Gå til innhold

Jeg vil ha kjæreste

Fremhevede innlegg

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Prøv noen år, du. :)Anonymous poster hash: d78d3...3cf

Eller 4 år. :ler:

Jeg kjenner ikke noe lyst på kjæreste, men hadde vært fint med litt nærhet. :) Jeg får jo lyst innimellom, men tja, ja...

Endret av Poirot
Videoannonse
Annonse
Gjest Singelgut37
Skrevet

Eller 4 år. :ler:

Jeg kjenner ikke noe lyst på kjæreste, men hadde vært fint med litt nærhet. :) Jeg får jo lyst innimellom, men tja, ja...

Da er vi flere :)
Skrevet

Hadde vært fint med litt romantikk imellom. Håper at jeg kan finne en potensiell kjæreste snart.

Skrevet

Jeg og vil så sårt få meg en kjæreste..

-Har vært singel i FEM år

-Ikke vært forelsket siden den gang (er det mulig?!)

-Ikke en eneste spennende date siden den gang

-Begynner nå å få litt alderspanikk

(og jeg er bare 23 år)

Jeg tror virkelig, med hånden på hjertet, at det ikke er meningen at jeg skal etablere meg..

Anonymous poster hash: 57de7...de2
Skrevet

Jeg fikk lyst på Dumle.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker metal til en viss grad, å jeg elsker indisk. Skal vi bli gay?

Skrevet

Jeg liker også metal og indisk... ^^,

Yummm...indisk. <3

Gjest Carmen.
Skrevet

Jeg og vil så sårt få meg en kjæreste..

-Har vært singel i FEM år

-Ikke vært forelsket siden den gang (er det mulig?!)

-Ikke en eneste spennende date siden den gang

-Begynner nå å få litt alderspanikk

(og jeg er bare 23 år)

Jeg tror virkelig, med hånden på hjertet, at det ikke er meningen at jeg skal etablere meg..

Anonymous poster hash: 57de7...de2

Det tror jeg om meg selv også. Den tanken er så fjern :(

Skrevet

Forresten... er det flere enn meg som syns en hel måned uten sex er sykt mye? Herregud, jeg har hodepine for første gang! Og det må garantert komme av at jeg er vant til å få sex hver eneste uke, som nå ikke har hatt noe på en måned. It suck!

Anonymous poster hash: 9e557...c56

Singel for under en uke siden og går allerede på veggen. Herregud. :P

Savner massasjer også, pluss at forholdet mitt til en kamerat har blitt litt merkelig nå (siden jeg nå er "tilgjengelig"). Er så mye stress og ting som skjer for tiden, føler jeg aldri vil få tid til å se meg rundt. :ler:

Gjest Singelgut37
Skrevet (endret)

Savner massasjer også, pluss at forholdet mitt til en kamerat har blitt litt merkelig nå (siden jeg nå er "tilgjengelig"). Er så mye stress og ting som skjer for tiden, føler jeg aldri vil få tid til å se meg rundt. :ler:

Det løser seg ja :)

Gir du massasje tilbake da heheheh

Endret av Singelgut37
Skrevet

Det løser seg ja :)

Gir du massasje tilbake da heheheh

Hvorfor er det så mange creeps på KG for tiden.

• Liker 1
Skrevet

Haha under en uke ja.. Godt du har en kompis du kan "låne" da? XD ingen av kompisene mine er noen jeg tenner på eller kunne flørta med, så det er litt kjipt. Flørter med en gutt da, men aldri møttn så er nok en stund til jeg får sex av han. Har så lyst på han! Nærhet, kos og sex. Og kyssing... Ah savner det! Savner også massasjer. Og å dele seng med noen. Singellivet er jo bare dritkjedelig :-P bortsett ifra flørtingen da..

Skrevet

Haha under en uke ja.. Godt du har en kompis du kan "låne" da? XD ingen av kompisene mine er noen jeg tenner på eller kunne flørta med, så det er litt kjipt. Flørter med en gutt da, men aldri møttn så er nok en stund til jeg får sex av han. Har så lyst på han! Nærhet, kos og sex. Og kyssing... Ah savner det! Savner også massasjer. Og å dele seng med noen. Singellivet er jo bare dritkjedelig :-P bortsett ifra flørtingen da..

Er egentlig ikke nødt til å ha et forhold i det hele tatt, bare noen å kose med! :ler:

Faktisk hadde det ideele for meg vært å kunne hatt et kjempenærmt forhold til noen uten at det var seksuelt. Desverre er det nærmest umulig å få til. :P

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som er lei av singeltilværelsen! Hvor har alle drømmemennene gjemt seg?

Gjest Carmen.
Skrevet

Har ikke fått kjæreste enda jeg.. :P haha

Ts

Skrevet

Å ha kjæreste er å gi hverandre koooos, oppmerksomhet, kjærlighet, dele alt sammen, prate sammen, glede seg til å komme hjem fra jobb, finne på gøye ting sammen osv osv, selvfølgelig savner jeg å ha kjæreste. Det var jo en stund siden sist. Bare koselig å tenke på det :) jeg er jo gammal nå (24) så jeg vil gjerne slå meg ro med noen :))) godt å få det ut .

Jeg stiller meg til disp... Vestlandet her;-)

Skrevet

Etter nær sagt 5 år!!!! Kan det se ut som jeg har lykken med meg, håper bare at det ikke er falsk alarm DENNE gangen også.

Anonymous poster hash: e23b9...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...