevet

Tjenester !!!! Mmmm lyder ikke bra heheheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...